Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Huff, hormoner og dopa pusekatt er virkelig ikke noe god kombinasjon. Hater å se dyra mine så uttafor i utgangspunktet - klarer ikke å slappe av og vil bare de skal være sitt vanlige slitsomme selv. :cry:

Tok han med meg i sofaen, på håndkle med plast under og vasket han litt med eddikvann, at en så liten katt kan tisse så mye er mer enn jeg begriper. Han ble urolig og jeg la han på kjøkkenet igjen. Og nå i stad kom han gående, meeeget konsentrert og litt sjanglete, bort til sofaen, satt nedenfor sofaen leeenge med halvåpen munn før han hoppet oppi og la seg ned vedsideav meg. Så henta rent håndkle og en pose å ha under og la han i fanget mitt, der sovnet han momentant. :wub:

Så nå fokuserer vi veldig hardt på at nå kan han ikke bli pappa til uønskede kattunger og dermed kan gå ut og inn som han vil snart, bare han er ferdig med rusen.

Husker da jeg var fostermor for FOD og vet kom hjem og kastrerte den ene katten. Han var så sløv så lenge stakkars, klarte ikke stå på bena og han sjanglet rundt om jeg gikk fra han. Han måtte også ligge ved siden av meg for å være rolig. Skjønner godt at de doper de så mye da, for kastrering på kjøkkenbordet var litt nasty å se på, selv for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Nå er ******* løs her, og vi drar på campingtur i morra :lol: Trym hyler i buret mens Tuva dytter stjerten til alle som bare kaster et blikk på hu :lol: Heldigvis synger det på siste vers, hu er ferdig enten i morra eller Fredag, håper jeg..... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i eksamenslokalet, rundt meg sitter folk og repeterer og jeg skjønner ikke bæret av hva de prater om. Og ja, jeg har satt meg i riktig eksamenslokale. Glemt brillene mine har jeg gjort og jeg har bare med meg tre penner (pleier alltid å ha minst fem for sikkerhets skyld). Har aldri vært så dårlig forberedt til en eksamen før tror jeg. Jaja. Har med vann, da.

Godt å høre det ikke bare er meg. Jeg har eksamen i Finansiering og investering i morgen og jeg er så sinnssykt dårlig forberedt. Nå ender det sikkert opp med at jeg må ta det opp fordi jeg får en dårlig karakter, også må jeg slite meg gjennom hele greia på nytt neste år. Skulle ha fulgt med når jeg hadde sjansen :P

Heldigvis har de andre eksamenene gått bra, OG det er ferie 23.mai :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg var fostermor for FOD og vet kom hjem og kastrerte den ene katten. Han var så sløv så lenge stakkars, klarte ikke stå på bena og han sjanglet rundt om jeg gikk fra han. Han måtte også ligge ved siden av meg for å være rolig. Skjønner godt at de doper de så mye da, for kastrering på kjøkkenbordet var litt nasty å se på, selv for meg :P

Yammy! :lol: Bonden var med på kastreringen her, jeg slapp. Klarer ikke helt se operasjoner på egene dyr uten å bli dårlig.

Men ja, han ble operert før ti, og er fremdeles stort sett helt borte, bare klar i små perioder. Stakkars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg at folk som sier rett ut at de driter i båndtvang får litt bot jeg :icon_redface:

Kanskje du skal heller si det til folk enn å prøve å skjule dårlige hits her i AN :)

Håper at folk som uttaler dette i en tråd mange ikke leser i fordi vedkommende ikke tør å si det til dem det gjelder (ref. en annen tråd) spør hvordan omstendighetene var før man håper at andre får bot, jeg....

Ja, jeg blir faktisk irritert, Ane. Derfor mitt "kontante" svar i den andre tråden også. :thumbsdown:

Eeeegentlig gidder jeg ikke diskutere dette, men det ER en reell forskjell på å slippe 5 valper/unghunder under 5 kg på en fotballbane midt i Ås og på å slippe en 30 kgs jakthund i skogen. Bare så det er sagt. Om det er verdt å få en bot for, så får du fortsette å mene det.

Hvis du IKKE refererer til en annen tråd får jeg bare beklage.

Helt enig med deg Maria :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg at folk som sier rett ut at de driter i båndtvang får litt bot jeg :icon_redface:

Ser det er noen som har nevnt det allerede, men det kunne du vel ha stått fram og skrevet i den tråden det gjelder og ikke "skjule" det her?

Tviler på at en liten gjeng småhunder og valper kan gjøre særlig stor skade på dyrelivet midt på en grusbane :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er noen som har nevnt det allerede, men det kunne du vel ha skrevet i den tråden det gjelder og ikke "skjule" det her?

Ja for jeg kan jo skrive dårlige hint her også jeg, om at folk burde klare å følge sine egne råd før de legger det ut til andre :P

Men nå får jeg dra og kappe neseprøver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg superstolt av hundene mine! har jeg sakt hvor høyt jeg elsker båndtvang? Deilig å kunne jogge med hundene fritt i fot-posisjon uten å hele tiden få ulydige løsbikkjer flyende i beina på meg ;) (haha, ok, den var for å provosere litt). Jeg møtte faktisk politi idag, og jeg hadde hverken bånd eller halsbånd med (men jeg hadde godbiter da). 100 meter før jeg passerte dem løp en katt foran oss, men begge hundene holdt jeg hos meg (etter en litt panisk "FOT!"-kommando) og bare kikket forventningsfult etter en godbit i det jeg passerte. Politifolkene nikket, smilte og sa "jah, hadde bare alle hunder vært så lydige, så". Så jogget jeg fornøyd videre. Stolt, for der har jeg måttet trene MYE med Kiter!

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte også på hva pokker kyrene gjør på stallen :P

Det er sikkert ikke plass i fjøset innimellom alle hønene som står der, for i hønsehuset ligger jo grisen...

Jeg skal i bursdagsselskap til fadderbarna mine idag, og har vært så nedsylta i eksamen og sånn at jeg har helt glemt å kjøpe gave.. så det gjorde jeg på ICA på vei hjem fra jobb... en superduperpedagogisk bok om brannbiler antakelig :P Og en film til den eldste.... Hmmm.. Skjemmes alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, nå er jeg så sinnsykt lei av drittbachelorjobbing at jeg har sett to episoder Glee på rappen. I dag har jeg skrevet 700 ord - 300 til og så er jeg fornøyd - men jeg vet ikke om jeg har mer i meg nå. Vurderer seriøst en joggetur, selv om jeg jogga i går. Helt sykt.

Veldig sånn her inni hodet mitt nå.

:frantics: :frantics: :frantics::frantics: :frantics: :frantics: :frantics:

(De burde gå i utakt)

Særlig det med utakt kjenner jeg meg igjen om! Skulle ønske alt jeg hadde i hodet bare "trillet ut" i pen formulering.... Av seg selv! For når jeg prøver å skrive så danser de alle i utakt hos meg og, hjernecellene bare raller og forstyrrer meg... agh :lol:

Sitter i eksamenslokalet, rundt meg sitter folk og repeterer og jeg skjønner ikke bæret av hva de prater om. Og ja, jeg har satt meg i riktig eksamenslokale. Glemt brillene mine har jeg gjort og jeg har bare med meg tre penner (pleier alltid å ha minst fem for sikkerhets skyld). Har aldri vært så dårlig forberedt til en eksamen før tror jeg. Jaja. Har med vann, da.

Noen ganger synes jeg det er litt godt å vri meg løs fra eksamensritualene :P De gangene jeg kommer uten den ekstra vannflaska (for jeg drikker ikke opp den ene colaboksen jeg alltid har med meg), det rundstykket fra hätting (for jeg spiser kun den ene kvikklunsjen jeg alltid har med meg), blyanten jeg aldri bruker fordi jeg aldri kladder allikevel... Det var en slags deilig befrielse de gangene, og det gikk kjempebra på de eksamenene :P Who knows, perhaps you'll ace it :P

Akkurat nå fant jeg en rapport fra SINTEF som var trivelig. Skal prøve å gnage av noe vettig for å bruke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter jeg på bussen og innser at det er litt utrendy å samle brødsmuler fra mellommåltidet i skjerfet sitt.. *tømme skjerfet når jeg går av bussen*.

I morgen har kjæresten bursdag! Har satt i stand overraskelsesmiddag for ham og gleder meg veldig. :) bakt 4 kaker har jeg gjort og. Hehe. Burde være partyplanner ass.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, i dag er jeg bare sliten, og kroppen verker. Jeg er gretten med kort lunte, og burde få det ut før jeg har styremøte om tre timer - som jeg fremdeles mugger over at jeg fikk innkalling til mindre enn 24 timer før. Jeg er sulten, jeg er lei av hundene, jeg er lei av rotet, jeg er lei av å være lei, jeg er lei av å ikke orke noe, jeg er lei av å tenke på at som skulle vært gjort helst i dag, og av en eller annen grunn har jeg de siste døgnet ikke gjort annet enn å tenke på hvordan det vil være å stryke på neste eksamen. For det hjelper så jvlig på humøret, liksom.

Men jeg får vel starte med frokost og smertestillende, og ta det derfra.

:hug: I feel you. Særlig den å være lei av å være lei og bare tenke på å stryke på eksamen.

Av erfaring vet jeg at frokost og smertestillende alltid er en god start og pleier å hjelpe litt. Så håper jeg du får en bedre dag utover. :)

Særlig det med utakt kjenner jeg meg igjen om! Skulle ønske alt jeg hadde i hodet bare "trillet ut" i pen formulering.... Av seg selv! For når jeg prøver å skrive så danser de alle i utakt hos meg og, hjernecellene bare raller og forstyrrer meg... agh :lol:

Seriøst, jeg dør på meg. Jeg mangler fremdeles 2000 av de 3000 ordene jeg manglet på søndag. :lol:

Jeg fikk ut litt gørr på løpetur, jeg. Det var faktisk ganske digg, tro det eller ei. :o 3,7 km denne gangen. Fyttirakker'n, jeg har jo løpt nesten en mil på under en uke. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke 1 år gå fort og valpene forbli friske og sunne! Valpesjuk og nyforelska i en liten Staffegutt som jeg får lov til å låne på Tuva hvis jeg vil :wub:

Er oppdrettet deres oppe og går igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter jeg på bussen og innser at det er litt utrendy å samle brødsmuler fra mellommåltidet i skjerfet sitt.. *tømme skjerfet når jeg går av bussen*.

I morgen har kjæresten bursdag! Har satt i stand overraskelsesmiddag for ham og gleder meg veldig. :) bakt 4 kaker har jeg gjort og. Hehe. Burde være partyplanner ass.

Heldige kjæreste! Han blir sikkert kjempeglad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: I feel you. Særlig den å være lei av å være lei og bare tenke på å stryke på eksamen.

Av erfaring vet jeg at frokost og smertestillende alltid er en god start og pleier å hjelpe litt. Så håper jeg du får en bedre dag utover. :)

Seriøst, jeg dør på meg. Jeg mangler fremdeles 2000 av de 3000 ordene jeg manglet på søndag. :lol:

Jeg fikk ut litt gørr på løpetur, jeg. Det var faktisk ganske digg, tro det eller ei. :o 3,7 km denne gangen. Fyttirakker'n, jeg har jo løpt nesten en mil på under en uke. :o

Det er vel som de sier.... når man virkelig bør gjøre noe, man unngår så langt man kan, så blir selv det mest jævlige artig. Selv jogging.... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel som de sier.... når man virkelig bør gjøre noe, man unngår så langt man kan, så blir selv det mest jævlige artig. Selv jogging.... :whistle:

Ja, ****, du sier noe. Det må jo være en grunn til at jeg har begynt å jogge i bachelorinnspurten. :lol: Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Håper ikke motivasjonen forsvinner igjen etterpå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Home! Det ble ikke noe trening på meg gitt, fant ut at beina var alt for såre til styrketrening i dag. Det er sånt som man finner ut når man kjører forbi treningsstudio, hjemme i sofaen vet man at litt og forsiktig trening er bedre enn ingenting. :icon_redface: Som straff må jeg trene klokka åtte i morgen tidlig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...