Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Når flytter du inn? Skal du gjøre noe der først? Lykke er første natten i sin egen bolig! Håper du er heldig med naboene da, det har jo litt å si.

Nope. Når kan jeg begynne å mase tro?

Skype er genialt til styremøter! Vi har hyppige men kjappe møter og får gjort masse! Sånne personer må bare se til å henge med, latsabbene.

Jeg har en nabo på over sytti med lang, tjukk, stålgrå flette. Hun er det tøffeste jeg vet.

I morgen skal jeg kjøpe meg en sports-bh, jeg er så lei av spenner som klør midt på ryggen. Så vet dere det.

Ja takk! Flere som er litt med i tiden her :P

Det er så inaktivt, upersonlig og rotete nemlig. Men å bruke reisepenger og opptil 2 timer for å komme seg på møte, da er det bare tullete altså. Ihvertfall når det viser seg at det er vanskelig å få kommet også, fordi det egentlig aldri passer.

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha trodde du først snakka om deg selv, men så skjønte jeg at det var bikkja du prata om når du nevnte kassemetoden :P Tipper dere kommer til å gjøre det bra jeg :D Så førerorientert og fin hun er!

Akkurat vært på joggetur og nå gleder jeg meg skikkelig til den første turen med kickbiken :D Mana er i slaget!

Hehe dessverre ingen egen treningsøkt å kaste i dass idag :P

Det kommer seg sakte men sikkert, men egentlig burde jeg vite at kombinasjon langarbeidsdag og en hund som har vært med på jobb fungerer dårlig. Men pølse var redningen! Også gleder jeg meg til jeg bare kan gå ut i hagen og ta en treningsøkt! Hu trives mye bedre ute :)

Snurre begynner å sitte da :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt at Pippin kommer hit i morgen og skal være her på ubestemt tid. Det blir koselig, komplisert, morsomt og strevsomt. Farvel til enkle dager med bare en hund, velkommen lille sofaakrobat, ullrompe, bamsefar og pelstryne! :wub:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....er jeg sur for at neste boken til SOISF antagelivis ikke kommer før 2014. Og jeg som nå leser siste boken på nytt :no:

Tonje: Boken om Shy er den "ferdig"? Har ikke begynnt på den enda, men vil lese noe som er avsluttet kjenner jeg :P

Det er jeg også! Leste hele serien på nytt jeg! Men det er fremdeles lenge til 2014.. får håpe på oppfølgeren til Name of the wind serien!

Ja boken om Shy er "ferdig". Det er den samme verden som før, noen av de tidligere personene dukker også opp - men storyen er avsluttende ja.

Infernal devices.. kanskje man skulle prøve seg på den serien da? Nå har jeg vært gjennom bokhyllene etter noe å lese på... for en som har over 2000 bøker (ja, jeg tallte da vi flyttet til skogs og jeg forsøkte å strukturere/sortere bokhyllene..) burde det liksom være lett match å finne noe å lese på men akk - alt som er verdt å lese har jeg gjerne lest ørten ganger før.. (og så gammel jeg føler meg når jeg sier sånt.. har rukket å lese samme bøker flere ganger..) Kanskje man skulle dra frem Neuromancer av William Gibson (begrepet "cybernet" dukker opp for første gang i verden i den boken..), men det er sånn en hard og kald og ganske skrekkelig bok egentlig selv om den egentlig er dødsbra. *får lete videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt at Pippin kommer hit i morgen og skal være her på ubestemt tid. Det blir koselig, komplisert, morsomt og strevsomt. Farvel til enkle dager med bare en hund, velkommen lille sofaakrobat, ullrompe, bamsefar og pelstryne! :wub:

Se for deg at det er meg du skriver om nå :lol: :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Har jeg lest ferdig siste boka i The Infernal Devices. Det er ikke noe morsomt.. Hva skal jeg lese nå da? Som jeg ikke har lest før :P

Denne er veldig fin :)

Symra viser en del preløpetidstendenser, snuser og markerer over alt! Det er to måneder siden siste løpetid, altså tid for innbilt, kan det være det tror dere? Hun har aldri vist tegn på innbilt drektighet før, og har ingen andre tegn nå heller.

En tispe i nabolaget som har løpetid, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg er en smule dum jeg- kjøpte ett liggeunderlag på Jysk som jeg skal ha ved siden av valpekassa når Choco begynte å valpe. Det er et slik selvoppblåsbart ett som skal være 7 cm tykt. Ok- betyr SELVoppblås at man skal gjøre jobben selv, eller betyr det at underlaget blåser seg opp SELV? :icon_redface:

For her skjer det itno, eller det gjør det jo, for Choco har åpningsrier og jeg har ikke 7 cm tykt underlag å sitte på :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og nurket hatt trening i bitearbeid. Der er hennes lærdom: Halsing= hun får det hun vil ha.. I kveld sitter jeg og spiser kveldsmat, noe nurket synes ser helt fantastisk ut..

Og dere gjetter helt riktig.. Søte nurket bjeffer på meg, spesielt ved øyekontakt :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å slutte og stirre på de forbenene. :|

:blink: agree... T og jeg ble helt satt ut her.

Noomi får slik rygglinje om jeg klør hu på rumpa og hun strekker seg samtidig. :-P

hun får dog ikke de håndledda håper jeg?!???? :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt normalt, det forholdet mellom Tass og Lus...

Utenfor kjøkkenvinduet:

8641069992_8cdc8449ae_z.jpg

Neida, hun har ikke drept Tass. :aww: Bare passer på han. :wub:

Først var jeg så glad for at Tass har en venn :wub:

Ugh...

528496_630766546938397_1593745107_n.jpg

Men så kom dette,kjære verden,jeg håper virkelig det er jukset med det bildet :icon_cry: :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...