Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesnacks og leker til lave priser!


Recommended Posts

1236226_342889635846563_2017814228_n.jpg

Jeg og Marianne har starte opp Hundegodt.

Varene kan hentes hos meg (holmlia), etterhvert hos Marianne (tveita) eller hos Håvard (Holmestrand). Vi kan også ta det med på utstillinger/treninger ol. Vil dere ha det tilsendt, ta kontakt så ordner vi pris osv.

Mix Minibein (300gram boks)

minibein-320x320.jpg

Okseører pose m 10 stk

105dd3aeada5f4d80a885211aef50d64-image.j

Storfe muskel

oksemuskel-320x320.jpg

Storfe luftrør

propet_img_6-320x320.jpg

Grisehaler

grisehale-320x320.jpg

Vi har også et utvalg av solide og gode hundeleker.

545236_335525543249639_143502799_n.jpg

1231550_335525663249627_1146211643_n.jpg

1186274_335525719916288_1919668957_n.jpg

1236685_335525553249638_1485354155_n.jpg

1239592_335525626582964_1298059989_n.jpg

Vår facebookside.

Vår webside.

Ta kontakt :)

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi er å treffe fremover: 22. september Rakkestad Hundeklubb sitt valpeshow 4-6. oktober Torpmoen, Gol 12-13. oktober Letohallen 20. oktober Sonenmesterskapet 26. oktober Valpeshow i Langesun

Jeg og Marianne har starte opp Hundegodt. Varene kan hentes hos meg (holmlia), etterhvert hos Marianne (tveita) eller hos Håvard (Holmestrand). Vi kan også ta det med på utstillinger/treninger ol.

Jeg tror Putle likte leken?

Posted Images

Ååååhrrr jeg som akkurat var i Oslo! :(

De lekene, hva er pelsen lagd av?

Natural fleece (sheepskin).

Vi får snart avtale med bring, så da blir pakkene billigere å sende, men om du vil ha noe så ordner jeg at det går i posten opp til deg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natural fleece (sheepskin).

Vi får snart avtale med bring, så da blir pakkene billigere å sende, men om du vil ha noe så ordner jeg at det går i posten opp til deg :)

Thanks! Avventer på lekene, så får jeg telle pengene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tar dere for en sånn draleke med pelsdott og ball? Yndlingsleken til bikkja, så alltid fint å ha en til :)

199

Skal dere på valpeshowet til Oslo og Akershus småhundklubb 31aug-1sept?

De minibeina synes nemlig valpis er supre (og jeg liker de veldig godt som treningsgodis mtp størrelse og kliss)

Nei,jeg skal ikke, men hvor er det? jeg skal kjøre hjem til vestfold den dagen så kan svinge innom på lørdagen om jeg vet hvor det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel motsatt retning av din reisevei, utstillinga skal være på Motangen i Blaker, Sørum kommune ;(

oida, jeg trodde oslo og akershus ikke var så far off :P Det står du bor i Telemark, så du kan også hente på lageret vårt i Holmestrand, det ligger ca 5 minutter av e18.

Send en PM du så kan vi jo se hva vi finner ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Har dere planer om å ta inn gevir/horn?

Per nå vet jeg vi kan ta inn på bestilling: storfe knokebein,lam knokebein, lam bogblad,kylling mage, kylling nakker, storfe sene, lam hud, lam vom, storfe lunger tørket, Men da gjerne i litt større kvanta enn 1-2 da vi får det i ganske store esker.

Men jeg driver og undersøker gevir og hva priser blir osv :) sier ifra når jeg har fått all infoen.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får også snart på lager mer leker fra Canada.

1004909_10153062794750464_1452291257_n.j

Vår facebookside.

Vår webside.

Ta kontakt :)

Varene kom inn på lager idag, så lagerstatus osv blir fortløpende oppdatert :)

Harly anbefaler den øverste orange/lilla leken på det sterkeste!

Og for de som er litt mindre i kjeften, så synes Lykke kampsauen var helt ypperlig! :D

Lykke til med oppstarten, Anette og Marianne! :flowers:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harly anbefaler den øverste orange/lilla leken på det sterkeste!

Og for de som er litt mindre i kjeften, så synes Lykke kampsauen var helt ypperlig! :D

Lykke til med oppstarten, Anette og Marianne! :flowers:

Tusen takk! :D

Dany har to av de rød hank og hun digger dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOh nice! Kom over butikken deres her om dagen, og hadde tenkt å høre her på sonen om det var trygt å bestille derfra.definitivt en bestilling fra meg en dag :D Men da er det egentlig ikke en nettbutkk? Det er ikke bare å putte ting i handlevognen og bestille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOh nice! Kom over butikken deres her om dagen, og hadde tenkt å høre her på sonen om det var trygt å bestille derfra.definitivt en bestilling fra meg en dag :D Men da er det egentlig ikke en nettbutkk? Det er ikke bare å putte ting i handlevognen og bestille?

huh? er jo en nettbutikk? :P er bare å shoppe i vei, kortbetaling holder vi på å fikse nå. Er nå flere som har lagt inn bestillinger, på samme måte som man gjør i andre nettbutikker, eneste forskjell er at vi ikke har fått ordnet kort betalingen :P Men håvard sitter og ordner nå :) så det kommer på plass imorgen tipper jeg.

http://www.hundegodt.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huh? er jo en nettbutikk? :P er bare å shoppe i vei, kortbetaling holder vi på å fikse nå. Er nå flere som har lagt inn bestillinger, på samme måte som man gjør i andre nettbutikker, eneste forskjell er at vi ikke har fått ordnet kort betalingen :P Men håvard sitter og ordner nå :) så det kommer på plass imorgen tipper jeg.

http://www.hundegodt.com/

Åja, da misforsto jeg. Var fordi du skrev "Vil dere ha det tilsendt, ta kontakt så ordner vi pris osv. " i startinnlegget, så da virket det som dere ikke hadde noen faste tilsendings-priser (at det ikke bare var å trykke kjøp og få det tilsendt, men at man må snakke med dere først).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, da misforsto jeg. Var fordi du skrev "Vil dere ha det tilsendt, ta kontakt så ordner vi pris osv. " i startinnlegget, så da virket det som dere ikke hadde noen faste tilsendings-priser (at det ikke bare var å trykke kjøp og få det tilsendt, men at man må snakke med dere først).

ah,beklager :P Nei vi har norgespakke valg. Evnt møt oss på utstilling/stevner eller hent hos oss :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...