Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013


pippin
 Share

Recommended Posts

Her kan man legge inn bilder etter dagens stevne. MEGET hyggelig og jeg gleder meg allerede til neste gang! Fått en haug med motivasjon også! :D

Kommer dritmange bilder på bloggen imorgen, men her er en smakebit :)

Søteste Tetris! :wub:

IMG_1922_zps92f9573b.jpg

IMG_2004_zpsfadb3877.jpg

Fotografene kan man ofte se i alle slags stillinger :D

IMG_2019_zpsd1c5f541.jpg

Gærningene!

IMG_2039_zpse228e5dc.jpg

IMG_2050_zps89f672fa.jpg

IMG_2064_zps70b4a56e.jpg

Gladberner!

IMG_2104_zps076c48e9.jpg

IMG_2125_zpsa95af42e.jpg

IMG_2155_zps5d889159.jpg

Det var kjempekult å se gutta i ringen! :D

IMG_2183_zpsc4fcc29e.jpg

IMG_2242_zps7b37b29b.jpg

IMG_2342_zps85b1a4d5.jpg

IMG_2224_zpsad275d66.jpg

IMG_2232_zpse164b7e8.jpg

IMG_2370_zps28446e66.jpg

Fine slufser... Japp.. Skulle gjerne hatt en sånn en på veggen ja :D

IMG_2394_zps3d1d51fc.jpg

IMG_2406_zps794c6ea7.jpg

*dele opp*

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rekrutt LP 1? LP 2 LP 3 Elite Mesterskapets lydigste hund BIS finalistene? Rett meg om jeg tar feil Å fy det vannmerket ble stort... Men det orker jeg

Her kan man legge inn bilder etter dagens stevne. MEGET hyggelig og jeg gleder meg allerede til neste gang! Fått en haug med motivasjon også! Kommer dritmange bilder på bloggen imorgen, men her er

*dele opp*

Såå fine bilder da! Æsj, i fjor når jeg så bildene tenkte jeg " Neste år _skal_ jeg tørre å bli med!" Men tørte jeg? Nei :lol:

Men i 2014, kanskje jeg har blitt litt tøffere da? :lol:

Ser utrolig koselig ut!

Altså, samboeren min har vært litt skeptisk til soniser, og jeg fikk dratt han med fordi det kom andre gutter, og fordi jeg lovet at vi bare skulle bli der en times tid. Til slutt så var det JEG som måtte si at vi måtte dra etter fire og en halv time, fordi han koste seg sånn. Så det er virkelig bare trivelige folk, og ingen grunn til å være redd!! Så det tør du!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, samboeren min har vært litt skeptisk til soniser, og jeg fikk dratt han med fordi det kom andre gutter, og fordi jeg lovet at vi bare skulle bli der en times tid. Til slutt så var det JEG som måtte si at vi måtte dra etter fire og en halv time, fordi han koste seg sånn. Så det er virkelig bare trivelige folk, og ingen grunn til å være redd! Så det tør du! :)

Går jo litt på at jeg da hadde dratt helt aleine, uten å ha møtt en eneste sonis som er der. :P Og DET er skummelt for meg. :P Hadde jeg fått med samboer hadde jeg dratt men han gidder ikke være med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...