Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Da har riksen etter 8-9 timer konkludert med at de ikke vil ha meg og jeg blir sendt i taxi til Ullevål nå. Mipp Mipp.

Hvilken avdeling? Kanskje greit å bli sendt et annet sted. Kanskje det er noen der som finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var godt du minte meg på det :D.

Jeg kan jo ikke forvente at Sonen husker alt om alle :D

Sånn er det alltid når jula fader ut... man tager hva man haver... :D. Men røde og lilla lys i samme stake - DET er ikke lov, altså!

Nå er lysa nedbrent, så da er synden overstått, formoder jeg.

eBay har jeg ikke tenkt på - men jeg har ikke tålmodighet til å vente - må ha NÅÅÅ!

Noen ganger må en balansere tålmodighet opp mot lommebok. Nå som jentene ikke røyter så mye, regner jeg med at jeg kan vente en stund før jeg bytter støvsugerpose, for eksempel. Jeg kjøpte også nytt batteri til dørklokka (til en dollar og en cent), og det ok vel over en måned før det kom. Men det er jo bare Jeanette som har forsøkt å komme seg inn hit i mellomtiden også, så det er ikke noen hast.

... også har jeg skåret opp det sprengte fårelåret - og det smakte faktisk bra, det :). Blir fint pålegg, evt middag, i dagene framover :).

Åh, hva er det sprengte han kaptein Vom spiser? Sprengt oksebryst? Jeg husker jeg i hvert fall som barn når jeg leste de juleheftene alltid så for meg dynamitt på kjøkkenet. Hva ellers, liksom?

Nå har jeg klippet to ører, klør og pels på fire frambein, stusset to bakbeinsfaner, og klippet mine egne negler. Og nå som jeg har meldt på Foenix til en ny utstilling, drysset pelsen av når jeg fant fram børsten. Jeg blir ikke klok på hennes røytemønster. Men, det stabiliserer seg vel etter en løpetid eller to. Eller til veteranklassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har riksen etter 8-9 timer konkludert med at de ikke vil ha meg og jeg blir sendt i taxi til Ullevål nå. Mipp Mipp.

Hvilken avdeling? Kanskje greit å bli sendt et annet sted. Kanskje det er noen der som finner ut av det.

Gyn føden kvinne senteret. Nå blir jeg sendt tilbake til diakon hjemmet. Så ender vel hos medisinerne nå. Ikke er jeg gravid og har overlevd ultralyd :-P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hva er det sprengte han kaptein Vom spiser? Sprengt oksebryst? Jeg husker jeg i hvert fall som barn når jeg leste de juleheftene alltid så for meg dynamitt på kjøkkenet. Hva ellers, liksom?

Nei nei, det er jo Fiinbeck det. Han stikker alltid av til Olsens Bar for å spise sprengt oksebryst med spisskål.

Nå er det jaggu sengetid igjen. Trøtt som en strømpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det samme som blærekatarr? Har ikke spesielt smertefullt å late vannet (er vel kanskje relativt pga min smerteterskel?). Får vel kanskje ringe lege i morgen tidlig om jeg ikke blir bedre? Føler meg som en dust for å spørre inne her om slikt da, når jeg vet at andre inne her har det mye værre...

Nyrebekkenbetennelse? Det er en blærekatarr/urinveisinfeksjon som har gått litt lengre, ikke alltid man kjenner begynnelsen. Da får man smerter i ryggen, i nyrene. Så ring legen hvis du har smerter i morgen, greit å få sjekket ut.

Da er det vel nesten leggetid på meg, siste kvelden med surfing på en stund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, sukker/de ukomplekse karbohydratene fordøyes fortere i mage/tarm, men det betyr ikke at de forbrennes fortere.

Fordøyelse er omdanning til energi, forbrenning er bruk av energien. Og karbo/fett forbrennes forholdsvis likt (små variasjoner etter blodtype, kondisjon og generelt kosthold). Den kjappe økninga/senkinga kommer ikke av forbrenning eller fordøying, men som du sier at kjedene er korte, de blir raskere oppbrukt enn en lang kjede (kort vs lang lunte). Men begge kjedene/luntene brenner med samme fart, den ene er bare kortere enn den andre. Så den korte lunta må man tenne på oftere enn den lange, men alle luntene er ferdigbrent samtidig (antall kalorier).

Jeg ser det at vi egentlig er på samme spor.. Bare jeg skriver litt fort, blander begreper og er alt for kvervulant :aww::lol:

Er det det samme som blærekatarr? Har ikke spesielt smertefullt å late vannet (er vel kanskje relativt pga min smerteterskel?). Får vel kanskje ringe lege i morgen tidlig om jeg ikke blir bedre? Føler meg som en dust for å spørre inne her om slikt da, når jeg vet at andre inne her har det mye værre...

Ja, det er vel det samme. Verdt å sjekke hvis det ikke blir bedre. Er bare å levere inn en urinprøve på legekontoret, så får du svaret på et par minutter ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Nyrebekkenbetennelse? Det er en blærekatarr/urinveisinfeksjon som har gått litt lengre, ikke alltid man kjenner begynnelsen. Da får man smerter i ryggen, i nyrene. Så ring legen hvis du har smerter i morgen, greit å få sjekket ut.

Isj, tror jeg må ringe de i morra. For det er slettes ikke bra, er vel på toan flere ganger i timen (og jeg bruker å ha selskapsblære). Er vondt kun mot slutten og smerter i nedre del av ryggen + nederste del av magen (mest på venstre side).

Ja, det er vel det samme. Verdt å sjekke hvis det ikke blir bedre. Er bare å levere inn en urinprøve på legekontoret, så får du svaret på et par minutter ;)

Skal ringe de i morgen tidlig, for jeg vet rett og slett ikke om jeg klarer å komme meg dit :P Er 16 km tid og ingen plasser man kan buske om jeg må det underveis :P Men må man så må man :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger Mannen og jeg i sengen, med hodet i hver vår ende :lol: jeg " kjefter" fordi jeg hater tær, noe han syns er såååå morsomt :P Knurr!

:lol: umulig å mobbe tilbake er han og! Måtte jeg finne en så ekstreeeeeemt tålmodig og "seig" fyr da? :P

Akk, livets store problemer :lol::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle quotene forsvant men tusen takk for klemmer :) Og ja nå burde resten av året bli bra. Nå skal jeg bare ligge under dyna og dø litt mens jeg samler krefter hele denne uken. Kolapset i sengen før midnatt i dag og var helt ferdig. Sovnet av utmattelse men våknet igjen nå! :angry: Unødvendig synes jeg. Har bestemt meg for å ta resten av denne uken hjemme i sengen, uten å gjøre noen ting eller tenke på noe. Jeg trenger å samle krefter for nå er det veldig veldig tomt for alt. Siden jeg uansett skal ligge nesten død resten av uken så skal jeg samtidig prøve å gjøre noe med denne døgnrytmen. Hver gang jeg gjør et forsøk på å endre eller snu litt på døgnrytmen min så blir jeg utrolig dårlig så da passer det fint å gjøre det nå som jeg kun har planer om å være dårlige i noen dager...

Så joda vi snakkes nok etter hvert for sonen er god å ha den. :yes: Jeg trenger bare litt hvile fra alt tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, det er jo Fiinbeck det. Han stikker alltid av til Olsens Bar for å spise sprengt oksebryst med spisskål.

Krise, du har helt rett - jeg er jo helt utdatert på juleheftene! Sånn går det når en lar være å lese de et år. Skammelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg formen kan bli bedre slik at jeg kan dra på jobb.. Holdt på å gå i bakken når jeg var ferdig i dusjen, men fikk stablet meg til kjøkkenet for å hente ett glass vann og sitter nå i sofa å skjelver.. :/ Dritt altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken, tror jeg da. Men med en enorm lyst til å bli i sengen og så stå opp og shine hjemme.

Men jobben kaller så det et bare å dra seg ettet nakkeskinnet og får i meg litt frokost, lufte Tinka og hoppe i bilen. Også tenke at det er noen fordeler med senvakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...