Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesnacks og leker til lave priser!


Recommended Posts

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi er å treffe fremover: 22. september Rakkestad Hundeklubb sitt valpeshow 4-6. oktober Torpmoen, Gol 12-13. oktober Letohallen 20. oktober Sonenmesterskapet 26. oktober Valpeshow i Langesun

Jeg og Marianne har starte opp Hundegodt. Varene kan hentes hos meg (holmlia), etterhvert hos Marianne (tveita) eller hos Håvard (Holmestrand). Vi kan også ta det med på utstillinger/treninger ol.

Jeg tror Putle likte leken?

Posted Images

Men hvordan er de behandlet? Tørket? Rå?

Står Tørket i brosjyren. De ser slik ut:

propet_img_10.jpg

Hvor er de animalske produktene produsert / hvem importerer dere fra? Norge?

Griseører Grisehaler Griselabber halve Grisesnuter Snadder, avkapp og rester Storfe Storfe luftrør ringer Storfe luftrør hele Storfe spiserør Storfe muskel Storfe knokebein Storfe muskel hel Lam Lam knokebein Bogblad er alle norskprodusert av norske råvarer.
Mix Minibein (godbitene) er importsnacks naturlig.
Alt snackset kommer fra Pro Pet/Morene.
Pro Pet skriver selv om import produktene (minibeina)
Produksjonen av Pro Pet import er HACCP—sertifisert. Dette er en ID og prosesskontroll som sikrer sporbarhet for
råvarer og ferdigvarer. Alle produktene er produsert etter de høyeste veterinær,- hygiene,- og kvalitetsstandarder.
Når du kjøper Pro Pet import, kjøper du naturlige, sunne, velsmakende og lett fordøyelige snacks til hunden din.
Det brukes kun kontrollerte råvarer fra danske og europeiske leverandører og produktene er kjent for høy kvalitet i
en rekke land i Europa.
Semi moist snacks
Pro Pet Semi moist produkter blir produsert av ferske råvarer og har et høyt innhold av kjøttproteiner. Det er myke og smakfulle godbiter til hunden din.
Semi moist kan brukes som snacks eller belønning under trening og lek, og det er lett å brekke dem i biter. Pro Pet semi moist leveres i bokser som kan åpnes
og lukkes, dette gir ferske og myke snacks.
Pro Pet import natursnacks inneholder 100 prosent naturlige råvarer av høyeste kvalitet, uten tilsetningsstoffer og konserveringsmidler. Godbitene har et høyt
innhold av animalske proteiner og blir tørket så de bevarer næringsverdien. Natursnacks gir lang tyggeglede og beskjeftigelse for
hunden. Natursnacks er allergivennlige, renser hundes tenner og reduserer dannelsen av tannstein.

PSSSSSSSSST: Nå har vi nye websider og tar imot kortbetaling :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg akkurat legge inn en bestilling...men så...140 kr i frakt?? uansett?

Alternativet er at det sendes som A-post uten sporing. Så om du sender meg en pm med hva du ønsket og hvor du bor kan jeg beregne hva det koster med a-post uten sporing kontra vanlig norgespakke. I de fleste tilfeller er det lite å spare, litt avhengig av vekt/mengde.

Det er også bare å høre om jeg evnt skal retningen du bor så tar jeg alltid med pakken :) Jeg var og leverte hos flere i Oslo istad :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noe pris på de beina da?

Hei.

Vi må ta inn en god del av disse per parti, så vi er avhengige av litt større interesse. Men vi skal selvfølgelig ikke avskrive forslaget med en gang.

Prisen vil sannsynligvis bli 16,- for 1, eller 60,- om man kjøper 5 av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi må ta inn en god del av disse per parti, så vi er avhengige av litt større interesse. Men vi skal selvfølgelig ikke avskrive forslaget med en gang.

Prisen vil sannsynligvis bli 16,- for 1, eller 60,- om man kjøper 5 av gangen.

Hvor mange er det i en eske da? Og pris på en eske med frakt?

Tror ikke dere skal være redde for å brenne inne med slike. Kom fra Hund som hobby nå, og der kjøper folk ti i slengen når de har, som er bare på høsten i lammeslaktsesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er det i en eske da? Og pris på en eske med frakt?

Tror ikke dere skal være redde for å brenne inne med slike. Kom fra Hund som hobby nå, og der kjøper folk ti i slengen når de har, som er bare på høsten i lammeslaktsesongen.

er 75 stk i en eske, så lenge vi vet noen vil ha kan vi nok bestille inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være med på en trønderbestilling. Går vi sammen er det en porto og kvantumsrabatter. :)

Hvordan er de lammebeina, Line? Jeg kan garantert teste ut noen for å hjelpe til.

Jentene her elsker slike lammeben, jeg kan godt ta 30-40 stk (hiver bare i fryseren) om prisen er bra. Er supre som tannpuss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene her elsker slike lammeben, jeg kan godt ta 30-40 stk (hiver bare i fryseren) om prisen er bra. Er supre som tannpuss.

Spiser de dem hele? Vi trenger tannpuss her også. Men hunden har trøkk i kjeften...

Flere trøndere som vil være med på bestilling? Jeg kommer til å kjøpe andre ting også, ikke bare de beina. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes prisene deres er kjempebra! Men portoen synes jeg er veldig høy? Terskelen min for å bestille blir litt høyere når jeg må ut med mer i porto enn selve varene... da blir det jo egentlig like billig å kjøpe i dyrebutikken :/

jeg skrev litt om porto tidligere, norgesembalert pakke opp til 10 kg koster desverre 140 kr, vi kan alltids sende til deg som brev uten sporing, men da har man ingen sjekk på at det kommer frem osv. Men avhengig av hvor mye og hvor i landet kan brev komme opp i samme pris som en pakke nesten.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner portoproblemet fra begge sider. Er man nyoppstartet så er det ikke sikkert man har bedriftsavtaler med Bring, Tollpost, eller hvem det nå er. Derfor kjekt å gå sammen. Jeg liker å støtte små bedrifter, jeg elsker å støtte sonenbedrifter!! :D

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skrev litt om porto tidligere, norgesembalert pakke opp til 10 kg koster desverre 140 kr, vi kan alltids sende til deg som brev uten sporing, men da har man ingen sjekk på at det kommer frem osv. Men avhengig av hvor mye og hvor i landet kan brev komme opp i samme pris som en pakke nesten.

Ja det er jo veldig greit med sporing da, ser den :-) Lønner seg å bestille stort da. Vet ikke om du har skrevet noe om det før jeg, men hvordan bør det oppbevares? For han får jo ikke så ofte griseører/haler/bein, så da har jeg liksom ikke noe sted å gjøre av det (har ikke fryser). Så derfor hadde det vært så fint om det hadde gått an å bestille smått (med smått mener jeg kanskje 10 haler+10ører+10 bein eller noe). Men om det holder seg i en pose i en skuff eller noe så går det jo fint da, men kjedelig å kjøpe masse om det mugner.

edit: for jeg vil veldig gjerne bestille fra dere, det er flott med en slik butikk. Det er bare portoen som er litt sur, og som jeg kanskje har en mistanke om at kommer til å stoppe flere enn meg (eller, det vil ikke stoppe meg helt da men jeg har veldig høy-porto vegring :P).

Hvis noen i lillehammer har lyst til å gå sammen om en bestilling en dag, så si fra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo veldig greit med sporing da, ser den :-) Lønner seg å bestille stort da. Vet ikke om du har skrevet noe om det før jeg, men hvordan bør det oppbevares? For han får jo ikke så ofte griseører/haler/bein, så da har jeg liksom ikke noe sted å gjøre av det (har ikke fryser). Så derfor hadde det vært så fint om det hadde gått an å bestille smått (med smått mener jeg kanskje 10 haler+10ører+10 bein eller noe). Men om det holder seg i en pose i en skuff eller noe så går det jo fint da, men kjedelig å kjøpe masse om det mugner.

edit: for jeg vil veldig gjerne bestille fra dere, det er flott med en slik butikk. Det er bare portoen som er litt sur, og som jeg kanskje har en mistanke om at kommer til å stoppe flere enn meg (eller, det vil ikke stoppe meg helt da men jeg har veldig høy-porto vegring :P).

Hvis noen i lillehammer har lyst til å gå sammen om en bestilling en dag, så si fra :D

Fryst er best å oppbevare om man kan, men det står holdbarhet til 2014 på de fleste eskene, sålenge du holder det i en lukket pose burde det gå bra. Jeg hadde mye i en skuff lenge og det holdt seg fint.

vi prøver å løse porto problemene, men når man er helt ny bedrift får man ikke mye rabatt fordi vel,vi sender lite ;)

Mari :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
    • Har briard, hun nærmer seg 9 år nå men er sprek ennå. Kunne tenkt meg en briardvalp mens min nåværende er sprek og rask! Hun har så herlig personlighet at jeg vil hun skal være med å prege valpen. Har forsåvidt sett litt på andre raser også som border collie (har ei på 4,5 år nå) og toller, men synes briarden har så herlig personlighet! Nå ligger det ut lite informasjon om oppdrettere i landet så jeg lurte på om noen visste om noen oppdrettere og evt kunne sende meg en pm om man ikke vil legge ut her? Vet av cathrine i trondheim men de er bortlovet, ble for sen der. 😅 men noen må da vite av noen oppdrettere? Står lite på briard/picard hjemmesiden. Litt dårlig det. 😬
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...