LinL Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Jeg liker å tisse utendørs! **** IT ILL ADMIT IT liksom. Det er så... naturlig Neida, det er nok mest at jeg forbinder det med skogturer = best times of my life = hygge. Det er jo litt keitete, I'll admit that aswell. Men når man har det fint på skogtur så er det en enkel ofring, og jeg lager heller en hyggelig assosiasjon ut av det enn å irritere meg Så yess, det er diggere å tisse ute enn inne! Som en bonus kan man jo si at særlig offentlige toaletter (også de på jobb) er litt ubehagelige og jeg står nøyaktig like mye i 90graders stiv balanse på jobb som i skogen. Da foretrekker jeg faktisk skogen, hvor jeg slipper å ta i skitne dørhåndtak og knapper Haha, jeg kom over denne en gang da jeg titta på telt på finn Blir litt nysgjerrig, samtidig som det nesten virker litt ekkelt og http://www.go-girl.com Siter
Gjest Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Haha, jeg kom over denne en gang da jeg titta på telt på finn Blir litt nysgjerrig, samtidig som det nesten virker litt ekkelt og http://www.go-girl.com De har slike på en sportsbutikk på Island vi alltid er innom Tenker også det er litt ekkelt, må jo vaskes osv Siter
tm100020 Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Hver gang jeg drikker alkohol. Hvorfor våkner jeg gjerne i 6tiden? Av og til 5, av og til 7 eller nærmere 8.. Det har hendt at jeg har vært på nach til sent-sent, og våknet en time eller to etterpå for da er klokken 7... (Skjer uansett om jeg drikker vin, øl, rusbrus/cider, vodka eller hjemmebrent.) Noen teorier? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Gjest Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Hvor kaster man en ødelagt, teflonbelagt kasserolle? Siter
Khela Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Hver gang jeg drikker alkohol. Hvorfor våkner jeg gjerne i 6tiden? Av og til 5, av og til 7 eller nærmere 8.. Det har hendt at jeg har vært på nach til sent-sent, og våknet en time eller to etterpå for da er klokken 7... (Skjer uansett om jeg drikker vin, øl, rusbrus/cider, vodka eller hjemmebrent.) Noen teorier? Sent from my iPhone using Tapatalk Det lurer jeg også på! For noen uker siden nachet jeg til kl. halv 7 om morgenen, kl 10 var jeg lys våken og hadde ikke sjans om å sove mer Og jeg er skikkelig b-menneske, så det er jo ikke fordi jeg er lys våken rundt 8-9tiden til vanlig heller. Siter
Gro Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Det lurer jeg også på! For noen uker siden nachet jeg til kl. halv 7 om morgenen, kl 10 var jeg lys våken og hadde ikke sjans om å sove mer Og jeg er skikkelig b-menneske, så det er jo ikke fordi jeg er lys våken rundt 8-9tiden til vanlig heller. Sånn var jeg også i mine yngre dager... Det går over. 3 Siter
Khela Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Sånn var jeg også i mine yngre dager... Det går over. En av de jeg nachet med er 38, same case der Siter
Gro Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 En av de jeg nachet med er 38, same case der What? Han er unntaket som bekrefter regelen. 1 Siter
Khela Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 What? Han er unntaket som bekrefter regelen. Da er det håp for at jeg kan sove lenge dagen der på og 1 Siter
Red Merle Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Hvorfor fiser Yoshi de mest stinkete og grusomme fiser i hele verden? Det særiøst lekker gass ut av rævva hans Siter
tm100021 Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Hvorfor fiser Yoshi de mest stinkete og grusomme fiser i hele verden? Det særiøst lekker gass ut av rævva hans foret hans Siter
Gjest Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Det lurer jeg også på! For noen uker siden nachet jeg til kl. halv 7 om morgenen, kl 10 var jeg lys våken og hadde ikke sjans om å sove mer Og jeg er skikkelig b-menneske, så det er jo ikke fordi jeg er lys våken rundt 8-9tiden til vanlig heller. Fordi alkohol gir dårlig søvnkvalitet. "At all dosages, alcohol causes a reduction in sleep onset latency, a more consolidated first half sleep and an increase in sleep disruption in the second half of sleep". Hvilket betyr at både innsovningsdelen forstyrres, og den senere søvnen forstyrres med økning i søvnavbrudd. Slik at man feks våkner tidligere enn vanlig. Siter
SuperDachs Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Hver gang jeg drikker alkohol. Hvorfor våkner jeg gjerne i 6tiden? Av og til 5, av og til 7 eller nærmere 8.. Det har hendt at jeg har vært på nach til sent-sent, og våknet en time eller to etterpå for da er klokken 7... (Skjer uansett om jeg drikker vin, øl, rusbrus/cider, vodka eller hjemmebrent.) Noen teorier? Sent from my iPhone using Tapatalk Det gjør jeg å, verst av alt, jeg er lys våken, men har utrolig lyst å bare sove et døgn til! 1 Siter
Red Merle Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 foret hans Haha ja, de spiser RC begge to, men så fort vi har skaffa fryser prøver jeg vogh på dem igjen. Kanskej Jatzy tåler det bedre nå Siter
plutte Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Korleis byttar eg kva program kamera på tlf min skal opne bilder i? Har Xperia compact. Siter
Mardina Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Hvorfor lukter hundepoter så godt, uansett hva de tråkker oppi? Siter
Wednesday Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Neeei, hundepoter lukter ikke godt. Hvor mange ganger er det normalt å bruke en bh før den vaskes? Siter
Baskerville Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Hvorfor finner man de fineste tingene når man er blakk, mens når man har penger finner man ingenting? 2 Siter
Mardina Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Neeei, hundepoter lukter ikke godt. Hvor mange ganger er det normalt å bruke en bh før den vaskes? Min sin gjør i hvert fall Og jeg kan umulig være den eneste.... Siter
Lunatic Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Hvorfor finner man de fineste tingene når man er blakk, mens når man har penger finner man ingenting? Man blir mer kritisk på hva man faktisk vil ha? Når jeg har penger blir jeg litt sånn "vil jeg virkelig bruke penger på det?". Mens når jeg ikke har penger så dagdrømmer jeg om dagen jeg har råd til å kjøpe hele verden Siter
Baskerville Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Man blir mer kritisk på hva man faktisk vil ha? Når jeg har penger blir jeg litt sånn "vil jeg virkelig bruke penger på det?". Mens når jeg ikke har penger så dagdrømmer jeg om dagen jeg har råd til å kjøpe hele verden Et godt poeng. Men jeg opplever det slik uansett om det er noe jeg vil ha eller trenger. Sist nå med nye tursko, hvor de jeg hadde ikke lenger kunne brukes - tok inn vann og var så vonde å gå i at jeg kjente det i kroppen resten av dagen. Finner ingenting i flere måneder og så, samtidig som jeg blir blakk, tada!!!! Der fant jeg supre tursko!!! Siter
Baskerville Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Min sin gjør i hvert fall Og jeg kan umulig være den eneste.... Labbene til Frost lukter alltid popkorn! Siter
Wanderlust Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Og nå lurer jeg på hva alle dere som lukter på hundepoter har røyka for no... Siter
Gjest Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Åh, hundepotelukt Og nå lurer jeg på hva alle dere som lukter på hundepoter har røyka for no... Hvis du ikke har lukta på hundepoter har du virkelig gått glipp av noe, jeg ligger og snuser på Melvin sine hver kveld når vi koser på sofaen Siter
Recommended Posts