Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Mulig eier har kjempeego, men jeg har da sett plenty staffer som glatt kan hoppe 1m hinder med apport. De er uhyre spretne de små stuttjukke ;) Resten han ev har sagt skal jeg ikke si noe om ;)

hehe Jeg tror på at hunden klarer det altså.. Men det var sammenligningen jeg synes var litt "artig" :P

Men for å si det sånn: det er en grunn til at de fleste rasene stopper seg.. For det krever faktisk mer enn å klare og hoppe.. Men det skal bli spennende å følge med. Har vært flere nå som har uttalt seg at de skal starte me sine utrad. raser, så får vi se da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt :huh: da jeg leste dette.. For gråschäfer og showliner har jo litt større forskjeller enn bare hvor trent de er.. Men igjen, staffen har vel heller ikke blitt delt opp på samme måte :P

Jeg gleder meg til å se vedkommende komme på prøve me hunden sin jeg :aww:

og bare for å ødlegge så hopper mine to show 1m med apport de gitt, men så er de godt trent å da :sleep:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme, og velkomstkommiteen har roet seg. Zivapusen hilser og sier at hun OG har savnet meg, for tenk :wub: Så hun krevde plass på fanget mellom alle hundene. :lol: Og tilog med milo kom og sa "mjau" til meg :wub:

Finner ikke fiskeyngelen i akvariet da, så aner ikke om de har overlevd eller ikke. Jaja, de dukker vel opp når de blir litt større om de fremdeles er der. :lol:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennede start på 2013 gitt, 3 saluki vs 2 schvæære elg. Mocca kom seff da jeg ropte på henne, jeg så dem før henne, så henne fikk jeg koblet. Indiana var på vei til meg da hun brått så dem i øyekroken og endret retning mot dem. Jeg satte på meg springbena og kom mellom henne og elgene dødsredd for at hun skulle tro hun er i kondisjon til å jage, gammel og med et ikke helt fungerende kne for slikt, det hadde aldri gått bra for henne. Hun løp litt forbi meg og fulgte etter dem i sakte fart noen få meter, mest for gøy tror jeg, før hun kom tilbake. Hottie derimot, hadde dagen i sitt liv så det ut som, hun sprang hun. Jeg var ikke veldig bekymret for i en meter dyp snø har hun ikke sjangs i havet til å ta dem igjen, hun blir jo kortbeint hun da sammenlignet med de lange elgbena. Så da de løp inn i skogen igjen kom hun tilbake og gliste over hele seg, såååå lykkelig. De fikk godbiter alle tre og jeg fortalte dem hvor flinke de er og priset meg veldig glad for mye og dyp snø. På mine ca 6 år med tur akkurat der har jeg aldri møtt elg selvom jeg vet de finnes, men en gang skal tydeligvis være den første og jeg håper det blir den siste.

Godt nyttår :D

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg og Simi vært ute og hun har fått trekke kjetting for første gang i sitt liv :) Det gikk kjempebra, utenom det at hun måtte lære etter forrige vinter med skitur med Lars at sele betyr ikke nødvendigvis = Gi alt du har for harde livet og løp på :lol: men morsomt å se hvordan hun arbeidet i selen og synes det å ha en konkret jobb med trekkingen gjorde henne glad- Og veldig sliten :lol: Jeg er ikke sliten, gikk jo i sneglefart og nøt egentlig bare det å være ute.

Også har jeg satt både treningsvesten min og den nye fleecegenseren til vask, de skal sendes inn til cm design imorgen- Jeg har tenkt på det i evigheter, men bare aldri kommet så langt så kanskje det er på tidet nå :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kanskje de egentlig er gråschäfer? :P

Skapbruks rett og slett :P

Spennede start på 2013 gitt, 3 saluki vs 2 schvæære elg. Mocca kom seff da jeg ropte på henne, jeg så dem før henne, så henne fikk jeg koblet. Indiana var på vei til meg da hun brått så dem i øyekroken og endret retning mot dem. Jeg satte på meg springbena og kom mellom henne og elgene dødsredd for at hun skulle tro hun er i kondisjon til å jage, gammel og med et ikke helt fungerende kne for slikt, det hadde aldri gått bra for henne. Hun løp litt forbi meg og fulgte etter dem i sakte fart noen få meter, mest for gøy tror jeg, før hun kom tilbake. Hottie derimot, hadde dagen i sitt liv så det ut som, hun sprang hun. Jeg var ikke veldig bekymret for i en meter dyp snø har hun ikke sjangs i havet til å ta dem igjen, hun blir jo kortbeint hun da sammenlignet med de lange elgbena. Så da de løp inn i skogen igjen kom hun tilbake og gliste over hele seg, såååå lykkelig. De fikk godbiter alle tre og jeg fortalte dem hvor flinke de er og priset meg veldig glad for mye og dyp snø. På mine ca 6 år med tur akkurat der har jeg aldri møtt elg selvom jeg vet de finnes, men en gang skal tydeligvis være den første og jeg håper det blir den siste.

Godt nyttår :D

Hoi, så glad jeg ikke var med på tur i dag! Nix hadde nok snudd etter yndlingstanten, men slikt vet man ikke før man opplever det! Jeg hadde dødd litt om jeg så Hottie dra avgårde da.

Kort men helt nødvendig informasjon: jeg har vært i dusjen og drikker nå kaffe, mens jeg ser på NCIS

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra skolen. Nesten ferdig med en oppgave. De andre på gruppa stresser helt sinnsykt, og det er så unødvendig. Spesielt når de to bare diskuterer, og ikke gidder å ta til seg noe av det jeg sier. I går hadde de jobbet med oppgaven uten å si i fra til meg en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flink* Alle klør klippet og kun klo blør, Nix børstet, Nix trent på å være vakker, Uta trent i tull og ball, Asti er flink til å være vakker, alle har fått markkur. Nå tror jeg jaggu jeg må sitte litt til.

Åh, det var godt du sa, jeg må huske å pakke ormekurstæsj til jentene. Tusen takk!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går måtte jeg dra hjem fra jobb, i dag har jeg vært hjemme fra jobb, og jeg har vært på besøk hos legen, og der tok vi masse prøver av forskjellige slag for han antar at jeg har et virus, muligens svineinfluensa, og det er jo finfint. Får muuuligens vite det i morgen. Bryr meg ikke om hva det heter, uansett hva det er, så er det synd på meg!

Har alt for lavt blodtrykk også, han trodde det skulle være høyt, siden jeg har så mye hodepine for tida. Og det likte han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skapbruks rett og slett :P

Hoi, så glad jeg ikke var med på tur i dag! Nix hadde nok snudd etter yndlingstanten, men slikt vet man ikke før man opplever det! Jeg hadde dødd litt om jeg så Hottie dra avgårde da.

Kort men helt nødvendig informasjon: jeg har vært i dusjen og drikker nå kaffe, mens jeg ser på NCIS

mhm.. Grå me fine farger liksom :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennede start på 2013 gitt, 3 saluki vs 2 schvæære elg. Mocca kom seff da jeg ropte på henne, jeg så dem før henne, så henne fikk jeg koblet. Indiana var på vei til meg da hun brått så dem i øyekroken og endret retning mot dem. Jeg satte på meg springbena og kom mellom henne og elgene dødsredd for at hun skulle tro hun er i kondisjon til å jage, gammel og med et ikke helt fungerende kne for slikt, det hadde aldri gått bra for henne. Hun løp litt forbi meg og fulgte etter dem i sakte fart noen få meter, mest for gøy tror jeg, før hun kom tilbake. Hottie derimot, hadde dagen i sitt liv så det ut som, hun sprang hun. Jeg var ikke veldig bekymret for i en meter dyp snø har hun ikke sjangs i havet til å ta dem igjen, hun blir jo kortbeint hun da sammenlignet med de lange elgbena. Så da de løp inn i skogen igjen kom hun tilbake og gliste over hele seg, såååå lykkelig. De fikk godbiter alle tre og jeg fortalte dem hvor flinke de er og priset meg veldig glad for mye og dyp snø. På mine ca 6 år med tur akkurat der har jeg aldri møtt elg selvom jeg vet de finnes, men en gang skal tydeligvis være den første og jeg håper det blir den siste.

Godt nyttår :D

Et adrenalinkick jeg håper jeg aldri opplever, hehe. Hvis jeg først skal møte vilt i skogen, så håper jeg faktisk jeg møter noe hundene kan drepe, og ikke noe som kan drepe hundene - men vil helst ikke ha noe dreping da! :P

Godt elgen hadde fortrinn i den dype snøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med mamma, og å bli flyttet fra Ahus var kanskje ikke så dumt mtp at leger har tid til deg. Og der mente det var et lite brudd.

Og fikk beskjed om å ikke komme på overraskelsesbesøk ettersom hun ikke vet hvor hun er fra dag til dag :lol: folk blir vist flyttet fra sykehus til sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går måtte jeg dra hjem fra jobb, i dag har jeg vært hjemme fra jobb, og jeg har vært på besøk hos legen, og der tok vi masse prøver av forskjellige slag for han antar at jeg har et virus, muligens svineinfluensa, og det er jo finfint. Får muuuligens vite det i morgen. Bryr meg ikke om hva det heter, uansett hva det er, så er det synd på meg!

Har alt for lavt blodtrykk også, han trodde det skulle være høyt, siden jeg har så mye hodepine for tida. Og det likte han ikke.

huff - god bedring! :hug:

Også håper jeg legene til Anetteh finner på noe lurt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bur inne, så da måtte vi ty til andre alternativer....

227783_10151306558995256_483675530_n.jpg

:P

Den skittentøyskurven der passer til det meste! :D Vi har brukt den vi også... :lol:

Da har jeg snakket med mamma, og å bli flyttet fra Ahus var kanskje ikke så dumt mtp at leger har tid til deg. Og der mente det var et lite brudd.

Og fikk beskjed om å ikke komme på overraskelsesbesøk ettersom hun ikke vet hvor hun er fra dag til dag :lol: folk blir vist flyttet fra sykehus til sykehus.

Hva gjør de med det da? Håper hun kommer seg raskt igjen! :)

Drikker kaffe latte macchiato med karamell, og må lese gjennom oppgaven. Venter på samboeren også, hundene MÅ få seg ordentlig mosjon i dag. Han skulle muligens hjelpe en venninne med å fikse noe på bilen, men det passer egentlig veldig dårlig... Jeg klarer ikke gå tur med E, og begge hundene samtidig når de er litt understimulerte altså. Heldigvis ikke så glatt ute nå, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri: Jeg mente å ha lest at noen gir hverandre gave 13. dags jul. Husker ikke hvilket land, men du kan jo bare adoptere de tradisjonene. :aww: Og når ingen gir deg gave, er det vitkig å kjøpe gave selv. :P

Gah. Jeg er skikkelig matlei! Jeg har ikke fått vært på butikken, og gidder ikke å gå dit før i morgen. Og akkurat sånn som det er nå, skulle jeg ønske jeg kunne spise alt jeg ville, for det hadde vært superlett og bare kjørt innom et sted på jobb for en rask matbit... :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...