Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

Håper dere har lagt merke til hvor eminent knertmonsteret og jeg har solgt inn Zero DC-sela deres til andre shibafolk. :D

Det kom en Shiba dame og robbet oss for alle små selene vi hadde igjen på romjulutstillingen :blink::ahappy:

De satt jo som skudd på de små kroppene :) takk takk!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Venter utålmodig på Zero selene, håper de kommer før vi skal på sporkurs i mars, ser for meg at Zero sela passer bedre til det enn hurrta selen jeg har nå, merker han hoster litt om han drar mye i den nemlig. :P

Har enda ikke bestemt meg 100% for om jeg vil ha sort med orange kant eller grønn sele da. Årh, den sorte med neongrønn kant skulle vært skikkelig neongrønn og ikke sånn refleksgul ish, da hadde jeg glatt kjøpt den! *altfor kresen på farger* :lol:
Har liksom ingenting i orange, tror jeg, men har littegrann i grønn. Refleksvesten hans bruker jeg alltid på den gule siden, ikke den orange. Så kanskje jeg burde gå for grønn? *i-lands problem å sånn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter utålmodig på Zero selene, håper de kommer før vi skal på sporkurs i mars, ser for meg at Zero sela passer bedre til det enn hurrta selen jeg har nå, merker han hoster litt om han drar mye i den nemlig. :P

Har enda ikke bestemt meg 100% for om jeg vil ha sort med orange kant eller grønn sele da. Årh, den sorte med neongrønn kant skulle vært skikkelig neongrønn og ikke sånn refleksgul ish, da hadde jeg glatt kjøpt den! *altfor kresen på farger* :lol:

Har liksom ingenting i orange, tror jeg, men har littegrann i grønn. Refleksvesten hans bruker jeg alltid på den gule siden, ikke den orange. Så kanskje jeg burde gå for grønn? *i-lands problem å sånn*

Selene er i Norge, jeg venter bare pent på å få de fra frakt firmaet :) (håper vi klarer å samkjøre oss så jeg får de ut imorgen, men frakt firmaer er ikke de letteste å sammarbeide med i verden ;) )

Imellomtiden kan jeg jo nevne at vi har fått nye websider :D joho!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selene er i Norge, jeg venter bare pent på å få de fra frakt firmaet :) (håper vi klarer å samkjøre oss så jeg får de ut imorgen, men frakt firmaer er ikke de letteste å sammarbeide med i verden ;) )

Imellomtiden kan jeg jo nevne at vi har fått nye websider :D joho!

Wiiii! :D

De nye sidene var fine! :D Enkle og fine å navigere igjennom! ^^

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooooh, lilla *sikle*

er nomeselen egnet til snørekjøring? :-) jeg leter etter ny sele til kelpieskrullen... Han har non stop sele og jeg føler han peser veldig hest når han ligger i skikkelig trekk...

Snørekjøring/trekk er det de er designet for :)

foto09.pngfoto15.png

foto22.pngfoto10.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :-)

får man trekkselen i alle farger? dere i canider bestiller vell? :-D

Hvilken størrelse passer til en halvstor kelpie mon tro :-)

Får den i alle farger ser det ut som nå. Ingen bilder av den lilla i trekk variant som jeg fant. Størrelse er jeg usikker på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får den i alle farger ser det ut som nå. Ingen bilder av den lilla i trekk variant som jeg fant. Størrelse er jeg usikker på.

Oki :-) Da skal jeg prøve å finne ut størrelsen så bestiller jeg via dere dersom jeg bestemmer meg for zero dc :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :-) Da skal jeg prøve å finne ut størrelsen så bestiller jeg via dere?

Det kan vi få til :) hjelper kanskje ikke så mye om det er en av hver størrelse i selene i Bergen? Du kan få prøve der eller her i Oslo.

(skal sende over en bunke med seler til Pia så fort jeg får de)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi få til :) hjelper kanskje ikke så mye om det er en av hver størrelse i selene i Bergen? Du kan få prøve der eller her i Oslo.

(skal sende over en bunke med seler til Pia så fort jeg får de)

Bergen er nok lengre unna enn oslo gitt :-) Men jeg skal til Osloområdet i april hvertfall.

ut fra størrelsestabellen vil jeg si S eller M :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi få til :) hjelper kanskje ikke så mye om det er en av hver størrelse i selene i Bergen? Du kan få prøve der eller her i Oslo.

(skal sende over en bunke med seler til Pia så fort jeg får de)

Cockerfrøkna, som er Bergensbasert, trenger ny sele. Lita og nett. Størrelsesforslag? Sånn mest til turbruk. Nåværende sporsele vrir seg litt for lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cockerfrøkna, som er Bergensbasert, trenger ny sele. Lita og nett. Størrelsesforslag? Sånn mest til turbruk. Nåværende sporsele vrir seg litt for lett. 

Hvor stort halsbånd bruker hun og kg er hunden? Jeg kan sende med noen seler til Bergen med Pia neste helg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...