Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Takk :D Jeg sliter fortsatt med å tro på det, og det vet jeg brodern gjør også. Regner med at han kommer til å ta et par screenshots av nettbanken sin når det tikker inn nesten 3,2 millioner. Det er så mye at jeg ikke kan fatte det engang! Og at vi FÅR 100 000 kr a gitt, hvordan skal vi noen gang kunne si takk nok. Helt ufattelig.

Og JA, det hadde vært gøy :D Vi bor nå her og blir her en stund, så sjansen er vel stor for at vi er i Trønderhovedstaden på likt en gang :D

Og heldigfiiiis! Frieren til Thorvald og eierne hennes skal ned og se på Femundsløpet, så hvis du ser en lapphundtispe som er ganske lik min må du ta pene bilder og sende til meg :ahappy:

Ja dere er heldig og det er så godt med folk som er så snille og deler ut penger da gitt! :D Og så skal jeg ha på minnet at jeg skal se etter en lapphund! :P

Nå er jeg endelig hjemme, har fått spist middag og nå skal jeg tegne en times tid, før jeg skal sove. Så er det varetelling imorgentidlig.. TIDLIG... Yay!.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende åssen en først kan være kjenpestolt av seg sjøl fordi hodet treffer puta kl 21, og det UTEN å bruke Otrivin/heroin først, for deretter å bruke 20 min på å finne en god stilling (litt sabotert av en tjukk shiba som velter mot meg hver gang jeg rører på meg. Jeg elsker som dere veit mitt livs lys herfra til evigheten, men etter at hun en natt holdt meg våken med søvnklukking og smådansende føtter mot ryggen min, vil jeg gjerne ha LITT space...), før jeg kommer på at jeg burde spille litt mah jong, og se på shibabilder, og lese litt om ugler, og der ringte fine mannen som jeg må ha en snike-samtale under dyna med i hviskende toneleie for ikke å vekke bøtteballetten vegg i vegg, og det varte ganske lenge, men sikkert litt lengre enn normalt, iogm at jeg jevnlig måtte opp til overflata for å ikke bli kvalt av min egen musestillehikstelatter i nulll oksygen under dyna.

Og nå er jeg lys våken og gruer meg til å stå opp noe med seks i morgen. Spille litt mer mah jong da? :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt

Siri, jeg dævver. :lol:

Dævva litt ute på løpetur også. Aldri, aldri, aldri igjen skal jeg ha to måneders pause. Det blir som å starte helt på scratch, jo. Nå er det skjerpings og ingen slingringer i valsen framover. Kvaps be gone. Det skjer noe med kroppen når man bikker 30, altså. Man får jo ingenting gratis lenger. Må faktisk jobbe for det nå. :getlost: På plussiden får man en formidabel formstigning når man er på bunn. Naturlig nok, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Carina!

Puuh.. idag har vært slitsomt altså. Jeg begynte på jobb kl 11, gubben dro fra jobb kl 11- sånn at Shy ikke var alene mer enn 3.5 timer. Så jeg stod opp kl 5:30 idag og fikk jobbet noen timer hjemme før jeg dro på jobben. Men når man begynner sent, drar man hjem sent. Og da har hele dagen gått med til bare jobb jo.. og sånt blir jeg sliten av, en dag som har bestått av jobb. Ikke holdt på med hunder idag og gubben fikk gått på tur med dem heldig-grisen. Får ta det igjen imorgen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt

Hvis dere hadde lånt en kickspark ...la oss si av meg for gøy, for å låne med på fjellet en helg, og den ble stjålet, ville dere ikke da i det minste ha tilbudt dere å betale for den? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare syte litt! I spoiler :P

Også er jeg så tørst! Og i dag er det visst bare vørterøl som hjelper <3

Drittdag! Dritthelg egentlig... vi har gruppearbeid-oppgaver vi må gjennomføre, men så var det en på gruppen som ikke ville være med oss lenger, også måtte vi fikse møte med lærer osv... og det har hengt over meg hele helgen, ikke at jeg har grudd meg egentlig, men hater å ha slike ting hengene over meg... nå slapp vi møte da for vi klarte å fikse selv, men ja... også synes jeg det er dårlig gjort av skolen å starte opp så tidlig etter jul ( startet på torsdag) med oppgaver og arbeidskrav i fuckings JUSS! Sukk.



Og som vanlig var jeg for sen til bussen i dag, så måtte løpe for å rekke det jeg trodde var min buss (men som ikke var det), også var det en gjeng gutter som sperret fortauet så jeg skulle bare løpe elegant forbi. Men jeg hadde på de glatteste skoene mine, og fortauskanten var isete, så da skled jeg og falt med hodet/nakken oppå fortauskanten så det sa kakk...
Den ytterste gutten kom med engang og hjalp meg opp, og inni meg var jeg skikkelig sint så var like før jeg sa at dette var hans skyld. Men det gjorde jeg heldigvis ikke, for det var jo min egen skyld 8104.gif Var en stund jeg ikke visste om det gikk bra faktisk, skikkelig ekkel følelse... har vært litt svimmel og uggen i hele dag og stiv i nakken, og vondt i hoften og skulderen, men tror det gikk bra heldigvis... i morgen blir det bra sko istedenfor forfengelighet!!

Nå skal jeg surve meg i seng og se litt på doctor who, også håper jeg dagen i morgen blir litt bedre!

Til helgen kommer mamma på besøk, det blir koselig. Og hun har med alle julegavene mine icon_biggrin.png Fikk bare plass til det jeg hadde med nedover tilbake så alt står igjen hjemme. Og endelig får jeg hybelkomfyr! Er drittlei av å bare kunne steke og koke ting, jeg har faktisk bare spist dette på tre måneder: tomatsuppe, wok, havregrøt, hirsegrøt, firkornsgrøt, risengrynsgrøt, taco, taco, taco, taco, taco... skikkelig variert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere hadde lånt en kickspark ...la oss si av meg for gøy, for å låne med på fjellet en helg, og den ble stjålet, ville dere ikke da i det minste ha tilbudt dere å betale for den? :cry:

Jo, det tror jeg faktisk at jeg ville gjort.

Men det er ikke noen som har en forsikring det kan gå på, da? Reiseforsikring?

...digger jeg til Mikkels video. Jeg elsker slike WTF-surprises!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere hadde lånt en kickspark ...la oss si av meg for gøy, for å låne med på fjellet en helg, og den ble stjålet, ville dere ikke da i det minste ha tilbudt dere å betale for den? :cry:

Definitivt!!! Men dersom jeg hadde vært så mongo at jeg ikke hadde tilbudt meg det på egenhånd, så hadde jeg nok sånn reint karmisk satt pris på om du feks foreslo at jeg tok det på reiseforsikringa...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... blir de noen gang ferdig med det?

Tja, nå har ingen av mine tidligere belgere blitt så gamle, men både schæfer, terrier'ne og rottweileren slutt lenge før. Må være en belgergreie da :P

HEY! How 're you doin' !

Det var det første jeg også tenkte da jeg så bilde :lol: Herlige Willy :lol:

Ikke noe bestemt område, men det må være billig, for jeg er navianer.

Du har bil, sant? For det er man avhengig av på det stedet jeg vet om. Men det er en kjempefin gård med skogen som nærmeste nabo. Det jeg er litt usikker på er om den er tenkt til noen med hest - siden det følger med en stallplass - og om leietager må jobbe noe i stallen. Men det kan jeg sjekke i morgen, om du er interessert :)

Og hurra for belgere med virketrang, uansett hvor gamle de er. :P

Mulig hun er litt understimulert etter å ha "ligget brakk" i flere måneder, men da bør hun jo ikke begynne og ødelegge nå som jeg er på beina igjen syns jeg. Hun skal være glad hun er søt, liksom :getlost:
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg småslem her jeg sitter.

Formen er ikke på topp så jeg droppet MyDog i helgen, hjalp ikke å se på FB hvor gøy andre hadde hatt det!

men men.... hadde en hyggelig chat med en oppdretter jeg møtte på WDS 2012, og med et par norske og ei finsk en. Så så galt er det vel ikke ;)

kommer heldigvis mange flere sjanser på morsomme utstillinger i 2013, neste mulighet Sandefjord om bare 2 uker (og dit er det jo lettere å komme seg uten superform også siden det er så og si i nabolaget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt
Jo, det tror jeg faktisk at jeg ville gjort.

Men det er ikke noen som har en forsikring det kan gå på, da? Reiseforsikring?

Definitivt!!! Men dersom jeg hadde vært så mongo at jeg ikke hadde tilbudt meg det på egenhånd, så hadde jeg nok sånn reint karmisk satt pris på om du feks foreslo at jeg tok det på reiseforsikringa...

Men da må man framvise kvittering, sant? Jeg kjøpte den brukt selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke noen som lagde slike show liner på sonen her? Med perler og sikt? Hvem? Og hvor finner jeg evt mer info om det?

Caroline.

Nå har jeg vært flink pike og gjort masse husarbeid her. Kveldstur er gått, så da er det vel bare å labbe opp trappa og legge seg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da må man framvise kvittering, sant? Jeg kjøpte den brukt selvfølgelig.

Med mindre du trenger å bevise at du ikke har stjålet den, må det da gå an å anslå verdien på annet vis? Enten hva nypris i butikk er, eller hva den koster brukt i andre finn-annonser, om du ikke husker hva du ga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

både skriftlig og muntlig? har fått karakter fra skriftlig eksamen 6 desember :)

Ja, muntlig gruppe-eksamen 10. des (bestått/ikke bestått, og det skulle visst mildt sagt en del til for å stryke, og de virket fornøyde med alle gruppene etter gjennomgangen, så de kunne da bare kjørt ut sensuren med en gang syns jeg) og skriftlig eksamen 14. des (A-F). Det er jo bare å vente, det kommer jo etter hvert. Jeg er bare så spent på den skriftlige!

Blæ, Geo har klart å slå eller slikke opp kloa si. Den var jo så fin! Ren og tørr og i ferd med å gro ut igjen, virket det som. Det klør nok litt når det vokser ut så jeg skjønner jo forsåvidt at han vil slikke. Men han trenger da ikke gjøre det nå som jeg tok sjansen på å legge igjen skjermen i Trøndelag... Potesokker river han jo bare av seg det sekundet jeg ser bort fra ham, så det funker liksom bare på tur. Får være litt flinkere til å ta på ham potesokker når vi går ut da, selv for små lufteturer rett utenfor døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub::lol:

Kan ikke holde meg oppdatert her, men hei til Willy og Carina :D

Hei! :D

:fish: Du skal ikke ha andre en oss og alt det der vet du! Glemme oss sånn. :getlost:

Takker. Nå kan jeg jo late som jeg trener i det minste. Ikke bare leker "vaske vaske brumlemann". :P

Her er Old MacDonald som den skal synges. :lol:

Sawwyyyy! :P

Kjekt å se deg her igjen :D

Nå er jeg syk. Dumme sambis har smitta meg :aww:

Takktakk! Og da er vi to. Feber, vond i brystet og hosting. Kjekt å sitte 7 timer på flyplass samt reise brorparten av et døgn på fly da. :P

Hei Carina!

Puuh.. idag har vært slitsomt altså. Jeg begynte på jobb kl 11, gubben dro fra jobb kl 11- sånn at Shy ikke var alene mer enn 3.5 timer. Så jeg stod opp kl 5:30 idag og fikk jobbet noen timer hjemme før jeg dro på jobben. Men når man begynner sent, drar man hjem sent. Og da har hele dagen gått med til bare jobb jo.. og sånt blir jeg sliten av, en dag som har bestått av jobb. Ikke holdt på med hunder idag og gubben fikk gått på tur med dem heldig-grisen. Får ta det igjen imorgen jeg.

Hei! Ble sliten av å lese om all jobbingen jeg. :P

Tja, nå har ingen av mine tidligere belgere blitt så gamle, men både schæfer, terrier'ne og rottweileren slutt lenge før. Må være en belgergreie da :P

Det var det første jeg også tenkte da jeg så bilde :lol: Herlige Willy :lol:

Du har bil, sant? For det er man avhengig av på det stedet jeg vet om. Men det er en kjempefin gård med skogen som nærmeste nabo. Det jeg er litt usikker på er om den er tenkt til noen med hest - siden det følger med en stallplass - og om leietager må jobbe noe i stallen. Men det kan jeg sjekke i morgen, om du er interessert :)

Mulig hun er litt understimulert etter å ha "ligget brakk" i flere måneder, men da bør hun jo ikke begynne og ødelegge nå som jeg er på beina igjen syns jeg. Hun skal være glad hun er søt, liksom :getlost:

Jeg har bil ja. :) Og jeg kan hjelpe til i stall, har drevet litt med hest også. :) Er veldig interessert om prisen ikke er for høy. :)

Klokka er tid for lek sier tullegjengen her :hyper: ... Jeg som ikke er fullt så tullete sier helt klart NEI :ike: og føler meg omtrent sånn :ike: .. :yawn:

Æhm.. Sorry? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus
Takktakk! Og da er vi to. Feber, vond i brystet og hosting. Kjekt å sitte 7 timer på flyplass samt reise brorparten av et døgn på fly da. :P

Nei uff, det høres ikke særlig morsomt ut! På vei tilbake til Norge igjen nå? :)Hvisker også et bittelitte "gratulerer" forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trengst det mange :hug: Nav kan være noe dritt, og det er trist å miste folk enn er glad i, det er veldig trist og leit å være syk og nesten enda verre med syke dyr og i hvert fall når enn er syk selv. :(

I dag er jeg en stor blanding av følelser og tanker. Har aldri klart å slå meg til ro med det der ME greie og i dag er jeg litt glad for det tror jeg. Har vært hos en privatlege i dag og som jeg misstenkte så er ikke ME rett diagnose. Han sa jeg var godt sjekket på sykehuset men de hadde jo oversett noe veldig viktig mente han. For første gang så forstår noen min beskrivelse av hvordan jeg har det. Svimmel var visst et greit ord selv om jeg ikke "var på en karusell eller båt". Etter litt sjekk av synet så lå jeg på gulvet på kontoret og tårene rant. Har ikke merket det selv men så fort jeg ser oppover eller til siden uten å vri hode så kommer alle de plagene som plager meg mest. Nå i kveld så har jeg måttet teste ut dette og joda jeg blir helt utrolig dårlig av å se oppover eller til sides og ekstra ille hvis jeg gjør dette når det skjer en del rundt meg. Nå er jeg sendt til øyespesialist og ringte inn der rett etter at vi var ferdig hos lege men desverre klarte de ikke å få tid i dag men kunne undersøke meg i morgen. Det passet ikke inn i timeplanen til mamma men jeg skal ringe i morgen tidlig og høre om de klarer det på onsdag ettermiddag eller en dag i neste uke.

Finner de ingenting hos øyelegen så er det fortsatt håp for da skal jeg tilbake til privatlegen og sendes videre igjen for han hadde i hvert fall 2 andre allternativ men mente på at øynene var nok det som var mest sannsynlig. På et vis tilbake til start der "ingen vet noe" og jeg aner ikke hva dette er overhode, men samtidig veldig mye lengre.

Mye lege og behandlingsgreier denne og neste uke men jeg håper virkelig at de kan finne ut noe nå :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...