Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Rekord på leggetid!! Kvart på 9 og da hadde jeg faktisk dusja og snakka me pappa i tlf -_-

Dessverre var ikke den gode liggestillinga i går noe god, så nå er anklene bare tull igjen..

Det er gøy når man også skal ta rekord på hvor tidlig man starter om dagen på praksis.. Halv 8 skal jeg være ferdig skifta osv.. Hardt!

Sent from my GT-I9100

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det visst ut og leite plass å bo igjen, huset jeg leier i er tvangssolgt. :hmm:

Noe bestemt område og prisklasse du tenker deg?

Når man snart er fem år burde man være ferdig med å tygge i stykker ting, selv om man er hund. Supra syns tydeligvis det var kjedelig å ligge i bilen i stad, så hun har tygd i stykker refleksvesten sin (som var ny for 14 dager siden) og et bånd med refleks som jeg kjøpte i høst :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags privat hjemmeside er det snakk om, og hva har jeg gått glipp av? Ikke noe nysgjerrig her også.

Og hei til Carina som endelig husket oss. :aww:

Møte i klubben. Og jeg fikk en ny treningsvest idag. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du med det? :-P

Ikke diss showhundene mine altså! :o

Nei. Tenkte på bursdagsgave til noen bare. :P

Ja for altså jeg har line til noomi evnt :-P

Men sjekk ut showleads mono net elns. Google det så finner du hun :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke noen som lagde slike show liner på sonen her? Med perler og sikt? Hvem? Og hvor finner jeg evt mer info om det?

www.facebook.com/arielleshundeutstyr

men hos meg får du ikke lær lenger for det holdt tydeligvis ikke så mye som jeg trodde, men jeg lager i paracord(som tåler 250kg) og syr festene skikkelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Når man snart er fem år burde man være ferdig med å tygge i stykker ting, selv om man er hund. Supra syns tydeligvis det var kjedelig å ligge i bilen i stad, så hun har tygd i stykker refleksvesten sin (som var ny for 14 dager siden) og et bånd med refleks som jeg kjøpte i høst :gaah:

Hmm.... blir de noen gang ferdig med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for altså jeg har line til noomi evnt :-P

Men sjekk ut showleads mono net elns. Google det så finner du hun :-P

Jeg har halsbånd selv til Noomi den dagen. Hu skal da stilles som en ekte schäferhund. :aww:

www.facebook.com/arielleshundeutstyr

men hos meg får du ikke lær lenger for det holdt tydeligvis ikke så mye som jeg trodde, men jeg lager i paracord(som tåler 250kg) og syr festene skikkelig. :)

PMer deg jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe bestemt område og prisklasse du tenker deg?

Når man snart er fem år burde man være ferdig med å tygge i stykker ting, selv om man er hund. Supra syns tydeligvis det var kjedelig å ligge i bilen i stad, så hun har tygd i stykker refleksvesten sin (som var ny for 14 dager siden) og et bånd med refleks som jeg kjøpte i høst :gaah:

Ikke noe bestemt område, men det må være billig, for jeg er navianer.

Og hurra for belgere med virketrang, uansett hvor gamle de er. :P

Hva slags privat hjemmeside er det snakk om, og hva har jeg gått glipp av? Ikke noe nysgjerrig her også.

Og hei til Carina som endelig husket oss. :aww:

Møte i klubben. Og jeg fikk en ny treningsvest idag. :ahappy:

Jeg har jo ikke glemt dere, har bare vært altfor opptatt med mannebein. :aww:

Grattis med ny treningsvest. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe bestemt område, men det må være billig, for jeg er navianer.

Og hurra for belgere med virketrang, uansett hvor gamle de er. :P

Jeg har jo ikke glemt dere, har bare vært altfor opptatt med mannebein. :aww:

Grattis med ny treningsvest. :D

:fish: Du skal ikke ha andre en oss og alt det der vet du! Glemme oss sånn. :getlost:

Takker. Nå kan jeg jo late som jeg trener i det minste. Ikke bare leker "vaske vaske brumlemann". :P

Her er Old MacDonald som den skal synges. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus
Heisann folkens, lenge siden sist, men nå måtte jeg inn og snoke litt i valpetråder osv. :ahappy:

Også er det visst ut og leite plass å bo igjen, huset jeg leier i er tvangssolgt. :hmm:

Kjekt å se deg her igjen :D

Nå er jeg syk. Dumme sambis har smitta meg :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...