Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesnacks og leker til lave priser!


Recommended Posts

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi er å treffe fremover: 22. september Rakkestad Hundeklubb sitt valpeshow 4-6. oktober Torpmoen, Gol 12-13. oktober Letohallen 20. oktober Sonenmesterskapet 26. oktober Valpeshow i Langesun

Jeg og Marianne har starte opp Hundegodt. Varene kan hentes hos meg (holmlia), etterhvert hos Marianne (tveita) eller hos Håvard (Holmestrand). Vi kan også ta det med på utstillinger/treninger ol.

Jeg tror Putle likte leken?

Posted Images

2re4ig4.jpg

Det ankom en mystisk pakke i går! ps: lammeknokene bør pakkes i plast, hele esken var gjennomtrukket av fett :lol:

åååh, beklager. De lå så immari pent når jeg pakket :lol: Også var de frosne :P Skal ta plast rundt neste gang! Håper leken overlevde det for det :P

Hvor store er squeaker tug' ene? :D

SÅÅÅ stor :P Bitedelen er 33 cm, hele er 70 cm lang.

1374216_346048252197368_1569577166_n.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh, beklager. De lå så immari pent når jeg pakket :lol: Også var de frosne :P Skal ta plast rundt neste gang! Håper leken overlevde det for det :P

Hell i uhell der altså tror jeg, hun er egentlig ikke så interessert i drakamp, hadde tenkt å utvikle litt lek med denne hi-tech bungee-leken.. også var det jo attpåtil litt godlukt :drool: Vi har i hvertfall hatt noen veldig entusiastiske drakamper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hell i uhell der altså tror jeg, hun er egentlig ikke så interessert i drakamp, hadde tenkt å utvikle litt lek med denne hi-tech bungee-leken.. også var det jo attpåtil litt godlukt :drool:  Vi har i hvertfall hatt noen veldig entusiastiske drakamper!
Da kom det noe godt ut av det ;-)

Minner om at vi er på Letohallen nå til lørdag :-) og sonen mesterskapet neste helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vi har mye nytt og kult som kommer fra Tug-E-Nuff i England, samt ny forsyning fra Canada og Crash Test Toys! :)

Vi leverer på dogs4all, samt romjulutstillingen. Og Sandefjordutstillingen (som er flyttet til Langesund) holder vi stand begge dager.

1395351_357142034421323_1438885896_n.jpg

Skinny likte nammis!

1383977_357684154367111_860056436_n.jpg

Og Jaeger var fornøyd :D

1377969_358102854325241_1468150523_n.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har ikke tilfeldigvis fått inn disse typene?

57262_Draleker_til_sm__hunder_med_strikk

Nei,men vi tar inn noe ala de.

Her er det vi tar inn nå, det er basert på ønsker fra folk. Så om det er noen du ønsker kan du bare shippe meg PM/mail så skriver jeg opp til neste runde.

Leke med rom til å putte i mat - med ball for bedre kasting.

tug-e-nuffaug12_12_.jpg

Sau-dra leke

tug-e-nuffaug12_30_.jpg

Ku leke

tug-e-nuffaug12_29_.jpg

Ball med strikk

tug-e-nuffaug12_24_.jpg

tug-e-nuffaug12_16_.jpg

tug-e-nuffaug12_10_.jpg

Disse skal egne seg godt for jakt og til mindre hunder.

tug-e-nuffaug12_19_.jpg

tug-e-nuffaug12_1_.jpg

Den du linket til var utsolgt når jeg bestilte nå, samt en leke jeg skal bestille når den er på lager er denne:

tug-e-nuffaug12_27_.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...