Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesnacks og leker til lave priser!


Recommended Posts

Da har jeg klart og bruke noen kroner jeg også.
Sender dere sms eller mail eller noe med tanke på levering på Bjerke?
Tenker på møtetid og sted.
Veldig praktisk at dere leverer på utstillinger.
Ser frem til å følge siden t :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi er å treffe fremover: 22. september Rakkestad Hundeklubb sitt valpeshow 4-6. oktober Torpmoen, Gol 12-13. oktober Letohallen 20. oktober Sonenmesterskapet 26. oktober Valpeshow i Langesun

Jeg og Marianne har starte opp Hundegodt. Varene kan hentes hos meg (holmlia), etterhvert hos Marianne (tveita) eller hos Håvard (Holmestrand). Vi kan også ta det med på utstillinger/treninger ol.

Jeg tror Putle likte leken?

Posted Images

Da har jeg klart og bruke noen kroner jeg også.

Sender dere sms eller mail eller noe med tanke på levering på Bjerke?

Tenker på møtetid og sted.

Veldig praktisk at dere leverer på utstillinger.

Ser frem til å følge siden t :)

Vi tar kontakt før helga og avtaler. Er Marianne som skal dit :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar inn 70-80 leker nå, så de er her nok i slutten av uken,starten av neste. Tar også inn noen nye varianter :) Bilder kommer når pakka er her!

Vi har skrevet opp lammeknoker på lista over ting vi skal ta inn forøvrig :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stiger Pocket bungee sheep ball i pris hele tiden? :cry:
Første prisen jeg fikk oppgitt på PM var 150 kr, så steg prisen i webshop'en til 199 kr, og nå når jeg tenkte å gå inn å bestille så koster den 249 kr. :cry:
Da ble det ikke noen bestilling allikevel. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stiger Pocket bungee sheep ball i pris hele tiden? :cry:

Første prisen jeg fikk oppgitt på PM var 150 kr, så steg prisen i webshop'en til 199 kr, og nå når jeg tenkte å gå inn å bestille så koster den 249 kr. :cry:

Da ble det ikke noen bestilling allikevel. :hmm:

PM var en annen pris ja. Men da ble det også delt på frakt og toll osv på alle som bestilte, det var utenom dette firmaet. Vi måtte sette opp prisen pga toll,frakt osv. PMen har aldri vært relatert til Hundegodt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM var en annen pris ja. Men da ble det også delt på frakt og toll osv på alle som bestilte, det var utenom dette firmaet. Vi måtte sette opp prisen pga toll,frakt osv. PMen har aldri vært relatert til Hundegodt :)

Okay. Så prisen steg fra 199 kr til 249 kr pga frakt + toll? :) Dårlig timing for min del. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Så prisen steg fra 199 kr til 249 kr pga frakt + toll? :) Dårlig timing for min del. :P

Ja pga moms ol måtte den opp litt for at vi ikke skulle tape på det. Desverre! Men vi skal lodde ut noen leker snart! Så følg med på facebook ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må berre skryte. Fikk henta pakken i dag og hadde bestilt godis og leike, og alt var knallsuksess i heimen! Begge ville opne pakka og stjele oksemuskel, og kvalpen, som eg ikkje har fått til å leike før, DIGGA leiken! Han var heilt vill og stod og hoppa etter den i lomma istaden for å vere med dei andre kvalpane på kurset i kveld. Elskepå!

Aaah fantastisk, kjøper definitivt meir seinare!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh. jeg har så lyst på en slik leke med kaninskinn(?) og liten ball :-D meeen må nok ha konvoluttsending da frakten er over mitt budsjett *vente på lønn*

Ingen av dere som skal til bergen på bsbk? eller nkk lillestrøm? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh. jeg har så lyst på en slik leke med kaninskinn(?) og liten ball :-D meeen må nok ha konvoluttsending da frakten er over mitt budsjett *vente på lønn*

Ingen av dere som skal til bergen på bsbk? eller nkk lillestrøm? :-D

Både jeg, Marianne og Håvard er på nkk lillestrøm og vi kan levere alle dagene! :-)

Evnt ta kontakt på pm om du vil ha konvolutt sending før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal undersøke størrelsen på griseører, tror de er ganske "normale". Vi har grisesnuter, griselabber tilgjengelig, som vi kan ta inn.

Kan si at griseørene er ganske så store hvis det er Propet du bestiller i fra? Størrelsen variere jo litt i en eske men de er relativt store i forhold til det enn får på de fleste butikker i hvert fall :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si at griseørene er ganske så store hvis det er Propet du bestiller i fra? Størrelsen variere jo litt i en eske men de er relativt store i forhold til det enn får på de fleste butikker i hvert fall :)

Disse kommer fra ProPet ja :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Så prisen steg fra 199 kr til 249 kr pga frakt + toll? :) Dårlig timing for min del. :P

Meeen! Nå har prisene synket!! :D

Nå har vi fylt opp lagrene!

Squeaker Tugs!

1236685_335525553249638_1485354155_n.jpg

Maaange bungee sheep balls!

545236_335525543249639_143502799_n.jpg

Sheep tugs

1239592_335525626582964_1298059989_n.jpg

Uni-braid

1231550_335525663249627_1146211643_n.jpg

Pocket tugs

1186274_335525719916288_1919668957_n.jpg

I tillegg har vi ordnet lavere frakt basert på vekt!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må berre skryte. Fikk henta pakken i dag og hadde bestilt godis og leike, og alt var knallsuksess i heimen! Begge ville opne pakka og stjele oksemuskel, og kvalpen, som eg ikkje har fått til å leike før, DIGGA leiken! Han var heilt vill og stod og hoppa etter den i lomma istaden for å vere med dei andre kvalpane på kurset i kveld. Elskepå!

Aaah fantastisk, kjøper definitivt meir seinare!

Så hyggelig å høre :D

Åååh. jeg har så lyst på en slik leke med kaninskinn(?) og liten ball :-D meeen må nok ha konvoluttsending da frakten er over mitt budsjett *vente på lønn*

Ingen av dere som skal til bergen på bsbk? eller nkk lillestrøm? :-D

Ikke Bergen dessverre, men som Anette nevnte så skal vi til Lillestrøm og kan selge begge dagene :)

Vi kommer til Leto i oktober også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeen! Nå har prisene synket! :D

I tillegg har vi ordnet lavere frakt basert på vekt!

Wee! :D

Hvor mye blir frakten for 1 stk pocket bungee sheep ball, 1 med storfemuskel 10 stk og de flaskene med olje som jeg er like dritlei av som du er. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...