Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Godbit og snacks abonnement bestilt :D når sendes de?

Den 15 blir pengene trekt og det sendes innen 17 (så fort bekreftelsen på betaling er klar).
  • Like 1
  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

Skrevet

Hadde de fått inn zero dc multiselen i str sm (trur det var det) i svart med orange kanter?

Skal sjekke imorgen og få oppdatert med det som er igjen av seler :)
  • Like 1
  • 1 month later...
Skrevet

Stemmer det at det bare er 1 lilla Rok straps bånd igjen i str M?

Og får dere i så fall inn flere dersom det blir tomt?

Venter desperat på junilønn! :lol:

Skrevet

Stemmer det at det bare er 1 lilla Rok straps bånd igjen i str M?

Og får dere i så fall inn flere dersom det blir tomt?

Venter desperat på junilønn! :lol:

Kan godt hende vi har fler, går litt fort for tiden at jeg ikke rekker å holde lageret oppdatert. Men får ordnet flere om vi er tom ;) skal sjekke imorgen.

Til helgen er det stevne hos NOHK og eidsvoll og vi har pakket 410 pakker med premier! tjo!

  • Like 3
Skrevet

Kan godt hende vi har fler, går litt fort for tiden at jeg ikke rekker å holde lageret oppdatert. Men får ordnet flere om vi er tom ;) skal sjekke imorgen.

Supert,tusen takk!

Kan "til nød" ta turkis og altså, men den lilla var veldig fin :ahappy:

Edit: var det i begynnelsen av juni silver shade dukene kom? :)

Skrevet

Supert,tusen takk!

Kan "til nød" ta turkis og altså, men den lilla var veldig fin :ahappy:

Edit: var det i begynnelsen av juni silver shade dukene kom? :)

Silver shadene er på et skip fra USA nå :) så ja. Begynnelsen av juni.
  • Like 3
Skrevet (endret)

Ups, så på feil størrelse.. Jeg fant og jeg bestilte..

Endret av Garp
Skrevet

Stemmer det at det bare er 1 lilla Rok straps bånd igjen i str M?

Og får dere i så fall inn flere dersom det blir tomt?

Venter desperat på junilønn! :lol:

Edit:

Lilla str L, M var for lite demping i til mine :)

Skrevet

Edit:

Lilla str L, M var for lite demping i til mine :)

Skal ordne det :) PS: silvershade båten er forsinket pga dårlig vær.. :hmm:

Og rosa kjegle?? :)

Det kom inn flere men de forsvant, skal be om flere ;)

Vi jobber med ny nettbutikkløsning, og da blir det også lansering av mye nye produkter :)

  • Like 5
Skrevet

Skal ordne det :) PS: silvershade båten er forsinket pga dårlig vær.. :hmm:

Det kom inn flere men de forsvant, skal be om flere ;)

Vi jobber med ny nettbutikkløsning, og da blir det også lansering av mye nye produkter :)

Du er en knupp! Takk for beskjed :flowers:

Skrevet

Er det mulig å få tak i ke-hu leken med jordkloden i størrelse small? Eller finns ikke det?

Desverre finnes det ikke, kan nevne det for de. Men er masse andre leker i små størrelser med planet dog baller da! Bringebær f. Ex
  • Like 1
Skrevet

Desverre finnes det ikke, kan nevne det for de. Men er masse andre leker i små størrelser med planet dog baller da! Bringebær f. Ex

Er bringebær like myke, hva med evnt valpevarianten? Og forresten piper squeezzen?

Skrevet

Er bringebær like myke, hva med evnt valpevarianten? Og forresten piper squeezzen?

Bringebæret er kjempemykt, valpevarianten er mykere enn vanlig jordklode. Squeezz ballene piper men er standard kong - dvs kan ødelegges.

Har også fått inn en sommervariant av en leke med myk tennisball fra planet dog

38097_Ke-Hu_Ke-Hu_Sommer_2015_1.jpg

Når får dere inn flere Zero seler ? :)

Vi har ganske mange inne, men vi legger om til ny nettbutikk så den gamle er litt forsømt. Lansering av ny nettbutikk ikveld ish ;) send en pm så kan jeg svare på alt av størrelser og farger.

  • Like 3
Guest Christine
Skrevet

Du skal ha stand på ag-uken, sant? I motsetning til NO får jeg lønn under ag-uken, så denne gangen kan jeg med god samvittighet gå innom standen og komme ut igjen med utstyr :lol:

Skrevet

Du skal ha stand på ag-uken, sant? I motsetning til NO får jeg lønn under ag-uken, så denne gangen kan jeg med god samvittighet gå innom standen og komme ut igjen med utstyr :lol:

Ja :)

Kommer dere på NKK Trondheim?

Nei,det kræsjer desverre med Agilityuken :( Vi har blitt kontaktet av nidaros brukshundklubb og de skulle sende meg info om større stevner dere skal ha i høst så skal vi prøve å komme på ett av de :)

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...