Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Date uten meg? Uhørt :aww: .. Er issi alene hjemme og jeg på fysioterapi. Må begynne gradvis, for meg altså.... :-P issi bryr seg ikke

Japp. Jeg har andre venner for tenk. :aww:

...driver jeg tenker på ny tattis.

:hyper: Hvor, hva, når?????

Hjemme fra dinnerdaten, og god mat som alltid der. Synes det er helt greit med 99,- kr for en middag som er så stor porsjon at jeg ikke klarer å spise opp alt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hyper: Hvor, hva, når?????

Var veldig fornøyd med de jeg var sist hos i Moss, de flytter jo nå til Oslo. Men blir med en annen artist i og med det evt blir med ett sitat inni. Når: ikke før til høsten ettersom det blir med farger så er det enda viktigere å ikke få for mye sol på :)

Hvordan sånn helt konkret er vanskelig og si, og vil ikke dele det på ett åpent forum :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har C og jeg inngått et kompromiss, neste rase blir eeeeeeeen, tadaaaaa Setter :lol:

Potetsetter da håper jeg :|

Edit: jeg må bare fortelle dere at jeg har funnet verdens kuleste meldingslyd.. Det høres akkurat ut som en pipeleke til hundene :lol: Det i seg selv er ikke SÅ kult, men hvordan hundene mine tiltet og dog ikke glemmer at muttern hadde en pipeleke her nå nettopp er derimot ganske artig :lol:

Snakk om å skyte seg selv i rompa hvis man velger den lyden her i huset.. Jeg burde virkelig legge den inn på telefonen til gubben :aww:

Endret av Krutsi
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er spørsmålet: Kor mange fleire staffar skal de ha før de går vidare til neste rase? ;)

Mest sannsynlig ingen flere Staffer, kanskje jeg ombestemmer meg senere men føles ikke sånn akkurat nå (ja, dritt lei :lol: )

Potetsetter da håper jeg :|

:lol: Tenk så ukompliserte hunder da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei for all del ikke avhold styremøter til hundeklubben på Skype. Det er en dårlig idè det :|
Noe så upersonlig og rotete..

Sparer tid, flere i distriktene kan være med på møter OG letter å få alle til å kunne være med sa du? - Nei for noe tøv :aww:

Kjøre her meg der, noen lengere enn andre, mens andre igjen har familie og ting og tang det skal gå opp med. Men nei da, "sånn har vi alltid gjort det!"


Fornye seg og henge med i tiden driver vi ikke med :gaah:

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig fornøyd med de jeg var sist hos i Moss, de flytter jo nå til Oslo. Men blir med en annen artist i og med det evt blir med ett sitat inni. Når: ikke før til høsten ettersom det blir med farger så er det enda viktigere å ikke få for mye sol på :)

Hvordan sånn helt konkret er vanskelig og si, og vil ikke dele det på ett åpent forum :P

Spennende da! :D

Tattiser er og blir kult altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kødda når jeg sa det gikk bra, jeg tror det var sjokk eller noe. **** så vondt det gjør, å jeg må ta meg selv i nakken for å ikke gråte når jeg roper inn de andre hundene å plutselig roper på BV, for så å komme på at ....

:console:

Winter is coming... again.

Men bare vent 7-8 mnd eller noe så suttrer jeg over at snøen ikke har kommet enda :lol:

Altså, om vi sitter fjorten dager før jul og ikke har fått snø, da er det virkelig lov til å være muggen.

Nå er jentene trimmet, så da må de ha et bad, og jeg lurer på å være så lat at jeg ikke blåser de helt tørre. Jeg kunne tenkt meg litt mat før det er gått to timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da! :D

Tattiser er og blir kult altså...

Jupp, mye fram og tilbake så begynner den nye ta form inni hode mitt. Blir på ryggen, antagelivis venstre skulder og langs ryggen der. Litt samme "stil" og farger som den jeg har på ribbena.

Jeg syns tattiser er kult enda :D

Altså, om vi sitter fjorten dager før jul og ikke har fått snø, da er det virkelig lov til å være muggen.

*noterer når jeg kan begynne mugge" :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, by the way - stoppet innom veterinæren for å veie Foenix, og tenkte at hun kanskje har bikket 40 med god margin nå - hun var 39 komma et eller annet da de ble vaksinert i novemberish.

Den er 45.8 kilo, den! OK, ta bort noen hundre gram for halsbånd og at hun bæsjet da vi kom ut - men hun er fremdeles TUNG. Hvor gjemmer hun de kiloene, da? Hun er jo bare en fem kilo mindre enn sin mor hun, da. Og mor er jo på maksgrensen høydemessig og generelt mye hund - hun står i stil til høyden sin, liksom, den leker ikke azawakh. Mens Foenix er målt til fire cm lavere enn mor, og er noe lettere bygget.

Nei, badekaret var det. Vi er gjennomvåte alle tre, så en kan jo like godt være ren også, da.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei for all del ikke avhold styremøter til hundeklubben på Skype. Det er en dårlig idè det :|

Noe så upersonlig og rotete..

Sparer tid, flere i distriktene kan være med på møter OG letter å få alle til å kunne være med sa du? - Nei for noe tøv :aww:

Kjøre her meg der, noen lengere enn andre, mens andre igjen har familie og ting og tang det skal gå opp med. Men nei da, "sånn har vi alltid gjort det!"

Fornye seg og henge med i tiden driver vi ikke med :gaah:

Prøv å fornye ting med styremedlemmer som ikke engang har MAIL!!!!! *oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har man vært i fjøset - og i dag tok jeg meg gooood tid, ble litt stress i går - og dagen før var vondt. :aww: Men dyra får jo det dem skal ha uansett da, er bare snakk om å kose litt ekstra på dem, prate litt med dem, kaste ut litt ekstra flis osv. Fineste dyra. Elsker kveldstell. :ahappy:

Ble litt drama da jeg kom ned da, jeg går jo som ei gammel kjerring om dagen, livredd for å skli og ramle. Og jeg klarte meg fint jeg, svigermor derimot, hun ramla på trappa - strekkmetalltrapp! Slo panna og nesa i metallet - fyh det så så vondt ut. Svigerfar klarer ikke å løfte henne opp selv, og hun har hverken krefter eller balanse til å komme seg opp selv fra sånt, heldigvis hadde ikke Bonden gått i fjøset - for jeg tror ikke jeg hadde klart det alene. Vi fikk heiset henne opp, og hun hadde heldigvis ikke slått seg så ille. Men huff, så fryktelig vondt ut. Den dagen noe sånt skjer når vi ikke er hjemme, så må de jo ringe på hjelp stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, mye fram og tilbake så begynner den nye ta form inni hode mitt. Blir på ryggen, antagelivis venstre skulder og langs ryggen der. Litt samme "stil" og farger som den jeg har på ribbena.

Jeg syns tattiser er kult enda :D

Håper vi synes de er like kule når vi sitter på gamlehjemmet og er skrukkete, men da har jo "alle" skrukkete tattiser uansett. :lol:

Planer om å ta en selv i år. Som jeg hadde planer om i fjor, men som Vida fant ut at jeg ikke skulle bruke penger på, siden jeg brukte ganske mange tusen på kneet hennes. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Wow! Vil ha!" tenkjer eg :aww: .

Skal vere einig i at manken ikkje var fin. Øydelegg i grunnen ein flott hund, for å seie det rett ut. Men sjekk den nydelege snuten / munnen, då. Og DEI vakre beina! :w00t:

*Ler*. De ER jo fascinerende, men jeg ser bare sikkel og vond lukt, jeg :lol:.

Har jeg bestilt flybillett t/r Trøndelag neste fredag. Min inngiftede tante (som i min mammas begravelse presterte å si at voksne damer med langt hår var så patetisk - jeg hadde langt hår da, btw, og satt ved siden av henne under minnesamværet...) døde her om dagen, og man må vel strengt tatt gå i begravelsen til sin tante...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi synes de er like kule når vi sitter på gamlehjemmet og er skrukkete, men da har jo "alle" skrukkete tattiser uansett. :lol:

Planer om å ta en selv i år. Som jeg hadde planer om i fjor, men som Vida fant ut at jeg ikke skulle bruke penger på, siden jeg brukte ganske mange tusen på kneet hennes. :P

Vi kommer til å være kulest :punk::punk:

Jeg har slitt litt med å finne motiv jeg rett og slett. En stund lurte jeg på om det var litt "kleint" med det sitatet jeg har tenkt på. Men samtidig så liker jeg det og jeg lever litt etter det også, så hvorfor bry seg :devilbanana:

Edit:

Vi må jo ha noe å snakke om på sykehjemmet, som barneløs så kommer jo ingen til å besøke meg og jeg kommer til å råtne bort (jupp faktisk blitt fortalt at jeg burde bekymre meg for det. Men ettersom jeg har jobbet på sykehjem så har faktisk ofte opplevelse vært omvendt. Stor famillie er ikke automatisk likt mye besøk :P )

Endret av Jonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å være kulest :punk::punk:

Jeg har slitt litt med å finne motiv jeg rett og slett. En stund lurte jeg på om det var litt "kleint" med det sitatet jeg har tenkt på. Men samtidig så liker jeg det og jeg lever litt etter det også, så hvorfor bry seg :devilbanana:

Ha ha. Japp. :lol:

Noen ting kan være veldig klisje, men så er det jo ting som betyr noe for en, og da skal man jo gå for det...

Nei. Jobb nå. Håper jeg ikke går meg bort denne natta. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått ja av førstevalg på dommer på neste års utstilling :bananas: Noen som har noen valpeshow dommere de vil anbefaler? Helst boende mellom Kr.sand og Oslo :)
Steinar Balken (er det de han heter, tro?) er veldig hyggelig med både handler og hund i alle fall. :)
Da har C og jeg inngått et kompromiss, neste rase blir eeeeeeeen, tadaaaaa Setter :lol:
Hvaaaa!?!?!? Dere skal jo ha Shiba? :P
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...