Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

Guest Christine

Du skal ha stand på ag-uken, sant? I motsetning til NO får jeg lønn under ag-uken, så denne gangen kan jeg med god samvittighet gå innom standen og komme ut igjen med utstyr :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha stand på ag-uken, sant? I motsetning til NO får jeg lønn under ag-uken, så denne gangen kan jeg med god samvittighet gå innom standen og komme ut igjen med utstyr :lol:

Ja :)

Kommer dere på NKK Trondheim?

Nei,det kræsjer desverre med Agilityuken :( Vi har blitt kontaktet av nidaros brukshundklubb og de skulle sende meg info om større stevner dere skal ha i høst så skal vi prøve å komme på ett av de :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ja :)

Nei,det kræsjer desverre med Agilityuken :( Vi har blitt kontaktet av nidaros brukshundklubb og de skulle sende meg info om større stevner dere skal ha i høst så skal vi prøve å komme på ett av de :)

Liker både stand på ag-uken og evnt her oppe! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på om du visste energimengden per 100 g på dr Clauders fôrene?

Interessert i lightfôret og sensitiv fôrene.

Litt vanskelig å sammenligne med andre fôrtyper når det ikke er oppgitt omsettelig energi. Finner det ikke på dr Clauders hjemmesider heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@AnetteN Når kommer silvershade dukene inn på lager igjen? er det mulig å reservere en i 3x4 meter?

Håper veldig dere får det før jeg drar på ferie 2. juli :)

Foreløpig eta er at båten kommer 17/6. dvs jeg tipper vi har de til 22/6 om alt går bra! Kan reservere en ja, send epost til post@canider.no :)

Jeg lurte på om du visste energimengden per 100 g på dr Clauders fôrene?

Interessert i lightfôret og sensitiv fôrene.

Litt vanskelig å sammenligne med andre fôrtyper når det ikke er oppgitt omsettelig energi. Finner det ikke på dr Clauders hjemmesider heller

Jeg har sendt spørsmålet videre :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere kuttet ut f.eks Dr.Clauder og flere typer baller, eller har det bare ikke kommet ut i nettbutikken enda? :) 

Neida. Dr Clauder kommer alt inn igjen av. Og flere typer baller kommer tilbake. Vi har mye mer enn nettbutikken :P blir oppdatert mer over helga da jeg er i Milano :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere inne sånne røde Kehu-baller(?) som på en måte bare er satt sammen av linjer? Vet du eventuelt når du får inn? Husker ikke navnet og får ikke søkt opp for øyeblikket, så du får nøye deg med min fantastiske beskrivelse :P

Skal se om jeg får søkt dem opp straks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere inne sånne røde Kehu-baller(?) som på en måte bare er satt sammen av linjer? Vet du eventuelt når du får inn? Husker ikke navnet og får ikke søkt opp for øyeblikket, så du får nøye deg med min fantastiske beskrivelse :P

Skal se om jeg får søkt dem opp straks!

Tror jeg vet hvem du mener, skal sende et bilde når jeg kommer hjem. Har en sånn ball på to type leker.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekre nettsider! Hvordan er pipen i squeker tugen, tåler den litt? Er så lei av pip som ikke tåler noen ting :) Og hvor lang er den med korte tauet?

Oisann her kom ikke svaret mitt, satt på iffy mobilnett.

Pipen i squeker tugen er veldig holdbar. Squeker tugen er laget med bilbelte stoff surret rundt og rundt for å beskytte fyllet og hittil har jeg ikke fått tilbakemelding på at noen har ødelagt pipen.

Skal finne en tommestokk imorgen og finne totalmålene på de :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann her kom ikke svaret mitt, satt på iffy mobilnett.

Pipen i squeker tugen er veldig holdbar. Squeker tugen er laget med bilbelte stoff surret rundt og rundt for å beskytte fyllet og hittil har jeg ikke fått tilbakemelding på at noen har ødelagt pipen.

Skal finne en tommestokk imorgen og finne totalmålene på de :)

Er det en grunn til at den lille squeker tugen er såpass mye dyrere? (sorry tusen spørsmål :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...