Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg ikke hatt tid til å være her inne på et par dager, og fyttirakker'n som dere skriver folkens! :o Gadd ikke lese de FJORTEN sidene jeg hadde gått glipp av. :lol:

I dag har det vært helt nydelig vær! Jeg var først på Ikea, kjøpte noen nødvendigheter og noen dillegreier som jeg hadde lyst på. Og så bygde vi litt Ikea-møbler, før sambis'n og jeg gikk på butikken for å kjøpe frokost, endte med å kjøpe engangsgriller og nok grillmat til en hel bataljon (evt. middag til grillings i fire dager fremover), og satte oss ut i parken. Noen venner kom og gikk, og nå sitter han ute på balkongen og prater med en kompisgjeng, og jeg sitter inne og er sliten. Sliiiiiten. Lang dag i går, lang dag i dag.

Og så har jeg en nabovenninne som er bittelittegrann gravid. :aww: Og det er så koselig at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg, og selv om hun er 3-4 uker på vei bare (altså ikke egentlig langt nok til at det er i nærheten av sikkert at det blir noe av) så har jeg allerede planlagt at jeg tar meg av hundefrøkna deres om ni måneder dersom det store skulle skje litt uventet. :lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Nå blir jeg sprø :(

post-11907-0-56479000-1368900889_thumb.j

Nå har jeg fått utslett igjen, men nå kjennes eller ser det ikke ut som utslettet jeg har "hele tiden". Det er mye mer og jeg kjenner ingen forskjell på huden der den er rød og der den er normal. Utslettet jeg har "hele tiden" er tørrere og mer klumpete... Noen som har noen aning? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mobb meg folkens, men jeg sitter her og lader opp til MGP! Rødvin og sjokolade! Er det noen som husker at etter den første norske delfinalen, før poenggivingen, så sa jeg at Margaret Berger kommer til å vinne hele greia? Etter det har hun vunnet den norske delfinalen, den norske finalen og den europeiske delfinalen. Hvis hun vinner i kveld kommer jeg til å gå ut offentlig med at jeg er synsk!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mobb meg folkens, men jeg sitter her og lader opp til MGP! Rødvin og sjokolade! Er det noen som husker at etter den første norske delfinalen, før poenggivingen, så sa jeg at Margaret Berger kommer til å vinne hele greia? Etter det har hun vunnet den norske delfinalen, den norske finalen og den europeiske delfinalen. Hvis hun vinner i kveld kommer jeg til å gå ut offentlig med at jeg er synsk!

Sorry to say, men Danmark vinder det HELE :D;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mobb meg folkens, men jeg sitter her og lader opp til MGP! Rødvin og sjokolade! Er det noen som husker at etter den første norske delfinalen, før poenggivingen, så sa jeg at Margaret Berger kommer til å vinne hele greia? Etter det har hun vunnet den norske delfinalen, den norske finalen og den europeiske delfinalen. Hvis hun vinner i kveld kommer jeg til å gå ut offentlig med at jeg er synsk!

Lader opp sjæl! Fordi MGP er jo litt gøy :lol: har ikke hørt en eneste av sangene, inkludert den Norske, men hører at "vi" er favoritter,så kanskje det er en sjanse da :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lader opp sjæl! Fordi MGP er jo litt gøy :lol: har ikke hørt en eneste av sangene, inkludert den Norske, men hører at "vi" er favoritter,så kanskje det er en sjanse da :D

Sannsynligvis har du hørt den norske uten å vite at det er den, hvis du hører noe på radio i alle fall. Den er spilt ganske mye og er skikkelig fengende :)

Shoppa litt i dag jeg. Klarte ikke å dy meg når jeg så på Bianco at de hadde fått inn favorittsandaldene mine i rÅsa :D

947356_10151483016336985_850513032_n.jpg

Årets farger er også sølv og gule, i tilfelle noen er interessert. Seriøst de beste sandalene man kan ha på beina ever :aww:

Nå har vi gått rundt forbi Sponhuset, fine turen sin det. Krydde av folk i hver ei bukt bortover - grillvær!! Nå smågodt og MGP :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lader opp sjæl! Fordi MGP er jo litt gøy :lol: har ikke hørt en eneste av sangene, inkludert den Norske, men hører at "vi" er favoritter,så kanskje det er en sjanse da :D

Gled deg til han Romanske fyren... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis har du hørt den norske uten å vite at det er den, hvis du hører noe på radio i alle fall. Den er spilt ganske mye og er skikkelig fengende :)

Nope! de spilte et lite utdrag av den på tv i stad, aldri hørt. Men hører ikke på radio for tiden, og tv har jeg jo ikke, så ikke så rart egentlig. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lige skrevet til det her sted... For at hører om de har en ledig lejlighed/hybel http://www.borgja.no/meny_5_1_00.asp .. Krydser fingre for at der er noget ledig, selvom jeg så få undvære Pajko.

Veldig fint sted :-) En venninne av meg bodde der, så var ofte på besøk. Men jeg fikk ikke bo der pga. Casper...
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Vet den kroppen din om alle planer du legger og er innstilt på å ødelegge alt for deg? 

Japp :aww:

Ligger i sofaen med Issi og ser på historien om pi. Tror ikke jeg er i rett modus da jeg og t diskuterer alle fakta feil :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint sted :-) En venninne av meg bodde der, så var ofte på besøk. Men jeg fikk ikke bo der pga. Casper...

Nej, jeg er klar over, at Pajko få bo i Danmark.. Men det er billigt, og har heller ikke mulighed for at passe Pajko, om jeg er væk 150 døgn på tur... Da er det jo bedre han bliver i Danmark...

Ved du hvor meget de studerende skulle dele, bad, køkken og sådan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej, jeg er klar over, at Pajko få bo i Danmark.. Men det er billigt, og har heller ikke mulighed for at passe Pajko, om jeg er væk 150 døgn på tur... Da er det jo bedre han bliver i Danmark...

Ved du hvor meget de studerende skulle dele, bad, køkken og sådan?

det er forskjell, litt forskjellige hus og leiligheter på gården. Venninnen min delte en leilighet med en jente (fra DK faktisk), mens naboleiligheten bodde de 5 i. Så det varierer.

Da hun bodde der fikk de gratis ved til ovnen mot at de hjalp til med å rake løv osv på høsten, så det er jo en bra deal, billig å holde det varmt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp :aww:

Ligger i sofaen med Issi og ser på historien om pi. Tror ikke jeg er i rett modus da jeg og t diskuterer alle fakta feil :-P

Den så jeg ferdig i går. Og ikke helt fan, av både bok og film. :P Den skulle visst være SÅÅÅÅ bra, men fortellinga er jo dritkjedelig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er forskjell, litt forskjellige hus og leiligheter på gården. Venninnen min delte en leilighet med en jente (fra DK faktisk), mens naboleiligheten bodde de 5 i. Så det varierer.

Da hun bodde der fikk de gratis ved til ovnen mot at de hjalp til med å rake løv osv på høsten, så det er jo en bra deal, billig å holde det varmt.

Det lyder super fint... Selvom jeg klart vil fortrække at dele med en, fremfor 4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lyder super fint... Selvom jeg klart vil fortrække at dele med en, fremfor 4 :)

Ja det ville jeg og... samtidig så er det skummelt å dele med en fremmed og, hvis man ikke går overens kan det bli kjedelig, hvis man er 5 så er det sikkert iallefall en man har noe til felles med :P men uansett, superfint sted, billig, nære skolen, og pent. Jeg hadde veldig lyst til å bo der, men som sagt gikk ikke det. Men jeg var jo heldig og fant et annet sted, og var veldig heldig med hun jeg delte med og.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lyder super fint... Selvom jeg klart vil fortrække at dele med en, fremfor 4 :)

Jeg delte leilighet med 5 stykker da jeg bodde på Pentagon på Ås. I løpet av 6 månder, var alle sammen hjemme samtidig to ganger. :lol: Det var mer pes å dele leilighet med to stykker i Steinkjær, men det handler vel mest om hvem man havner sammen med. Ikke antallet bestandig...

Snusa litt på Finn.no nå, og det var mye DYRT der. :getlost: Men finner vel noe jeg overlever økonomisk til slutt. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...