Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Jeg likte også sitatet! Hvilken film er det fra? (Plis ikke en sånn suppete romantisk...?) :lol:

Nei, ingen romantisk film :P Er drama - Soul surfer (er vel egentlig litt mer ungdomsfilm). Men jeg liker den, og syns den er sterk og gripende på sin måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt

Det må være noe galt med katten min. Han er riktignok av den ekstremt pratsomme sorten, men nå har han kvekket en halvtime i strekk mens han vugger fram og tilbake. Det ser ut som han resiterer fra koranen. Det går vel over. Inshallah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imouto hilser til Bodil og sier at en kommer langt med en dritbra sitt og to svarte, nydelige øyne. :aww:

Jeg må ærlig innrømme at hu får ganske mye snop bare ved å se søt ut, så hu er kanskje egentlig dritsmart, gidder vel ikke gjøre noe når jeg bare kan se på mamam så regner det godis over meg :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....har jeg satt på en maskin med klær, vasket gulv i hele huset (utenom gjesterom og gang) og tørket støv av lister og annet i stuen. Føler meg kjempe flink før frokost :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsugeposer er vanskelig........

Merete går inn på Lefdal på Ski storsenter en førjulskveld:

Hyggelig julehjelp: "Hei kan jeg hjelpe deg"

Merete: "Tja..., jeg håper det - jeg skal ha støvsugeposer"

Hyggelig julehjelp: "Ja, det skal vi ordne - hvordan støvsuger har du?"

Merete: "Tja... si det, altså - jeg hadde tenkt å sjekke før jeg dro ut men glemte det - så kanskje jeg kan se om jeg kjenner igjen en av de dere har?"

Hyggelig julehjelp *fniser litt diskret*: "Ja, hvordan merke er det?"

Merete: "Tja... si det - altså, vi er liksom ikke så mye sammen - den er litt kjedelig så jeg har liksom aldri brydd meg med å gidde å vite hva den heter - men jeg tror kanskje jeg kan identifisere navnet om jeg ser en som er maken"

Hyggelig julehjelp *sliter skikkelig med å ikke ligge på gulvet og gapskratte*: "Ja vi får gå bort å se da......"

Så tusler vi bort til avdeling for støvsugere ...........

Merete får øye på en rød støvsuger og sier: "En sånn en kanskje?"

Hyggelig julehjelp *ler* : "En Bosh altså, det er sånn med kule i slangefestet"

Merete: "Næh... da er det ikke det den heter, for den har ingen kuler noe sted..."

Merete får øye på enda en rød støvsuger: "En sånn en er det......... tror jeg ...... - kan jeg se inni?"

Nå klarer ikke den hyggelige julehjelpen å holde seg lenger, hun ler høyt og hjertelig og sier at selvsagt kan jeg det.

Merete titter inn i en rød støvsuger som sier den heter Miele og konstaterer: "Jupp, en sånn er det faktisk"

Hyggelig julehjelp *ler enda*: "Vel, da skal du ha disse - og om de ikke passer så får du komme tilbake å bytte"

Merete - nå svært fornøyd og glad: "Tusen takk for hjelpen, og jeg tror nok de skal passe jeg"

Hyggelig julehjelp: "Bare hyggelig"

Merete tusler til kassa, betaler og kusker hjem - og ganske riktig - støvsugeren heter Miele, vi har delt hus i fire og etthalvt år og da er det kanskje påtide å lære navnet....... Posene passet, og tatt i betraktning at jeg på fire år har brukt fem poser så vil vel pakken med ti poser vare så lenge at neste gang det er aktuelt med nye poser så bør jeg kjøpe ny støvsuger........

:lol: :lol:

Aikos oldemor Tingeling på 14 år har vært savna i 2 døgn. :cry:

Håper Nord-Trøndelag svermer over av leitevillige mennesker!

Så det på FB for et par dager siden ja... Stakkars Tinga - hun skal ikke være borte, hun...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

"Operasjon: Sunn lunsj på jobben" dag 1 er gjennomført. Det er dog veldig fristende å gå og hente seg en is, men jeg trooooor jeg klarer å holde meg i skinnet :aww: God var wrapen også, selv med minimalt med dressing på! Utrolig glad for at vi har grillet kylling på jobbe er jeg også - det gjør det litt lettere :)

Ellers er jeg hjemme om 6 timer akkurat!! Gleder meg mest til det :D Savner bikkja og kællen her jeg sitter på jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg litt lyst å kvele Klima når vi var på tur. Bittelitt lyst. Noen har visst kommet i den alderen der man må begynne å bjeffe på alle nye lukter som dukker opp. Ny sti der det kanskje har gått noen andre -> meget skeptisk bjeffing. Dyrespor -> mer bjeffing. Hører bjeffing fra områdets trekkhunder -> enda mer bjeffing. Og vi var midt i skogen helt alene. Går det an å være så teit? Jaja, på tide at hun fant på litt artigheter nå kanskje.

Også er den ganske tydelig på at hun liker å ha det komfortabelt. Nå som vi har vært på ferie har hun vært litt vandrete og pipete, og ikke vært like flink til å sove til jeg sier vi skal gjøre annet som hun pleier. Men med en eneste gang hun får tilgang til en seng, sofa eller liknende, så slokner hun momentant. Og der blir hun til verdens ende. Snakk om å være manipulerende!

Du får fått deg en dalmis ser jeg :P De er råflinke på manipulasjon- de kan være glad de er hunder og søte, eller hadde de vært litt uspislige tror jeg :P

Gått tre timers tur, delvis på holke- og Zebra var så sliten at ho skalv i bakbeina på vei hjem. Var nok litt tøft for henne dette :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt inn søknad på jobb så da er det bare å vente på svar. Håper jeg finner noe snart altså, for der jeg er nå er ikke helt meg.

Hundene og jeg har gått skogtur sammen med Malamuten og Varga. Uggent vær og vi måtte tråkke oss sti selv oppover skogen en stykke, så hundene ble nok litt ekstra slitne. De skal luftes godt igjen før jeg drar, for i går hadde Felix pissa på de nyvaska gardinene mine :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....ser jeg på terminlister og oppdaterer planer for året :ahappy:

Rydde var det ja... :P

Nå fikk jeg mange rare tanker i hodet. Jeg syntes nemlig det stod "ser jeg på statsministeren og oppdaterer planer for året" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Operasjon: Sunn lunsj på jobben" dag 1 er gjennomført. Det er dog veldig fristende å gå og hente seg en is, men jeg trooooor jeg klarer å holde meg i skinnet :aww: God var wrapen også, selv med minimalt med dressing på! Utrolig glad for at vi har grillet kylling på jobbe er jeg også - det gjør det litt lettere :)

Ellers er jeg hjemme om 6 timer akkurat!! Gleder meg mest til det :D Savner bikkja og kællen her jeg sitter på jobben...

Operasjon sunn lunsj gikk skikkelig skeis her, rakk aldri å gå opp i kantina og dermed ble det ut og kjøpe noe. Med verdens beste kebab 5 minutter unna så var det vanskelig å velge noe annet. Men det er heldigvis masse salat og jeg spiste bare halvparten av kjøttet så liiitt sunn var jeg jo.

Håper jeg virkelig dagen imorgen ser litt bedre ut med tanke på at jeg drar til Gøteborg etter jobb sammen med mamma :) Edit: Ikke det at dagen har vært dårlig akkurat, men det er tungt å være alene på jobb og da evt. jobbe 10 timers dag imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for slags tull da, jeg skal jo ikke bli sykere når jeg var i ferd med å bli frisk? Skulle egentlig både på skogstur og til butikken en tur, men jeg var alt for svimmel til å komme meg avgårde. Særlig når det er så glatt som i dag. Mamma og pappa har tatt piggdekk- og firhjulstrekkbilen, så da turte jeg rett og slett ikke å kjøre den andre.

Så i stedet ligger jeg i halvkoma inne og ser på ski. Heia Petter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess, staffen MIN har ingen problem med 1m med apport, men så er min også relativt mye bedre trent en den normale staff.... blir som Gråschæfer kontra showliner.... kan ikke sammenlignes annet en på papiret...

Jeg ble litt :huh: da jeg leste dette.. For gråschäfer og showliner har jo litt større forskjeller enn bare hvor trent de er.. Men igjen, staffen har vel heller ikke blitt delt opp på samme måte :P

Jeg gleder meg til å se vedkommende komme på prøve me hunden sin jeg :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt :huh: da jeg leste dette.. For gråschäfer og showliner har jo litt større forskjeller enn bare hvor trent de er.. Men igjen, staffen har vel heller ikke blitt delt opp på samme måte :P

Jeg gleder meg til å se vedkommende komme på prøve me hunden sin jeg :aww:

Han har vel en fancy atletisk Staff da vett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel en fancy atletisk Staff da vett :P

:lol: han har i alle fall ego som en :lol:

Mulig eier har kjempeego, men jeg har da sett plenty staffer som glatt kan hoppe 1m hinder med apport. De er uhyre spretne de små stuttjukke ;) Resten han ev har sagt skal jeg ikke si noe om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig eier har kjempeego, men jeg har da sett plenty staffer som glatt kan hoppe 1m hinder med apport. De er uhyre spretne de små stuttjukke ;) Resten han ev har sagt skal jeg ikke si noe om ;)

Thats the point ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jobb. Enda godt jeg ikke har hatt timer i dag, da hadde elevene gjort mye som de ville gitt :lol: Småfjern og litt svimmel her nå. Snart kommer det megler, men når han har dratt skal jeg lage salat med laks og rømme og kubbe på sofaen resten av kvelden. Skikkelig drittvær ute, med masse vind og regn, så der er det ikke værende sted uansett :aww:

Og så oppdaget jeg at det er gjort en kjempeblemme med tanke på lån av lokale til seminaret om to uker, så jeg må ringe Nymark og komme med dårlige nyheter etterpå. Liker ikke :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...