Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Nyyyydelig Kanger! :wub:

Lagde en turfilm idag etter å ha blitt inspirert av alle de fine naturfilmene på youtube osv. Alltid hatt lyst til å lage en slik film til Xavier Rudd`s "Follow the Sun" (den er utrolig fin og passer meg så bra) så idag tok jeg med meg kameraet for å FILME.. Null bilder..! :D

Nå har jeg ingen planer, men jeg skal ihvertfall ikke legge meg enda..! :shifty:

Syns det var kjempebra, og en sånn video som gjør at man får lyst til å gå ut i naturen :)

Oppe altfor tidlig... Men sånt skjer :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Jeg skal til Halden andre helga i juli, og blir nok å kjøre nedover. Er det rundt da så kan sikkert Tinka sittepå nedover ihvertfall.

Takk for tilbudet! Men det er den første helga de reiser, så det blir litt for seint dessverre. Vi finner nok en annen løsning på det. :)

Nå er jeg oppe, spiser frokost og skal lufte hund før jeg må regne så mange oppgaver som mulig før klokka blir to. Så er det eksamen, og så må jeg repetere juss. Dette tror jeg blir en kjedelig dag for Geo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå jeg vil ikke være hundeeier om dagen. Det er helt greit å være det når sola skinner, men når det er slik vær som i dag vil jeg aller helst ha burgunder kampfisk. De trenger bare ett lite akvarie, en plante eller tre og vips så kan de svømme rundt der. Jeg håper inderlig ikke de har ett rikt indre sjelsliv. Tenk så kjedelig for dem, svømme rundt og rundt i en bolle. Mange har jo bare en bitteliten bolle, type syltetøyglass. Nei, skulle jeg hatt en burgunder kampfisk, så skulle den hatt ett litt større akvarie. Kanskje med en uvenn i ett akvarie ved siden av. Da kan de krangle gjennom glass, men de kan ikke skade hverandre. Bob og Ted skulle de hete og Ted skulle vært blå/sølvish.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå jeg vil ikke være hundeeier om dagen. Det er helt greit å være det når sola skinner, men når det er slik vær som i dag vil jeg aller helst ha burgunder kampfisk. De trenger bare ett lite akvarie, en plante eller tre og vips så kan de svømme rundt der. Jeg håper inderlig ikke de har ett rikt indre sjelsliv. Tenk så kjedelig for dem, svømme rundt og rundt i en bolle. Mange har jo bare en bitteliten bolle, type syltetøyglass. Nei, skulle jeg hatt en burgunder kampfisk, så skulle den hatt ett litt større akvarie. Kanskje med en uvenn i ett akvarie ved siden av. Da kan de krangle gjennom glass, men de kan ikke skade hverandre. Bob og Ted skulle de hete og Ted skulle vært blå/sølvish.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov jeg godt, og da kl ringte så drømte jeg mye rart. Hvilket utgjorde at jeg forsov meg for andre dag på rad. Men rakk bussen min fordet da. Inn til sentrum var det så kork at jeg kommer for sent på jobb allikevel. Typisk.

Regnværsdag er det også, og jeg er kjempesulten kjenner jeg.

På radioen sa de at det ikke er så farlig på denne tiden av året, om man ikke får lagt seg fullt så tidlig som man burde for å få nok søvn.

Dette fordi man sover bedre på våren og sommeren når man først legger seg.

Så kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde oppklart levering på gardermoen, men hadde nok bare drømt det.. Så ikke sikkert hector kommer seg fra Lambertseter til gardermoen

Når er dette igjen da? Det er jo en del av oss soniser her i området, noen burde vel klare å få han fra Lambertseter til Gardermoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det er helt normalt å droppe barselstreffet fordi hundene er nybadet og jeg må få tatt fint bilde av dem ute :aww: ?

Du har i alle fall en unnskyldning, selv om den er dårlig! Det hadde ikke jeg :whistle:

Nå er jeg litt sur egentlig. Fikk beskjed om at eksamensseminaret i dag begynte Kl 8, men da jeg kom på skolen fikk jeg beskjed om at det var utsatt en time. Koselig å få beskjed om sånt når man allerede er på skolen da. :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i 17. mai. Vi skal ha kosedag med hundene, gå en lang tur, se på litt barnetog på TV og så skal vi hjem til mamma og pappa og se på "lokaltoget" der og spise god mat. Og så skal jeg spise min årlige kronesis og få vondt i magen. Godt 17. mai er på en fredag i år, så slipper jeg å være "spist-is-dårlig" på jobben 18. mai :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg det er rart at så mange her inne ikke feirer eller liker 17. Mai...

Hvorfor er det så rart?

Jeg og samboeren har ikke feiret 17. mai noe særlig før E ble født. I år skal vi på skolen borti her, pga korps (E elsker musikk), lekene og isen. Så skal vi spise middag hos foreldrene mine... Nekter å dra til byen, og det er kaos over alt. Når

man ikke orker masse kaos så syns jeg ikke det er så rart at mange ikke feirer 17. mai jeg.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi 17. mai er en feiring av vårt eget demokrati, vår frihet, vårt fine, mangfoldige land, en feiring av rettsstaten Norge, en feiring av et land vi alle burde være stolte av å bo i. En skikkelig festdag!

Ja, jeg skjønner jo hvorfor folk feirer, men det etter ikke at alle må gjøre det :P Men nå har ikke vi feiret nyttårsaften, natt til første mai el noe særlig heller. Vi er nok rett og slett ingen festmennesker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig festdag hvor fylla starter kl 07 og slagene hagler kl 13, hvor mor og far tar på det prektige fjeset og barna vet det smeller når gjestene har gått! HURRA!!! *veive med flagg* For min del kan alle høytider forsvinne, men siden jeg har barn så må jeg gjøre det beste ut av de dagene.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På radioen sa de at det ikke er så farlig på denne tiden av året, om man ikke får lagt seg fullt så tidlig som man burde for å få nok søvn.

Dette fordi man sover bedre på våren og sommeren når man først legger seg.

Så kjekt :)

Det har åpenbart noen glemt å fortelle kroppen min.... :aww:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik er så dum.

Det regner i bøtter og spann, men ikke søren om den katten kan bli hjemme! Neida, han MÅ være med på tur med bikkja, istedet for å ligge i huset sitt som han pleier. Så han løper fra busk til busk og hyler som om han blir slaktet og nå er han furt på meg fordi han er søkk våt.

Selvfølgelig er det MIN feil som er så dum og går tur i regnet, ikke hans som på død og liv må være med!

Dustepus.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi 17. mai er en feiring av vårt eget demokrati, vår frihet, vårt fine, mangfoldige land, en feiring av rettsstaten Norge, en feiring av et land vi alle burde være stolte av å bo i. En skikkelig festdag!

Men man kan jo sette de verdiene høyt uten å like/trives med måten 17. mai feires på i mange byer. Personlig trives jeg ikke i sentrum på 17. mai - jeg blir fort sliten og småsur av store, bråkete folkemengder, og det er fullt på alle cafeene. Da synes jeg det er bedre å treffe venner utenfor sentrum, spise god mat, og gå en tur i i skogen/på fjellet. Det er også en feiring, selv om den ikke involverer bunad og folketog :)

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes selve innholdet i 17-maifeiringen er viktig og vel verdt en skikkelig fest. Likevel har jeg aldri vært noe 17-maimenneske. Ikke en gang som barn trivdes jeg med det som preger denne feiringen. Har aldri vært tilhenger av folkemengder, synes ikke tog, taler og korpsmusikk er stas etc. Vi har hatt tradisjon med kaffeslabberas hos foreldrene mine, har gode minner fra eggedosis og bløtkake på verandaen i fint vær, men ikke noe tråkking i folkehav takk. Einstøing? Mjo, men masse folk er greit hvis de holder på med noe gøy, på bluesfestivaler for eksempel.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig finnes det mange måter å feire 17. mai på, og jeg skjønner at ikke alle har behov for å tråkke nede på Karl Johan for å kanskje skimte barnetoget i det fjerne uten å kjenne et eneste barn som går i det toget. Men det finnes nok de som stikker til skogs eller legger seg på sofaen for å spise potetgull, se film og slappe av fordi de har fridag uten å reflektere over eller sette pris på dagen i det hele tatt, og det syns jeg er litt trist. Det er selvfølgelig greit å finne fram skogsbunaden eller velge å være hjemme den 17. mai, men jeg syns det hører med å tenke litt over og verdsette hva den dagen egentlig står for.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rota meg inn i en korpsfamilie,

Korps :heart:

Jeg skal ikke spille i år :o det blir veldig merkelig. Men korpset jeg spiller i til vanlig er i 'feil' bygd, der jeg ikke har noe forhold til sted eller mennesker og skolekorpset i 'min' bygd (der jeg har flyttet fra) fungerer ikke for tiden. Det trengs litt mer enn 3 unger og 2 voksne for at det skal være noe. Og siden guttungen ikke har funnet seg helt til rette der vi bor nå, reiser vi heller til gamle venner 17 mai. Men ut på noe arrangement, det må vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...