Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

Hvem av dc selene passer best til trekk av kickbike tror dere? :-) Må kjøpe når jeg er på NKK Bergen!

Begge passer. Nomeselen er for trekk.

Mem multi er det mange som også bruker til ski, spor, trekk osv. Jeg har tenkt til å bruke multi når jeg sykler med mine etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga diverse omstendigheter reiser vi ikke til Bergen i helgen, men vi sender over en pakke til Pia med seler og slikt så kan man ta kontakt og møte hun på utstillingen for å prøve/bestille/kjøpe seler. Pia har også et utvalg av leker i Bergen :)

På grunn av at vi ikke kommer over kjører vi fri frakt til alle som bruker koden: Bergen0415 frem til søndag 12.april kl 23:59.

--

Jeg reiser over lørdag ettermiddag (med fly) med mer seler, så på søndagen er det mulig å få prøvd de fleste størrelser og modeller i Bergen. Bare ta kontakt med meg eller Pia :) Er det noe annet som ønskes å ta med si ifra før fredag.

Endret av AnetteN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen :) ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å komme noen vei nå :)

post-6328-0-40013900-1428434248_thumb.jp

  • Like 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen :) ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å komme noen vei nå :)

2015-04-07 19.33.06.jpg

Så fint! Jeg har ekstrem beslutningsvegring, så må helst se på ting og tenke meg om før jeg handler, så det her er jo helt supert :P
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint! Jeg har ekstrem beslutningsvegring, så må helst se på ting og tenke meg om før jeg handler, så det her er jo helt supert :P

Bare å si ifra så kan vi møtes der borte, etter helga kommer alle lekene dit også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke VetBed eller er det jeg som er dårlig på å lete?

Har de ikke i nettbutikken for øyeblikket nei - vi har hatt så veldig mange farger og de har gått fortere enn svint.

Prisen er 200 for 1 og 3 for 500 - send meg en mail på anette@canider.no eller facebook/pm her så ordner jeg :)

Her ser du fargene vi har tilgang på:

10422343_1486819851542916_24790890838699

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...