Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

det er lagt ut det som er inne nå, og jeg driver og legger ut to nye varianter som ikke er i nettbutikken :) kommer iløpet av morgendagen.

Her kan dere se Bonus som hadde fest i helgen ;)

1912199_967248619956958_2091982271241213

Prima er litt sjalu på søster akkurat nå :P

Og jeg fikk beskjed om at hun trengte flere leker :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo! Jeg slang en ke-hu power i kurven min, men jeg vil gjerne ha en blå. Hvilke farger har dere igjen?

Oi hmm....jeg vet de hadde grønt håndtak, så jeg tror gul ball.. iallefall i large (btw Pi ELSKET den leken, fikk sinnsykt høy fart på jaktlek).

Det kommer enda flere leker ut i butikken :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi hmm...jeg vet de hadde grønt håndtak, så jeg tror gul ball.. iallefall i large (btw Pi ELSKET den leken, fikk sinnsykt høy fart på jaktlek).

Det kommer enda flere leker ut i butikken :)

supert! Jeg skreiv det i meldingen som sist. Godt jeg fikk bestillt før dere fikk lagt ut noe mer...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere tenker å ta inn flere typer dekken så har jeg hørt masse bra om "Pomppa" dekken som det virker som ikke selges i Norge :ahappy: Finsken min er ikke særlig god så det ble mye google translate her :P Også har de mange fine farger på dekkene sine :wub:

www.pomppa.fi

perus_violetti_g.jpg

perus_vihrea_g.jpg

Anette trenger slike :sleep:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fine dekken, synd mine nettopp fikk nye :P Men er de laget i ull? Jeg er dårlig i finsk, selv med google translate..

PerusPomppa (basicPomppa) og ToppaPomppa (boblePomppa) er foret med teddyfor står det. SadePomppa (regnPomppa) har en eller annen form for glatt innerforing. Så null ull der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...