Anette Skrevet 14. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 En sånn kong kong. Slik man tar godis i I enden av tau eller tau med strikk. Man må gjerne lage slike selv? hmm, nei slik har vi ikke men det går nok og lage det til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundeliv Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Er det ekte skinn på de hvite belønningskobbelene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Er det ekte skinn på de hvite belønningskobbelene? Ja, vi har belønningskobbel med sau, og fake. Har også med klips istedenfor halvstrup med sau. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Veldig fornøyd med både leken og treningsbaggen Tror det fort blir noen flere av de ke-hu lekene, de virket veldig solide slik at de varer en stund... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Skal dere ha stand på D4A? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Skal dere ha stand på D4A? Desverre ikke iår pga prisnivået på kvm. Men vi kan levere varer fredag og lørdag :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Får dere påfyll med Ke-hu leker snart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Får dere påfyll med Ke-hu leker snart? Ja vi fikk masse i helga og skal legge ut det som er igjen etter norwegian open ut iløpet av kvelden :-) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 20. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Desverre ikke iår pga prisnivået på kvm. Men vi kan levere varer fredag og lørdag :-) Oi da må jeg huske og bestille leker slik at jeg kan få de på lørdagen altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Får dere påfyll med Ke-hu leker snart? det er lagt ut det som er inne nå, og jeg driver og legger ut to nye varianter som ikke er i nettbutikken kommer iløpet av morgendagen. Her kan dere se Bonus som hadde fest i helgen 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 det er lagt ut det som er inne nå, og jeg driver og legger ut to nye varianter som ikke er i nettbutikken kommer iløpet av morgendagen. Da venter jeg i spenning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 det er lagt ut det som er inne nå, og jeg driver og legger ut to nye varianter som ikke er i nettbutikken kommer iløpet av morgendagen. Her kan dere se Bonus som hadde fest i helgen Prima er litt sjalu på søster akkurat nå Og jeg fikk beskjed om at hun trengte flere leker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Oooo! Jeg slang en ke-hu power i kurven min, men jeg vil gjerne ha en blå. Hvilke farger har dere igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Oooo! Jeg slang en ke-hu power i kurven min, men jeg vil gjerne ha en blå. Hvilke farger har dere igjen? Oi hmm....jeg vet de hadde grønt håndtak, så jeg tror gul ball.. iallefall i large (btw Pi ELSKET den leken, fikk sinnsykt høy fart på jaktlek). Det kommer enda flere leker ut i butikken 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Oi hmm...jeg vet de hadde grønt håndtak, så jeg tror gul ball.. iallefall i large (btw Pi ELSKET den leken, fikk sinnsykt høy fart på jaktlek). Det kommer enda flere leker ut i butikken supert! Jeg skreiv det i meldingen som sist. Godt jeg fikk bestillt før dere fikk lagt ut noe mer... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Åh, jeg har lyst på den "power"-leken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Hvis dere tenker å ta inn flere typer dekken så har jeg hørt masse bra om "Pomppa" dekken som det virker som ikke selges i Norge Finsken min er ikke særlig god så det ble mye google translate her Også har de mange fine farger på dekkene sine www.pomppa.fi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Hvis dere tenker å ta inn flere typer dekken så har jeg hørt masse bra om "Pomppa" dekken som det virker som ikke selges i Norge Finsken min er ikke særlig god så det ble mye google translate her Også har de mange fine farger på dekkene sine www.pomppa.fi Anette trenger slike 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Enig ang dekken! Og pyrre på siste bilde <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Skal sjekke opp i de! :-) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Skal sjekke opp i de! :-) Yaaay Jeg og gutta ønsker oss nemlig sånne hvis dere ikke skjønte det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Det var fine dekken, synd mine nettopp fikk nye Men er de laget i ull? Jeg er dårlig i finsk, selv med google translate.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 veldig fine de dekkene. Ligner på hurrtta sine, bare at disse er tilgjengelig i mer enn to farger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Det var fine dekken, synd mine nettopp fikk nye Men er de laget i ull? Jeg er dårlig i finsk, selv med google translate.. PerusPomppa (basicPomppa) og ToppaPomppa (boblePomppa) er foret med teddyfor står det. SadePomppa (regnPomppa) har en eller annen form for glatt innerforing. Så null ull der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Det ser ut som de går litt langt bak? Jeg har problemer med å finne lange nok dekken som ikke forstyrrer utstyret til hannhunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts