Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Jeg har sånn klut og det fungerer superbra. Har hatt den i mange år, faktisk :).

Jeg føler at jeg har gitt mitt bidrag til 17. mai-feiringen gjennom mange år som korpsmusiker, så nå nyter jeg dagen som en fridag med litt mer høytidspreg og gjør akkurat det jeg har mest lyst til: enten trene hund i skogen, eller gå på lang tur. I år blir det litt annerledes da vi drar ned til Vestby (av alle steder) for å delta på briardspesialen :).

Har dere Briardspesial 17. mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Noen folk er bare dumme. :blink:

Døde etter sex med vepsebol.

Alltid lurt å være litt kritisk til kilden, Nirmio!

Fra samme "avis" som gav oss fantastiske historier som:

Män med väldigt håriga stjärtar lever längre

Tillståndet allvarligt för tonårspojkar som “dockade”

Åke fick pungen bortopererad

Kristen man fick toalettborste i stjärten utanför Sundsvall

Fra saken

Fuktig höst ger aggressiva svampinfektioner

fet-man-svampkuk-300x235.png

Birger Bärklase har en ovanligt aggressiv svampinfektion i underlivet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid lurt å være litt kritisk til kilden, Nirmio!

Ha ha. Er det en tulleside? :lol: Men uansett så vet man jo at folk har sex med alt mulig rart... Så at det kunne ha skjedd, er vel ikke helt umulig. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha. Er det en tulleside? :lol: Men uansett så vet man jo at folk har sex med alt mulig rart... Så at det kunne ha skjedd, er vel ikke helt umulig. :P

Jeg trodde på det jeg og, til jeg fikk øye på banneret til siden og tenkte veeent nå litt, her har jeg vært før :lol:

Og saken var jo sånn sett hverken morsom eller usannsynlig, kunne vært i VG liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at jeg nå må slå opp i pensum for å sjekke hva bokstavene i grunnleggende formler betyr. Eksamen om 2,5 timer. Heia E. :lol:

Jeg heier på deg. :lol: (Kanskje muligens fordi jeg kjenner meg igjen :whistle: )

Vi har fått hus!! :D

Hipp hurra! :D

På 17. mai skal jeg jobbe - på vitensenteret som har gratis inngang, så det blir vel en form for feiring det :)

I dag har jeg skrevet 300 ord på bacheloren min og spist godteri til frokost. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde på det jeg og, til jeg fikk øye på banneret til siden og tenkte veeent nå litt, her har jeg vært før :lol:

Og saken var jo sånn sett hverken morsom eller usannsynlig, kunne vært i VG liksom :P

Ha ha. Ikke vært der inne før. Fikk den tilsendt på FB av en kollega, så jeg drev ikke akkurat med kildegranskning. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på deg. :lol: (Kanskje muligens fordi jeg kjenner meg igjen :whistle: )

Hipp hurra! :D

På 17. mai skal jeg jobbe - på vitensenteret som har gratis inngang, så det blir vel en form for feiring det :)

I dag har jeg skrevet 300 ord på bacheloren min og spist godteri til frokost. :aww:

Hils sønnen min da, han jobber der. Markus heter han. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg skuffet over meg selv. Tenkte jeg skulle prøve å komme meg til forelesning i dag. Kom halvveis til togstasjonen og måtte bare snu. Er jo ikke kvalm lenger men kroppen streiker helt. Kan jo ha noe å gjøre med at jeg har levd på ritz kjeks og cola i flere dager (og litt kjøttdeig og pasta i går). Men har så dårlig samvittighet for at jeg ikke er på skolen!

Kjenner meg igjen der altså! Kom meg på jobb igår, men satt vel for det meste på stumpen foran PC'en. Kropp og sjel funker ikke på Ritz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg gleder meg bare sånn til å være ferdig med denne eksamenen! Jeg VET jeg burde benytte et hvert ledig minutt (halvannen time igjen) til å lese, men det er så gørrkjedelig at jeg ikke orker. Herlighet, så slapt. Minner nesten litt om da jeg gikk på Blindern, dette. Så i stedet for å lese har jeg nå sittet og spolet litt i dagens Morgennyttsending på NRK for å finne klippene pappa var med i, og så lest kronikken han skrev som dreide seg om tv-innslaget, og deretter lastet ned et nytt teit spill på telefonen min. Skal prøve å konsentrere meg om oppgaver i en halvtime til, så spiser jeg litt mat og drar ned på skolen for å ha eksamen. Det går sikkert strålende. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah.. Jeg haaaater pollen! Igår sa det PANG og så har jeg vært tett siden turen igår.. Så jeg er glad for regnet idag jeg! Øynene er hovne.. Får vel kjøpe piller på apoteket idag.. Jeg som trodde jeg hadde vokst av meg allergien sden jeg ikke har kjent noe som helst frem til igår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og er litt susa i toppen. Merkes godt at formen ikke er helt 100% ja. Men har fått "lurt" til meg en fritime nå, så da har jeg litt krutt igjen til de siste to timene håper jeg. Men jeg skal i alle fall være up to date med alt av vurderinger og karakterføringer, og det er veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da ligger Milomann og sover av seg rusen her. Urk, heldigvis så puster han tydelig og beveger seg litt innimellom så han ser ikke død ut. Men jeg har ikkeno lyst å gå fra han.

Og Lupin var så billig i natt at jeg tør nesten ikke skrive det. La oss bare si det sånn at det er helt greit at han vekker meg fordi han skal ut, det er derimot ikke så greit at han vekker meg fordi han skal ut og når jeg står opp så ligger han inderst i buret sitt uten å gjøre mine til å ville noe som helst, så jeg trodde det var hottie. :aww: Og når jeg da, etter å ha lufta og snakket til hottie, finner ut at det er han som skal ut, så gidder han ikke doe ute, bare står og sniffer i lufta som et naut. :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ser en stor feil på framsida av denne barneboka?:

Kuparingstallen.jpg

Når du spurte, så begynte jeg å lure på om det var en ku eller en okse. Ingen jur, men øyenvipper som typisk viser at det burde være ku... har kyr horn, eller er det bare okser?

Eller var det noe helt annet du tenkte på? :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått hus!! :D

Gratulerer, vi vil ha link!!! :D

Gah.. Jeg haaaater pollen! Igår sa det PANG og så har jeg vært tett siden turen igår.. Så jeg er glad for regnet idag jeg! Øynene er hovne.. Får vel kjøpe piller på apoteket idag.. Jeg som trodde jeg hadde vokst av meg allergien sden jeg ikke har kjent noe som helst frem til igår!

Kom deg til legen og få alt du trenger på blå respt. Hilsen hun som har vårapoteket klart for lenge siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ser en stor feil på framsida av denne barneboka?:

Kuparingstallen.jpg

:lol: Dyr "på" stallen? Heter det ikke I? Eller at ku ikke bor i stall, men fjøs? Halen ikke står i den vinkelen? At den mangler jur om det skal være ku? Og at fargepelsbiten ikke helt passer inn i flekkene på kua og at den stakkars kua er solbrent på mulen?

Eller er det noe enda mer åpenbart som jeg ikke ser? :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du spurte, så begynte jeg å lure på om det var en ku eller en okse. Ingen jur, men øyenvipper som typisk viser at det burde være ku... har kyr horn, eller er det bare okser?

Kyr kan ha horn :)

Edit: Nå her jeg straks jobbet i 7 timer... er så lei SA og næringsoppgaver :x 16 dager så er alt dette nesten over... Og da er det mva-frist igjen 10.juni, tjohei :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ser en stor feil på framsida av denne barneboka?:

Kuparingstallen.jpg

A) Kua mangler jur evt mangler oksen "muskelen" sin.

B) Det er aldri så grønt her i Norge

C) Kuer bor ikke i staller, de bor i fjpøs.

D) "Føleflekken" matcher ikke kua/oksen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...