Gå til innhold
Hundesonen.no

Jippi & Kamars kjærlighetskull - født 23.11


Yodel
 Share

Recommended Posts

  • Svar 489
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Without further ado. De fleste vet vel at Jippi skal ha valper. Men med hvem? Se her, så får dere svar:

Vi ble ikke vekket til skrik og hyling (som jeg trodde), men følgende setning i dag: "Mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Kamar henger fast i tissen til Jippi!" Og det gjorde han jammen. I rundt 15 min. Hu

Da tror jeg vi er ferdige. Resultatet ble som Magnus spådde, 7 valper! 3 røde tisper, 3 røde hannhunder, 1 sort hannhund.

Siden de deler oldeforeldre x2, eller sagt på en annen måte, 2 av besteforeldrene er kullsøsken - hva blir innavlsgraden? :)

Kamar er skikkelig hunk så det blir spennende å se the outcome!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :D Den første sangen passet jo perfekt til Jippi! Det er som at hun gjorde det til sin destiny når hun fikk navnet sitt, å bli en treklatrende Jitterbug :D

Jeg er veldig forelsket i de begge to :wub: Ingen tvil om at de har fantastiske personligheter ihvertfall :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden de deler oldeforeldre x2, eller sagt på en annen måte, 2 av besteforeldrene er kullsøsken - hva blir innavlsgraden? :)

Kamar er skikkelig hunk så det blir spennende å se the outcome!

I følge dogweb er det ikke innavlkoffesient før jeg så på 8 generasjoner, og da var det 0.006 %

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi gleder oss veldig til denne kombinasjonen!
Det blir linjeavl, men ikke for nære. Det stemmer at en av besteforeldrene på hver side er kullsøsken. Disse er to av mine favorittbasenjier gjennom alle tider. Tuuli og Sunny. Tuuli var en av de mestvinnende basenjiene i Finland, INT Ch med så mange titler at jeg ikke er sikker på om jeg har fått på alle på hjemmesiden en gang. Sunny er en av Australias mestvinnende gjennom alle tider. Ikke bare på basenji, men også av spisshunder. Han er den som kjappest oppnådde australias gjeveste tittel Grand Champion.
De har i tillegg herlig gemytt og super helse. Ikke dårlige dyr å linjeavle mot, noe som har vært planen lenge :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å å se bilder av de du linjeavler på? Allttid morro å se når valpene kommer om det som er doblet slår igjennom! :)

Tuuli:

tuuli.jpg

C.I.B. NORDIC BALTIC FI EE RU SE LT NO LV CH LTUW-08 Afrikenji Hot Sumabreeze

Sunny:

royal_2007_lg.jpg

Her vinner han best in show (alle aldre) fra veteranklasse 8 år gammel!:

2012_biss_gait_lg.jpg

MBIS,MBISS,Australian Supreme Champion Afrikenji Hot Sumaknight

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuli:

tuuli.jpg

C.I.B. NORDIC BALTIC FI EE RU SE LT NO LV CH LTUW-08 Afrikenji Hot Sumabreeze

Sunny:

royal_2007_lg.jpg

Her vinner han best in show (alle aldre) fra veteranklasse 8 år gammel!:

2012_biss_gait_lg.jpg

MBIS,MBISS,Australian Supreme Champion Afrikenji Hot Sumaknight

Huff, de var jo ekle :whistle:
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...