Tinkie Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Det skal vel godt gjøres? *grumble* Før vi går hjemmefra da. 1
tm100021 Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 God morgen fra lille monster aka syvende far i huset 5
Hermes Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Gratulerer Espen og Charleen! Håper alt er bra med mor og barn Ehm... far da? Grattis Espen og Charleen!
Stine Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Vi har plutselig begynt å lukke pus inne steder. Først var det bare badet, men nå har vi klart å lukke ham ute på balkongen også. Får håpe vi klarer å unngå å gjøre det når vi ikke er hjemme. Igår når jeg skulle legge meg var pus ute på verandaen i 2 etasje Jeg aner ikke hvordan hun har kommet seg opp der (det er fysisk "umulig" for henne å klatre opp fra utsiden) så jeg får håpe at hun har klart å snike seg opp der innenifra, selv om hun aldri er inne Håper ikke hun har vært der siden 16 Mai ihvertfall, men så ikke sånn ut
Guest LXT Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Vi har blitt mor og far:D Gratulerer til begge to!
xxx12345 Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Ehm... far da? Grattis Espen og Charleen! Han har jo gjort sitt for lenge siden - det er vel ikke en nevneverdig fysisk prestasjon eller påkjenning 4
Hermes Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 En vakker dag skal jeg reise til et "stan"-land og hente hjem en taigan. 4
MonicaT Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Synes pinsen gikk altfor fort, vips var det jobb igjen jo
xxx12345 Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Synes pinsen gikk altfor fort, vips var det jobb igjen jo Og snart er det helg igjen! Og snart etter det så er det sommerferie 2
MonicaT Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Og snart er det helg igjen! Og snart etter det så er det sommerferie Det er sant, deilig med 4 dagers uker Og etter sommerferien kommer jakta :D:D
roxie88 Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Jeg driver og prøver på noe nytt Hva er det? Stor klem til Yodel Sent from my iPad using Tapatalk HD
SFX Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Fire hunder og fire katter er inne, så nå har jeg full kontroll på flokken. Ute høljregner det, så jeg synes de kan bli inne en stund nå. 2
Mud Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Herregud, dette er drepen. A kastet opp et par ganger til, men nå er han veldig frisk og masete. Hva finner man på med "syke" barn?
Guest Christine Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Er jeg litt irritert.. Var på totimers tur med hundene og ei venninne i marka, og når vi kom ned til sivilisasjonen møtte vi en løs Irsk Setter. Stopper bilen for å hanke inn hunden, men den var sky og trakk seg unna. Etter litt om og men fikk jeg endelig tak i den og spurte rundt meg etter eier. Jo, eieren var på vei oppover gata for å lete etter den. Bikkja hadde pigghalsbånd, så det tok jeg av, også kobla jeg til i et annet halsbånd. Skulle til å kaste(oops ) pigghalsbåndet i søpla da eieren akkurat kom. Først er hun kjempeglad for at jeg fikk tak i den, også kommenterer en mann at hund ikke skal forlates ved butikk, og jeg poengterer at det ikke er lov. Damen ble så sur på oss at jeg ble paff, og glemte hele regla jeg hadde om pigghalsbånd oppi hodet mitt.. Hunden hadde visst blitt stjelt av en psykisk ustabil mann i pyjamas.. Han bruker visst å henge rundt der å gå nære bikkjene, og jeg trengte da ihvertfall ikke å si at det var ulovlig å sette fra seg hund for det endte da så godt så! Jeg bare gikk jeg.
Siri Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Og etter sommerferien kommer jakta :D:D Og snart er det vinter og jul!!! 6
Betty Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Og snart er det vinter og jul!! Gærning! Akkurat nå har jeg kommet inn fra tur i skogen med bikkjedyrene, så nå får jeg vel arbeidsro i et par timer i alle fall. Semesteroppgave i kulturminneoppsyn, hvor det vanskeligste med hele oppgaven er å skulle velge seg ut bare ett kulturminne. Det er jo så mye å velge i! 2
Anette Skrevet 21. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 .. har jeg tatt stinga og fått plastikk over sårene, spenstig. også ler jeg av en film av en sonis som løper i en bilkø for å skremme vennninnene sine Nå er det lunsj, utsatte badeturen med issi litt da det regner og jeg får ikke bli våt enda jeg lekker jo! 2
Guest Christine Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 I dag skal vi forresten til veterinæren igjen, og jeg er litt spent. Droppa agilitytreninger og tatt det litt med ro. Kuren på betennelsesdempende er over, så blir spennende mtp om beina er likens som for to uker siden.. Håper de er bedre!
Lola Pagola Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 På vei hjem etter en fin lang langhelg :-) og nå må jeg lese som **** til eksamen …Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2 1
Recommended Posts