Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesnacks og leker til lave priser!


Recommended Posts

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi er å treffe fremover: 22. september Rakkestad Hundeklubb sitt valpeshow 4-6. oktober Torpmoen, Gol 12-13. oktober Letohallen 20. oktober Sonenmesterskapet 26. oktober Valpeshow i Langesun

Jeg og Marianne har starte opp Hundegodt. Varene kan hentes hos meg (holmlia), etterhvert hos Marianne (tveita) eller hos Håvard (Holmestrand). Vi kan også ta det med på utstillinger/treninger ol.

Jeg tror Putle likte leken?

Posted Images

Jeg vil også ha en slik på nyåret! Helst med svart eller rødt håndtak, hvis det kommer. Blir det noe mer vaskebjørn?

Det blir ikke noe mer nei, men! pga en tellefeil så har vi en til overs, si ifra om du vil ha den, hvis ikke legger jeg den bare ut for salg i nettbutikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke noe mer nei, men! pga en tellefeil så har vi en til overs, si ifra om du vil ha den, hvis ikke legger jeg den bare ut for salg i nettbutikken :) 

Jeg vil ha den :D

Skal du tilfeldigvis innom Gardermoen i nær fremtid? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

@LolaPagola Vi har fått inn storfe knokeben forøvrig, foreløpig selger vi de bare på stand, men om du vil ha si ha (husker du var intressert) så kan jeg ordne den i posten for deg :)

De koster 110 kr stk og veier rundt 2 kg stk

526857_397398627062330_1266649072_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi ble helt utsolgt i helga for det og mye annet da det gikk utrolige mengder snacks i Langesund! Er i bestilling :)

Så bra! Da avventer jeg å bestille til dere har det inne igjen :)

Dere skal ikke til Stavanger/Sandnes/rogaland på noen arrangement i 2014 tilfeldigvis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...