Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Guest Michellus

Blæh feber. Fryser-svetter. Hodet er trykk-vondt og snørra renner. Soniser! Ikke kom på Mc'ern Vestby i dag med mindre dere vil leke med influensa skjebnen i dag! Håper sjefen min er medmenneskelig i dag, men jeg tviler sånn egentlig på han kommer til å være det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Takk for gode klemmer :)

Blæh feber. Fryser-svetter. Hodet er trykk-vondt og snørra renner. Soniser! Ikke kom på Mc'ern Vestby i dag med mindre dere vil leke med influensa skjebnen i dag! Håper sjefen min er medmenneskelig i dag, men jeg tviler sånn egentlig på han kommer til å være det :P

Jobber ikke du med mat???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Jepp :) Vel, ikke direkte. Jeg står som regel og gir ut ferdig innpakka mat. Men det blir å jobbe med mat none the less.

Skulle gjerne holdt meg hjemme i dag, men lang historie og sånt, tror ikke jeg vil ut med hvorfor i detaljer. Møter opp, snakker med skiftleder, og blir forhåpentligvis sendt hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet som en stein - som vanlig :D

Jeg har bil ja. :) Og jeg kan hjelpe til i stall, har drevet litt med hest også. :) Er veldig interessert om prisen ikke er for høy. :)

Da skal jeg sjekke etterpå :)

Sovet dårlig her også.

Puttet alle dustedyr i hundegården, skal riste meg noe brød og lage meg en kopp kaffe- så i dusjen. Ringe jordmor etterpå og høre om jeg får lov til å fly opp og høre om hun vil ha meg inn til sjekk nøyere enn ul imorgen, siden mommo sovnet inn igår :heart: Jeg er ikke så lei meg, enda ihvertfall fordi hun fikk den fineste slutten på livet man kan tenke seg, men hun kommer til å bli godt savnet av oss med å ha beriket livet vårt med så mye. Herlig dame som fikk være seg selv til siste slutt :)

Opp og hoppe, mye som må fikses idag.

Det er trist når de gamle blir borte, men når avslutningen på livet ikke er forbundet med smerte og slit blir taptet enklere å bære. Min farmor sovnet bare stille inn. Hun hadde stått opp som vanlig, tatt middag ut av fryseren og stelt seg. Så satte seg i go'stolen med en kopp kaffe og kryssord, og der sovnet hun inn. Hun var ikke syk på noen måte, men kroppen mente det var nok, i en alder av 97 år. Det som var litt spooky var at kaffen hennes var fremdeles varm da pappa fant henne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet ræv! Scroll over hvis dere ikke orker syting idag, for nå skal det sytes!

**** jeg er dårlig, også måtte jeg tisse 3 TRE ganger inatt (ikke uvi, drakk bare sabla mye vann igår :lol: ) også begynte jeg å fryse, selv om det er 21 + på rommet pga valpene, vatta opp til 22 og henta meg en ekstra dyne, det hjalp etterhvert. Nå stapper jeg strepsils og hostesaft + C vitamin brusetabletter fra Sverige. Alt er mye bedre i Sverige når det kommer til dop.

Heldigvis har jeg fri idag, for jeg holdt på å dø på jobb igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud jeg blir lei. Kom så inn i ny maskin. Men maskinen nekter å starte med meg i. Og nei jeg veier jo ikke 250 kg så den skal jo fungere. Så jeg løp ned og puttet på mer penger på bilen så jeg ikke får bot.. Opp igjen og prøvde en gang til. Like så. Nå venter jeg på en annen Maskin så da får jeg vel parkeringsbot allikevel da. Hmf. Dritt dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri, jeg dævver. :lol:

*Fnis*

Siri, et helt herlig bilde av Willyen, har virker som en helt herlig hund! :D

Han ER det - han bare er LITT MYE herlig hund, av og til :lol:

Da er vi oppe og skal følge guttungen på skolen. Jeg vet det er godt etterpå og jeg har jo sovet dobbelt så lenge som i går, men jeg synes 4 timer er i minste laget også. Skjønner ikke dette, jeg har jo aldri problemer med søvnen! Jaja, ut på tur nå i hvert fall. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

Du skjønner det; for at vi skal sette pris på de gode nettene med søvn, så må vi ha noen dårlige innimellom :).

Jeg har forresten sovet nesten utmerket i natt :). Jeg sover så himla mye bedre der jeg bor nå, enn der jeg bodde før - jeg tror det er både fordi det er så mye stillere, men også fordi jeg føler langt mindre stress med å komme meg avgårde på jobb, jeg står opp en halvtime seinere og er generelt mer avslappa :). DET er deilig, det :).

... også lurer jeg litt på denne Willyen, altså. Når vi står opp, så går han fra soverommet mitt og ut i gangen og legger seg foran badedøra. Der ligger han strak ut mens jeg er på badet. Han leer seg ikke, selv om jeg må tråkke over ham noen ganger når jeg går litt fram og tilbake, og i morges reagerte han ikke engang da jeg tok på meg støvlettene og ytterjakken for å gå ut og lufte ham... Han er ganske laidback til tider, han, heldigvis :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi hjemme igjen. Jeg skulle ta en snarvei hjemover i dag og så fant jeg ikke snarveien og så ble det egentlig en omvei og vips ble det nesten 2 timer i dag. Så nå koser jeg meg med et glass farris og clementiner og så tror jeg at jeg skal duppe litt på sofaen til en lydbok. :) Jeg har en sånn kjempeplan i dag at jeg skal tømme oppvaskmaskinen og sette inn igjen og hvis jeg tar helt av så går jeg ut med bosset også. Men slappe av først. :aww:

Lykke til med maskintestingen på riksen, Anette

:hug: til Lill

Og Siri, kanskje Willy vil leke litt med Lady i påsken hvis dere er hjemme da og vil ta i mot litt besøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Siri, kanskje Willy vil leke litt med Lady i påsken hvis dere er hjemme da og vil ta i mot litt besøk?

Jeg aner ikke hva vi skal gjøre i påsken, men om vi er hjemme tar vi gjerne i mot besøk altså :). Willy vil gjerne ha med seg damer på tur, men han er ikke så leken egentlig - han er litt sånn: enten skal man flørte, eller så går man og gubber på tur (å gubbe = gå og lukte og pisse og gjøre hannhundgreier *ler*). Men han LIKER å ha med andre hunder altså :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :console:

Ang søvn så tror jeg at jeg har sovet for alle her i natt jeg. La meg litt over 11 i går og sto opp halv ti. Drøye ti timer bare avbrutt av at jeg var oppe og tisset en gang og at vekkerklokka ringte kl 8 - men den slo jeg jo bare av :aww: Nå skal jeg straks kjøre til byen og hente leire, så skal jeg i en annen butikk for å handle stoff til en kjole en elev skal sy seg, før jeg drar på jobb. Ok, kjøringen hit og dit er jo jobb det også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva vi skal gjøre i påsken, men om vi er hjemme tar vi gjerne i mot besøk altså :). Willy vil gjerne ha med seg damer på tur, men han er ikke så leken egentlig - han er litt sånn: enten skal man flørte, eller så går man og gubber på tur (å gubbe = gå og lukte og pisse og gjøre hannhundgreier *ler*). Men han LIKER å ha med andre hunder altså :).

Vel, jeg har to gutter og en nevø på TG i vikingskipet, så jeg kommer i hvert fall ti å farte en del mellom Elverum og Hamar, regner jeg med. :) Så på sken blir ganske lik som den har vært de siste årene og kommer til å bli de neste årene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok det en liten evighet å komme seg til jobb,først var toget 10min forsinket, så ble det 10min forsinket mens vi stod på en stasjon og 10min til på en annen stasjon. Herlig.

Gutta er fortsatt uvenner og ikke så spesielt koselig hjemme. Håper at dette går seg til etterhvert. Liker ikke å ha de i bur, selv om det går på rundgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet dårlig her også.

Puttet alle dustedyr i hundegården, skal riste meg noe brød og lage meg en kopp kaffe- så i dusjen. Ringe jordmor etterpå og høre om jeg får lov til å fly opp og høre om hun vil ha meg inn til sjekk nøyere enn ul imorgen, siden mommo sovnet inn igår :heart: Jeg er ikke så lei meg, enda ihvertfall fordi hun fikk den fineste slutten på livet man kan tenke seg, men hun kommer til å bli godt savnet av oss med å ha beriket livet vårt med så mye. Herlig dame som fikk være seg selv til siste slutt :)

Opp og hoppe, mye som må fikses idag.

Stor klem fra meg! Håper du får dratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har to gutter og en nevø på TG i vikingskipet, så jeg kommer i hvert fall ti å farte en del mellom Elverum og Hamar, regner jeg med. :) Så på sken blir ganske lik som den har vært de siste årene og kommer til å bli de neste årene :D

Da er det jo enkelt så svippe innom meg på tur til eller fra :D. Jeg er skikkelig dårlig til å planlegge ferier og sånt, så foreløpig har jeg ingen planer for påsken :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter starten på fridagen med en god frokost og en kopp te foran pc'en :) Har ført over bildene fra mobilen for det kan hende den skal inn til reparasjon i dag. Det er noe tull med batteriet, men har igjen noen dager før den er et år gammel så de skal få fikset den for meg ja.

Etterpå skal hundene få seg en tur og så skal jeg og Blaze trene lp. Vi må komme i gang igjen nå, konkurranse til våren :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig å ha ferie, altså!

Og så har jeg funnet en ny måte å få i meg frokost på! Smoothie! Det er sikkert gammelt nytt for mange, men jeg oppdaget det i går :) Det er jo litt styrete å dra frem Kenwooden på morgenen når jeg skal på jobb, men det bør da være gjennomførbart å lage på kvelden og sette i kjøleskapet i over natten og ta med i en kopp på jobben?

I dag skal vi ut og øve på å gå tur. Vi har en liten runde som går på en sti gjennom skogen, og den burde valpen klare. Iallefall om jeg bærer ham litt også. Og så kan Robert gå litt løs og vimse :) I kveld er det første valpekurs med Jesper, det blir stas! Da skal Robert ha kvalitetstid med matfar. Og i morgen er det vaksinering. Håper det går like bra med Jesper som det gjorde med Robert, altså. Uff, begynner å bli nervøs i matmorhjertet allerede :(

Jeg har lyst til å klippe meg! Er så lei av flokete tupper og kjedelig sveis. Kanskje jeg skal klippe bob igjen? Eller iallefall pannelugg.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok det en liten evighet å komme seg til jobb,først var toget 10min forsinket, så ble det 10min forsinket mens vi stod på en stasjon og 10min til på en annen stasjon. Herlig.

Gutta er fortsatt uvenner og ikke så spesielt koselig hjemme. Håper at dette går seg til etterhvert. Liker ikke å ha de i bur, selv om det går på rundgang.

Det ulmer litt her om dagen også,men jeg satser på at det går seg til når fristelsen med løpetid reiser.

Håper det går seg til hos dere også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å klippe meg! Er så lei av flokete tupper og kjedelig sveis. Kanskje jeg skal klippe bob igjen? Eller iallefall pannelugg.....?

Pannelugg! Jeg synes pannelugg på dem som kler det (og som altså ikke bare har beholdt den siden de var 10 i mangel på fantasi) er superfint! Jeg har hatt det i flere omganger, men blir gal av groinga, så jeg orker ikke mer.

En gang var jeg på fest, og blei forsøkt manhandla av en kjekkas med sleik som vel var minst 4 år yngre enn meg. Skapet blei ganske så abrupt satt på plass av undertegnede, og seinere på kvelden overhørte jeg hvordan han "innrømte" overfor en gjeng jenter at han bare rett og slett ikke klarte å finne jenter med pannelugg attraktive. :lol:

Det er bare så major fail å spille mah jong så lenge at du nærmest føler deg døddrukken kl 06 da klokka ringer, sånn at du bare MÅ sove litt til, og da evner å forsove deg. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å klippe meg! Og jeg skal visst til frisøren i morgen, kanskje. :o Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med håret mitt. På en måte liker jeg det slik det er nå, men det er litt kjedelig, også ser det litt sånn tafatt og slitent ut. Men jeg vil gjerne beholde en del lengde på det, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg kan gjøre med det for å få det til å se bra ut.

Nå sitter jeg bare og venter... Skole fra 12 til 16 er egentlig litt teit. I kveld skal Geo og jeg ut i Ås-skogene igjen, så jeg endelig kan få testet ut Led Lenser-lykta mi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...