Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

Hva er tingen med disse wetbedsene?

Beste hundeteppe jeg har hatt i alle fall. :) Varme, gode å ligge på, evt væske trekker gjennom slik at hunden ikke blir liggende på vått underlag, enkle å vaske og tåler maaange vask. :)

Tuvane oppsumerte det vel ganske greit ;)

Vi får mer vetbeds inn nå straks, alle vi hadde med til kristiandsand forsvant før kl 12 lørdag morgen ;)

Selene fra Zero DC er på vei nå, så nå er det bare å vente på posten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er tingen med disse wetbedsene?

Eneste underlaget jeg har i buret som har overlevd makuleringshunden min :-D wetbed er undervurdert!! Tåler vask på vask, perfekt med valp,perfekt i buret og perfekt med makuleringshund ;-)

Gleder meg til å få zero dc selen :-D Håper den passer :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste underlaget jeg har i buret som har overlevd makuleringshunden min :-D wetbed er undervurdert! Tåler vask på vask, perfekt med valp,perfekt i buret og perfekt med makuleringshund ;-)

Gleder meg til å få zero dc selen :-D Håper den passer :-O

Klarer ikke hunden å spise det? Eller gidder ikke?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke hunden å spise det? Eller gidder ikke?

Våre gjør det

De strimler de opp .......

Men det gjør de med alt av tepper.

Likevel kjøper jeg stadig flere sånne tepper, da disse er myke og gode. Er kanskje litt mer holdbar enn vanlige tepper, som de herper på 2 sekunder. På Vetbet bruker de kanskje 10 sekunder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre gjør det

De strimler de opp .......

Men det gjør de med alt av tepper.

Likevel kjøper jeg stadig flere sånne tepper, da disse er myke og gode. Er kanskje litt mer holdbar enn vanlige tepper, som de herper på 2 sekunder. På Vetbet bruker de kanskje 10 sekunder :P

Venninne min sin hund makulerer så hun får slitte vetbed tepper, de holder ikke lenge når den setter i der. Jeg har tepper i sofaen, bilen og soverommet og mine ødelegger ingenting :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har makulert mye rart, men vetbeds har han aldri tatt. :) Nå har han forhåpentligvis gitt seg med sånt uansett (tre år gammel), men det er uansett deilig å ha tepper som ikke koster en hel formue å erstatte (som det gjør med to store bia beds *skrekk*). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre gjør det

De strimler de opp ...

Men det gjør de med alt av tepper.

Likevel kjøper jeg stadig flere sånne tepper, da disse er myke og gode. Er kanskje litt mer holdbar enn vanlige tepper, som de herper på 2 sekunder. På Vetbet bruker de kanskje 10 sekunder :P

Han klarer nok om han vil, men det er tydeligvis mer jobb enn at han gidder ;)

Min har makulert mye rart, men vetbeds har han aldri tatt. :) Nå har han forhåpentligvis gitt seg med sånt uansett (tre år gammel), men det er uansett deilig å ha tepper som ikke koster en hel formue å erstatte (som det gjør med to store bia beds *skrekk*). :)

Jeg har nemlig en som ødelegger alt i rekkevidde når hun er i bur eller alene hjemme. Men det er ikke bare å ødelegge, hun spiser det også :( Så da utgår gjerne vetbed også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste hundeteppe jeg har hatt i alle fall. :) Varme, gode å ligge på, evt væske trekker gjennom slik at hunden ikke blir liggende på vått underlag, enkle å vaske og tåler maaange vask. :)

Ligger vesken seg som en vanndam under teppet da? :P Jeg har heller aldri skjønt greiene med wet beds og syns de som oftest ser skikkelig stygge ut med disse potemerkene på :P Men at de trekker vann bort er jo genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger vesken seg som en vanndam under teppet da? :P Jeg har heller aldri skjønt greiene med wet beds og syns de som oftest ser skikkelig stygge ut med disse potemerkene på :P Men at de trekker vann bort er jo genialt!

Jeg har kjøpt uten potemerker så det er mulig å få tak i :)

(Jeg synes også de er skrekkelig stygge).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt uten potemerker så det er mulig å få tak i :)

(Jeg synes også de er skrekkelig stygge).

Ja, det er nok mulig. Jeg har sett uten før. Så lenge det da ikke blir et britisk flagg istedenfor :lol: Enda verre!

Men hvor blir vannet av om det trekkes bort fra teppet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger vesken seg som en vanndam under teppet da? :P Jeg har heller aldri skjønt greiene med wet beds og syns de som oftest ser skikkelig stygge ut med disse potemerkene på :P Men at de trekker vann bort er jo genialt!

Jeg har militærfarget grønt og beige, samt et britisk flagg. Hvor jeg handlet mine hadde de flere forskjellige farger og mønstre :)

Om de er orginale eller ikke vet jeg ikke, men de funker gull!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vetbeds finnes i mange farger og mønstre, jeg har både ensfargede og med potemønstre. :)

Vannet trekker naturlig nok gjennom teppet og blir liggende under, men det er jo ikke akkurat snakk om vanndammer. :P

Haha, føler ikke langt i fra dammer her i Bergen :lol: Men det høres bra ut! Kanskje vi må fikse oss noe slikt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, føler ikke langt i fra dammer her i Bergen :lol: Men det høres bra ut! Kanskje vi må fikse oss noe slikt!

Jeg har lyst på slikt når jeg får bestilt bur til bilen. Si gjerne ifra om du er fornøyd :)

Når jeg kommer over til Bergen så får Pia et stort lager med vetbeds igjen, de jeg sendte over nå ble borte med en gang :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...