Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

ja, har forsåvidt det. Noe ønske til merke? ;) har mange vi kan ta inn men ingen klare favoritter :P

Jeg kunne godt tenke meg noen i litt friske farger, gjerne masse lommer, og gjerne plastbelagte lommer, gjerne så en kan ta ut plastlommen og vaske separat-da slipper en å vaske hele vesten fordi det har lekket kyllingkjøtt/blod ut i lomma.

Gjerne med lomme som går på langs på ryggen, så en kan ha større leker der.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den sela sitter tight rundt halsen på Lumi må hun bli ei stor frøken :P for var S de hadde til sin og han er litt kraftigere og større enn Leo. :)

Såpass! :P Hehe

Den er jo ikke tight i den forstand, men ser for meg den er tight når hun er utvokst :P Men da blir den kanskje litt stor som utvokst også da kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass! :P Hehe

Den er jo ikke tight i den forstand, men ser for meg den er tight når hun er utvokst :P Men da blir den kanskje litt stor som utvokst også da kanskje :P

De skal jo sitte så tight at man nesten ikke får de over hodet :P men Leo får på seg siste valpe sela fra Hurtta i str 70, sitter helt perfekt i den str rundt halsen men altfor kort :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal jo sitte så tight at man nesten ikke får de over hodet :P men Leo får på seg siste valpe sela fra Hurtta i str 70, sitter helt perfekt i den str rundt halsen men altfor kort :lol:

Lumi har str 60 i hurttaselen nå, men den blir så kort så den legger seg liksom inni armhulene hennes :P

Så da foretrekker jeg en litt stor Zero sele :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lumi har str 60 i hurttaselen nå, men den blir så kort så den legger seg liksom inni armhulene hennes :P

Så da foretrekker jeg en litt stor Zero sele :D

Er sånn 70 str er på Leo :P vi kjøpte jo str over i Hurtta men den er jo innmari mye større :P

Gleder meg til å teste ut Zero selen :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den sela sitter tight rundt halsen på Lumi må hun bli ei stor frøken :P for var S de hadde til sin og han er litt kraftigere og større enn Leo. :)

@AnetteN har dere faktura ordning forresten?

Vi holder på å ordne det, men den er ikke klar i nettbutikken. Men sender du meg PM med hva du skal ha kan jeg lage en faktura til deg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe nytt om den turkise treningsvesken? :)

De er eeeenda ikke kommet. :(

Orker du å gi et pip her inne når dere har fått lagd ball m strikkhåndtak og fått inn mer ke-hu lekene? :) Er ikke flink til å huske å sjekke hjemmesida :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Om du ønsker noen ball med strikkhåndtak sender du meg en PM? Vi får 70 baller før helga, og skal montere og lage men regner med at mesteparten blir solgt på Norwegian Open så jeg kan legge av om du vil ha en eller to :)

Medium, Large og amerikansk fotball - med håndtak. Vi kan også legge i pipeball/dyr i medium og large.

Ke-hu lekene er et sted mellom oslo og sverige for øyeblikket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ønsker noen ball med strikkhåndtak sender du meg en PM? Vi får 70 baller før helga, og skal montere og lage men regner med at mesteparten blir solgt på Norwegian Open så jeg kan legge av om du vil ha en eller to :)

Medium, Large og amerikansk fotball - med håndtak. Vi kan også legge i pipeball/dyr i medium og large.

Ke-hu lekene er et sted mellom oslo og sverige for øyeblikket :)

Har du bilder av disse lekene? Mistenker at det er favorittlekene til lillemor du snakker om. :innocent:

og får dere inn de squeaker tugs også i liten utgave? De ble en superhit her i gården!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilder av disse lekene? Mistenker at det er favorittlekene til lillemor du snakker om. :innocent:

og får dere inn de squeaker tugs også i liten utgave? De ble en superhit her i gården!

Japp, vi har det! :)

Dette er ball med strikkhåndtak :)

post-6328-0-42328200-1413282952_thumb.jp

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, vi har det! :)

Dette er ball med strikkhåndtak :)

attachicon.gif217.jpg

Aha, det var det jeg trodde. Kjøpte baller og to sånne håndtak selv i går. Men det var av typen xl. Disse har håndtak str L?

De er kongekule synes lille pyrremor, spesielt med pip i midten!

Og får dere inn de squeaker toys i liten størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, det var det jeg trodde. Kjøpte baller og to sånne håndtak selv i går. Men det var av typen xl. Disse har håndtak str L?

De er kongekule synes lille pyrremor, spesielt med pip i midten!

Og får dere inn de squeaker toys i liten størrelse?

Ja håndtakene på bildet er i L, du har pm om et par minutter ang squeker tugs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er eeeenda ikke kommet. :(

Om du ønsker noen ball med strikkhåndtak sender du meg en PM? Vi får 70 baller før helga, og skal montere og lage men regner med at mesteparten blir solgt på Norwegian Open så jeg kan legge av om du vil ha en eller to :)

Medium, Large og amerikansk fotball - med håndtak. Vi kan også legge i pipeball/dyr i medium og large.

Ke-hu lekene er et sted mellom oslo og sverige for øyeblikket :)

Sendte deg PM :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...