Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Etter en litt dritt dag med kraftig forkjølelse, litt traffikale problemer til jobb, snøvær (!!!) , krangling med hovedkontoret , jobbing UTE i snøværet i flere timer og generelt blææææh , har dagen tatt seg opp.

Min kjære kom hjem med urtete og Nemiblad til meg, og sendte meg i badekaret med begge deler i mens han lagde en helt fantastisk middag til meg.

He's a keeper :wub:

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar Balken (er det de han heter, tro?) er veldig hyggelig med både handler og hund i alle fall. :) Hvaaaa!?!?!? Dere skal jo ha Shiba? :P

Steinar Balken er veldig alright ja! :)

Jeg vil ha en ukomplisert hund :lol: Først må en av de 4 jeg har dø først da, tror 4 hunder holder en god stund jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er begge jentene rene og pene (som om de aldri er pene...), halvtørre og med proteinkur i pelsen. Den ene lukter godt, og den andre ble vasket i Chris Christensen...

Nå skal jeg spise potetgull mens stekeovnen blir varm, så jeg kan steke rundstykker til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant akkurat ut at telefonen min hadde plastikk "klistremerke" over skjermen, og at mitt ripesikre glass faktisk ER ripefritt. Jøss, dritkult! (at telefonen er snart to år gammel trenger vi ikke nevne...)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig ingen flere Staffer, kanskje jeg ombestemmer meg senere men føles ikke sånn akkurat nå (ja, dritt lei :lol: )

:o Hvordan kan man bli LEI av staffer? Okei, nå har jeg bare en, og du 4. Men allikevel :lol: Jeg kunne bada i de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt ødelagt om dagen og, sover glatt 9-10 timer mot vanelig 6.5-7.5, dessverre en vanelig reaksjon jeg har på allergimedisinene hvert år de første ukene etter oppstart.

Det var ikke meningen å like innlegget ditt. Trykket feil. Jeg går ikke på noen medisiner. Men 9-10 timer kan jeg fint sove uansett, men jeg sover meg aldri forbi alarmen. Pollen er noe dritt altså. Våren skal jo være fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor setter?? Ikke noe galt med settere altså, men det er jo veldig fjernt fra staff liksom :lol:

Veldig fjernt :lol: Det blir nok helt sikkert ikke noen Setter, men ideen om en hund som man kan slippe løs og som er så vimsete at de kun er i sin egen verden er forlokkende :lol:

:o Hvordan kan man bli LEI av staffer? Okei, nå har jeg bare en, og du 4. Men allikevel :lol: Jeg kunne bada i de.

Når man har problemer med å finne mentalt sterke hunder med bra helse og fint utseende så gidder man vel ikke mer. Og jeg tror det bare kommer til å bli verre med åra.

Mine shibaer er relativt ukompliserte altså. :aww:

Alt er relativt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOLA! :D

http://imgur.com/gallery/sNSm89T

Har faktisk aldri sett hvordan skuespillern som spiller V ser ut. Han var jo kjekk jo! :P

Nå sitter jeg bare å ler av Imgur... Skal ut på joggetur snart! Og så trene styrke..

*Flir*

Jeg må le litt av alle kommentarene under bildet.

"Sorry I didn't comment sooner...I got lost in his eyes."

"Bellatrix has good taste in men."

"VoIdemort! did you do something with your nose?"

"I'd let him into my chamber of secrets, repeatedly."

Ralph Fiennes er en velkjent skuespiller da. Men det bildet er nok tatt for ganske lenge siden.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sløv kattefrøken på medisiner på magen nå, måtte en tur til dyrlegen ho, ene del av ene pota hadde blitt dobbelt så stor som de andre.. Vondt sa hun, skikkelig vondt! Hadde fått stikkskade som var blitt betent og full av verk stakkar.. Renset nå, og medisiner en uke :)

Lapphund valp på tangerud dampen <3

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, altså, min samboer kan se ut som en dass han og, men jeg trekker stort sett ikke fram de minnene når jeg tenker på hvor kjekk han er :lol:

:lol:

Spørs om Lola liker at vi diskuterer hvor kjekk VoIdemort er. Hun vil vel ha ham for seg selv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fjernt :lol: Det blir nok helt sikkert ikke noen Setter, men ideen om en hund som man kan slippe løs og som er så vimsete at de kun er i sin egen verden er forlokkende :lol:

Når man har problemer med å finne mentalt sterke hunder med bra helse og fint utseende så gidder man vel ikke mer. Og jeg tror det bare kommer til å bli verre med åra.

Du vet at setter er en jakthund sant? :lol:

Og til det andre:

432370_10151209631731985_979264054_n.jpg

Need I say more? :wub:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...