Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Jeg syns det er så rart å tenke på at det er snart et helt år siden jeg tok dette bildet, et år siden jeg hentet Geo... Jeg savner teddybjørnpelsen hans litt, men i det store og hele er det morsommere med hund som er i ferd med å bli voksen enn valp.

7182100890_b5d512dc6e_z.jpg

Nå tror jeg at jeg snart ikke klarer å sitte på skolen lenger (ikke har jeg fått gjort noe særlig i det hele tatt heller, faktisk, er på lvl 60 i Candy Crush da), jeg vil mye heller skyndte meg hjem og få en bjørneklem av Geogebra. Fine, lille hunden min. :heart:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Jeg synes det er gøy å se samspillet hjemme med flere hunder.

Hvordan Dirk leker med Lio og hvordan Amigo leker. Dirk f.eks er mer oppdragende og har alltid overtaket, mens Amigo legger seg ned og lar valpen klatre på seg. Og hvordan Lio nå begynner å forstå at Toya faktisk ikke vil leke og at en må være rolig rundt henne - da kan man kose henne også. Morsomt

Fortsatt synd at gutta ikke er venner, det er et stort skår i gleden.

Men det hadde jo tatt seg ut om ting gikk bra her i livet (sutre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke gjort noe som helst fornuftig. Det er litt deilig. På en måte. Jeg har kjøpt nytt dusjehode, siden det vi hadde falt fra hverandre (plast som har knekt inni der et sted). Dusjhode i hodet gjør litt vondt, forresten.

Så har jeg sett på serier, bare gått en bitteliten tur med hundene, vasket opp og ellers ikke gjort noe spesielt. Hundene ser ut til å sette pris på å gjøre ingenting de også. Kanskje jeg skal trene hodet deres litt om en liten stund ... søke etter godbiter eller noe sånt. Ja. Tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kødda når jeg sa det gikk bra, jeg tror det var sjokk eller noe. **** så vondt det gjør, å jeg må ta meg selv i nakken for å ikke gråte når jeg roper inn de andre hundene å plutselig roper på BV, for så å komme på at ....

:console: uff så trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kødda når jeg sa det gikk bra, jeg tror det var sjokk eller noe. **** så vondt det gjør, å jeg må ta meg selv i nakken for å ikke gråte når jeg roper inn de andre hundene å plutselig roper på BV, for så å komme på at ....

:hug::cry: roper fremdeles på Kahlo innimellom jeg...

Rare hunder: myndene og basenjien krøller seg sammen og hutrer om det slukner i ovnen, mens i andre enden av huset ligger samojeden ute på verandaen i blåsten, og sover på rygg med beina oppetter rekkverket. :aww: Bittelitt forskjell på preferanser og pels :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme - lang dag og hopper over alt dere har skrevet siden i går kveld, for gudbedre som dere skriver. Altså, nå er det en stund siden jeg kom hjem da, for har vært ute og gått en halv mil i sola og spist middag etterpå :D

Og tenk - i morra på denne tiden har jeg nøklene til leiligheten og den er offisielt min :ahappy:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut til at det skal rekke å bli snøstorm før jeg kjører hjem, og det gleder vi oss jo til - eller ikke..........

Jeg kjenner jeg gleder meg til befaring i morgen *ler*.

537016_371375639635014_429777352_n.jpg

Hjelp tenker jeg!

Har sett en drøss bilder av de der, og HER kan man vel virkelig snakke om at mye vil ha mer. Det er vel in med mest mulig manke og pels og digre hoder. Skrekkelig.

:lol: Egon, vi må ha en plan :lol:

Dere to er så søte, altså :lol:

Jeg kødda når jeg sa det gikk bra, jeg tror det var sjokk eller noe. **** så vondt det gjør, å jeg må ta meg selv i nakken for å ikke gråte når jeg roper inn de andre hundene å plutselig roper på BV, for så å komme på at ....

:hug:

Men bare vent 7-8 mnd eller noe så suttrer jeg over at snøen ikke har kommet enda :lol:

*Ler*.

Kall meg bare Magicka :D. Som ved et trylleslag var trykktanken fylt igjen og vannet virker!!! Gjett hvem som skal ha seg en dusj :jump:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg gleder meg til befaring i morgen *ler*.

Har sett en drøss bilder av de der, og HER kan man vel virkelig snakke om at mye vil ha mer. Det er vel in med mest mulig manke og pels og digre hoder. Skrekkelig.

Dere to er så søte, altså :lol:

:hug:

*Ler*.

Kall meg bare Magicka :D. Som ved et trylleslag var trykktanken fylt igjen og vannet virker!!! Gjett hvem som skal ha seg en dusj :jump:

Willy :D

I'm on fire today :aww:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kødda når jeg sa det gikk bra, jeg tror det var sjokk eller noe. **** så vondt det gjør, å jeg må ta meg selv i nakken for å ikke gråte når jeg roper inn de andre hundene å plutselig roper på BV, for så å komme på at ....

:hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Nå skal jeg hive meg og bikkja i bilen, så skal vi møte en kompis for å trene bikkjekrekene våre. Herlig med kompis som har skaffet seg schæfer og malleblanding, nå har vi noen å trene mye med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symra og jeg har vært i fjæra, og der fant vi en stein som jeg tror er flint, og den er forma som en kniv ...ish. Og ettersom det ikke finnes flint der naturlig, så er jeg nokså sikker på at den er forma av menneskehånd, og ikke akkurat i dette tusenåret, for å si det sånn. Skal ta bilde av den og sende til vitenskapsmuseet. Det eneste problemet er at det området lå under vann i steinalderen, så da må den ha falt ut fra en båt, eller blitt flyttet på. Jeg blir litt gira av sånt.

Fænsi. Fått noko svar i dag då?

Dette går ikke! Kjenner ikke forumet igjen—ny logo?!?

:lol:

... hjemme fra sykkeltur med jentene. Jeg møtte en "hundehater" på turen. Jeg har laaaaaaaaaaaaaaang lunte for å bli tur, men denne her kjente jeg godt...

Han kommer på rulleski, og jeg stopper 20 meter før han skal passere meg. Jeg tar begge hundene på høyre side av sykkelen og ba de sitte (hundene var selvfølgelig i bånd, og alt det der, men jeg liker å ta hensyn i tilfelle folk er redde).

I det han passerer så skjer dette:

Han: "***** hunder!"

Jeg: "Unnskyld?"

Han: "***** hunder!"

Jeg: "Hva er problemet ditt?"

Han: "Jeg er redd hunder..."

Jeg: "Beklager, men jeg får ikke gjort noe annet enn å be de sitte på motsatt side av der du passerer"

Han: "Ditt forbanna kvinnfolk"

... altså... Sånne folk får jeg lyst til å klappe til. Dumt jeg er i mot krig og sånn :aww:

Han må jammen ha vore redd, som tok seg tid til å stoppe opp rett ved sidan av desse fryktinngytande monstra for å såre vilt framande...

537016_371375639635014_429777352_n.jpg

Hjelp tenker jeg!

"Wow! Vil ha!" tenkjer eg :aww: .

Har sett en drøss bilder av de der, og HER kan man vel virkelig snakke om at mye vil ha mer. Det er vel in med mest mulig manke og pels og digre hoder. Skrekkelig.

Skal vere einig i at manken ikkje var fin. Øydelegg i grunnen ein flott hund, for å seie det rett ut. Men sjekk den nydelege snuten / munnen, då. Og DEI vakre beina! :w00t:

---

Då skal vi på jobb i natt, ja. Nærare bestemt frå 1 til 10. Og eg kom heim frå jobb for ein time sidan. Fysj. Så no sit eg og funderar på om eg skal sove no, eller vente til i morgon. Eg HATAR å sove om dagen! Men eg er trøytt... Får vel fundere litt til, så er vel plutseleg klokka nok til at vi slepp å lure meir :aww: .

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...