Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Får jeg ikke sove fordi jeg sov leeenge i dag. Har vært en opp-og-ned-dag. Sliten over at jeg er konstant syk, lykkelig over at jeg har funnet lykken, grått litt over Ikke, sendt noen stygge gloser etter Pim og noen fine til Cita, funnet gleden i Age of Empires og jeg er herved hekta, spist god mat laget av A, spist enda bedre kake laget av moren til A, lest om en cøliaki-vaksine som er up-and-coming, savnet TVen siden den derre boksen under har tatt natta, tittet litt på utstillinger og bestemt oss for hotell i Toscana!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Nei uff, det høres ikke særlig morsomt ut! På vei tilbake til Norge igjen nå? :)Hvisker også et bittelitte "gratulerer" forresten!

Sånn nesten. :P Er fortsatt i Canada, på flyplassen. Mannen sitt fly gikk for noen timer siden, det er enda et par timer til jeg kan gå ombord på mitt. :) Og takk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg ikke sove fordi jeg sov leeenge i dag. Har vært en opp-og-ned-dag. Sliten over at jeg er konstant syk, lykkelig over at jeg har funnet lykken, grått litt over Ikke, sendt noen stygge gloser etter Pim og noen fine til Cita, funnet gleden i Age of Empires og jeg er herved hekta, spist god mat laget av A, spist enda bedre kake laget av moren til A, lest om en cøliaki-vaksine som er up-and-coming, savnet TVen siden den derre boksen under har tatt natta, tittet litt på utstillinger og bestemt oss for hotell i Toscana!

Hvor er Ikke? :/ *trøste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg ikke sove fordi jeg sov leeenge i dag. Har vært en opp-og-ned-dag. Sliten over at jeg er konstant syk, lykkelig over at jeg har funnet lykken, grått litt over Ikke, sendt noen stygge gloser etter Pim og noen fine til Cita, funnet gleden i Age of Empires og jeg er herved hekta, spist god mat laget av A, spist enda bedre kake laget av moren til A, lest om en cøliaki-vaksine som er up-and-coming, savnet TVen siden den derre boksen under har tatt natta, tittet litt på utstillinger og bestemt oss for hotell i Toscana!

:hug:

......titter jeg på utstillingsliner, sååå mye pent! :D

Skal prøve å vente med å kjøpe mer stæsj til jeg vet hvilke farge hun blir. Prøve! :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Soniser? Er det noen som har erfaring fra å ta opp f.eks biologi på videregående som privatist uten undervisning? Er det ikke labøvelser man må gjennomføre og levere rapport om? Hvordan gjør man det i praksis når man studerer på egenhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, ja, for et tidspunkt å være oppe på...

Burde sovet nå, men jeg tørr ikke legge meg nå - siden jeg må opp om 2 timer. Jeg vet det blir mye værre å legge seg enn å holde seg våken å ta en powernap på dagen heller. Djises. Døgnrytmen min har gjemt seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet veldig dårlig, så resultatet er vondt vondt i hodet og kropp. Yay. Men er våken da. Dusje og spise frokost også komme seg på riksen også jobb.. Eh..

Duste doff har vekt meg masse så da heter han Dust Idag :-P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soniser? Er det noen som har erfaring fra å ta opp f.eks biologi på videregående som privatist uten undervisning? Er det ikke labøvelser man må gjennomføre og levere rapport om? Hvordan gjør man det i praksis når man studerer på egenhånd?
Jeg har jobbet på Privatistkontoret og i naturfagen er det ihvertfall sånn at labøvelsene utgår. Men det er ikke så lenge siden det ble sånn.

Biologi husker jeg ikke, men vil tro det er likt. Ring dem å hør, for det er de som organiserer all privatisteksamen i Norge. De får slike spm daglig :)

Trøøøøt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den rareste influensaen jeg noensinne har hatt. Ikke at jeg klager, for det er mye mindre plagsomt, men rart. Funderer på om det kan være en avdempet svineinfluensa pga vaksinen fra 2010.

....drikker jeg kaffe og leser avisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi oppe og skal følge guttungen på skolen. Jeg vet det er godt etterpå og jeg har jo sovet dobbelt så lenge som i går, men jeg synes 4 timer er i minste laget også. Skjønner ikke dette, jeg har jo aldri problemer med søvnen! Jaja, ut på tur nå i hvert fall. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere hadde lånt en kickspark ...la oss si av meg for gøy, for å låne med på fjellet en helg, og den ble stjålet, ville dere ikke da i det minste ha tilbudt dere å betale for den? :cry:

Ja så klart

Stått opp, har sovet ok, men er enig i at det burde være ulovlig å stå opp så tidlig (vært oppe siden 06)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet dårlig her også.

Puttet alle dustedyr i hundegården, skal riste meg noe brød og lage meg en kopp kaffe- så i dusjen. Ringe jordmor etterpå og høre om jeg får lov til å fly opp og høre om hun vil ha meg inn til sjekk nøyere enn ul imorgen, siden mommo sovnet inn igår :heart: Jeg er ikke så lei meg, enda ihvertfall fordi hun fikk den fineste slutten på livet man kan tenke seg, men hun kommer til å bli godt savnet av oss med å ha beriket livet vårt med så mye. Herlig dame som fikk være seg selv til siste slutt :)

Opp og hoppe, mye som må fikses idag.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riksen tar som vanlig kaka. Legen som opererte inn ventilen min krysset ikke av på skjemaet at jeg HAR ventil når det er denne som skal kontrolleres... Dvs jeg sitter i kø og venter på en annen maskin som går på lavere somethikg så ikke den flyr ut av hodet mitt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere hadde lånt en kickspark ...la oss si av meg for gøy, for å låne med på fjellet en helg, og den ble stjålet, ville dere ikke da i det minste ha tilbudt dere å betale for den? :cry:

Selvsagt! Man har ansvar for det man har lånt. Uhell kan skje, men man betaler for seg. Om noen hadde nektet så hadde det blitt bråk :sint_01:

Sånn ellers: Trøtt!! :yawn: Jeg er ikke noe morgenmenneske :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet dårlig her også.

Puttet alle dustedyr i hundegården, skal riste meg noe brød og lage meg en kopp kaffe- så i dusjen. Ringe jordmor etterpå og høre om jeg får lov til å fly opp og høre om hun vil ha meg inn til sjekk nøyere enn ul imorgen, siden mommo sovnet inn igår :heart: Jeg er ikke så lei meg, enda ihvertfall fordi hun fikk den fineste slutten på livet man kan tenke seg, men hun kommer til å bli godt savnet av oss med å ha beriket livet vårt med så mye. Herlig dame som fikk være seg selv til siste slutt :)

Opp og hoppe, mye som må fikses idag.

:hug:

Og Anette: Bra de kom på det da! En jeg kjenner hadde fått fremmedlegeme inni lungene, og det viste seg å være metall eller noe... Han var på vei inn til MR (nesten lagt seg ned) før legen hans ringte og ga beskjed om at det var uaktuelt likevel... Da er legen passe dum, det har litt å si liksom. Er en grunn til at alt av metall må legges igjen utenfor...

E levert i bhg, og jeg er på vei til skolen. Stallen i ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...