Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesnacks og leker til lave priser!


Recommended Posts

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi er å treffe fremover: 22. september Rakkestad Hundeklubb sitt valpeshow 4-6. oktober Torpmoen, Gol 12-13. oktober Letohallen 20. oktober Sonenmesterskapet 26. oktober Valpeshow i Langesun

Jeg og Marianne har starte opp Hundegodt. Varene kan hentes hos meg (holmlia), etterhvert hos Marianne (tveita) eller hos Håvard (Holmestrand). Vi kan også ta det med på utstillinger/treninger ol.

Jeg tror Putle likte leken?

Posted Images

Har det kommet info om lammeknoker enda?

Og skal noen av dere til Leto 12 og 13?

Lammeknokene kom desverre ikke på pallen idag, så vi skal ringe de imorgen og høre hvorfor da vi bestilte ganske mye :) De koster 15 kr stk.

Og ja vi skal til leto enten både 12 og 13. Men iallefall en av de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i Oslo sentrum på konferanse fra tirsdag til lørdag neste uke, er det muligheter for å få levert en bestilling der? :) Blir i bo på Plaza ( :lol: det er så surrealistisk), men har opplegg i ca 12 timer hver dag, så om det hadde vært mulig å treffes i sentrum hadde det vært perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i Oslo sentrum på konferanse fra tirsdag til lørdag neste uke, er det muligheter for å få levert en bestilling der? :) Blir i bo på Plaza ( :lol: det er så surrealistisk), men har opplegg i ca 12 timer hver dag, så om det hadde vært mulig å treffes i sentrum hadde det vært perfekt :)

Jepp :) Gubben er mitt postbud der :lol: Han farter til og fra jobb via Oslo S hver dag, og passer det ikke når han farter så kommer jeg bare innom :)

knock knock, oslo plaza? ja jeg leter etter eieren til Thorvald :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i Oslo sentrum på konferanse fra tirsdag til lørdag neste uke, er det muligheter for å få levert en bestilling der? :) Blir i bo på Plaza ( :lol: det er så surrealistisk), men har opplegg i ca 12 timer hver dag, så om det hadde vært mulig å treffes i sentrum hadde det vært perfekt :)

Oj! Kanskje du kan ta med noe til meg også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det tomt for Lammeknoker hos leverandør, vi får det da dessverre ikke inn før de får mer påfyll. Har ingen dato foreløpig for når det kommer inn mer. Grunnen til at de er tomme er at de alltid vil ha ferskest mulig råvarer og da pga produksjonstid så har de nå gått tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) Gubben er mitt postbud der :lol: Han farter til og fra jobb via Oslo S hver dag, og passer det ikke når han farter så kommer jeg bare innom :)

knock knock, oslo plaza? ja jeg leter etter eieren til Thorvald :lol:

Awsome! Da må jeg bare tenke litt og få hodet over flytteskene, så slenger jeg inn en bestilling!

:lol: Oh please do!!! :D:lol:

Oj! Kanskje du kan ta med noe til meg også? :)

Sure thing! :) Bare det ikke er store greiene :) Og husk at jeg har flytta til landet nå :P Men kan jo kanskje møtes i byen når jeg kommer på lørdag? Jeg bytter buss i sentrum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er å treffe fremover:

22. september Rakkestad Hundeklubb sitt valpeshow

4-6. oktober Torpmoen, Gol

12-13. oktober Letohallen

20. oktober Sonenmesterskapet

26. oktober Valpeshow i Langesund Telemark Retrieverklubb (her har vi også stand!!)

27. oktober Letohallen

16-17. november D4A

Bare å ta kontakt om man vil ha varer levert til noen av de stedene :)

Også har Cam tegnet fin logo til oss :)

644307_342889205846606_1404024210_n.jpg

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lammeknokene kom desverre ikke på pallen idag, så vi skal ringe de imorgen og høre hvorfor da vi bestilte ganske mye :) De koster 15 kr stk. 

 

Og ja vi skal til leto enten både 12 og 13. Men iallefall en av de :)

Blir leto hallen den 12 :-)

Samt sonen mesterskapet, så langesund den 26 og leto hallen 27 igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...