Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Huff, i dag møtte jeg en hund på rømmen. Livredd og kjempesliten, den pistret og skalv. Jeg ringte Falck, men da de kom hadde den løpt videre (på grunn av rakettoppskyting like ved) Får så vondt av å tenke på at den kanskje fortsatt løper rundt og er redd :cry:

Takars :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Guest lijenta
Enig, har hørt at man skal legge seg på 1/3 av kroppsvekten på det maksimale. Jeg har forøvrig fyllt opp kløven med tørrfor i plastikkposer jeg.. ikke skvulper det, lett å pakke og lett å porsjonere. Strider elsker å gå med kløv han, tror jeg da - han blir så andektig og rar og går så pent så pent. *glede seg til våren og å kunne ta frem kløven igjen*

Grattis med dagen Line! (Her også.. :lol: )

Til vekt i kløven bryker jeg strøsanda mi hihi. Veier opp i skitposer så jeg kan legge til eller trekke fra så det passer den bestemte hunden og det blir godt liggende

Nå synes jeg det er nok :( Tante kolliderte med en elg i natt og ligger på sykehuset med brukken nakke... Godt nytt år liksom :no:

:hug:

God bedring til Anette og Rak også.

Er rimelig trøtt i dag men venter på at sønn skal komem og låne hundemat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det! :)

Den har jeg ikke lest. Hva handler den om, sånn uten å røpe for mye tilfelle jeg skal lese den en dag?

Og tips; det er egentlig ikke lov å dobbeltposte, så da bare skriver du alt i en melding. Kommer du på noe etter at du har postet, så trykker du bare rediger, og legger til. Så krysser du av for at du har redigert ;)

Jeg har heller ikke læst den, men den sendes som tvserie på dr2 i Danmark... og den handler om 1300-tallet..

Super, jeg stopper med at dobbeltposte..

Endret av Pajko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke læst den, men den sendes som tvserie på dr2 i Danmark... og den handler om 1300-tallet..

Super, jeg stopper med at dobbeltposte..

Da er det en stor sjanse for at den er noe for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, i dag møtte jeg en hund på rømmen. Livredd og kjempesliten, den pistret og skalv. Jeg ringte Falck, men da de kom hadde den løpt videre (på grunn av rakettoppskyting like ved) Får så vondt av å tenke på at den kanskje fortsatt løper rundt og er redd :cry:

Uff da! Kanskje du skal beskrive rase og utseende og legge på FB? Stakkar lille.

Grattis med dagen Line, selv om jeg sa det i natt også, på FB! Jeg har også grisedårlig samvittighet for hundene, de blir bare lufta i hagen i dag. Skal prøve å komme meg ned bakken litt senere.

Edit: Ser nå at du har lagt det på FB Sara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke læst den, men den sendes som tvserie på dr2 i Danmark... og den handler om 1300-tallet..

Super, jeg stopper med at dobbeltposte..

Den om byggingen av katedralen? Pillars of the Earth på engelsk - fantastisk bok, mye bedre enn serien.

Edit: Tusen takk Heidi :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke læst den, men den sendes som tvserie på dr2 i Danmark... og den handler om 1300-tallet..

Super, jeg stopper med at dobbeltposte..

Den om byggingen av katedralen? Pillars of the Earth på engelsk - fantastisk bok, mye bedre enn serien.

Jeg har et brettspill som heter det :-P

Fortsatt ingen svar fra riksen og jeg har ikke ringesnor eller noe og alle tingene mine ligger på meg. Tror sykepleieren glemte meg litt :-P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dessverre at om det odansetron/zofran du får resept på, så er den på hvit resept...

Ååååh jaja, jeg skal forhåpentligvis ikke ha så mange.

God bedring til dig og til Rak :console:

Takk :)

Året er enda ungt, det har 363 dager igjen å gjøre opp for seg overfor deg igjen! Men det er 2013... 13... Jeg bare sier det...

Nå hadde jeg en smule angina her en stund, for jeg fant ikke igjen et gavekort på 2.000 kroner jeg fikk til jul. Jeg trodde det lå i en pose med andre julegaver, men posen var pakket ut og brukt på ny som søppelpose. Så jeg fryktet et øyeblikk at jeg hadde KASTET gavekortet i vanvare. Heldigvis fant jeg det i hundebaggen blant lenker, seler, bæsjeposer, håndklær og annet dill de pakket for juleferien. Jeg burde jo tenkt på det, når gavekortet var mer eller mindre til dem... Jeg har jo en viss logikk når jeg pakker. Det er bare ikke alltid at den logikken fremdeles eksisterer når jeg pakker ut.

Sant, regner med belønningen kommer i august engang. :)

Åh noia! :lol: Godt du fant den.

Kommet "hjem" fra tantebesøk, vært på shopping tilogmed! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takars :(

Jeg leste "takras" og lurte på om du ikke så at SaraS skrev at de sendte opp raketter :P

Godt nytt år sonen. Er jo noen dager siden jeg var tilbake i sivilisasjonen. Med det været som ble meldt, tok vi ikke sjansen på å bli så lenge som plamlagt, men vi fikk åtte fantastisk flotte dager i fjellheimen. Bare en dag med masse vind - 20 meter i sekundet - ellers var det knallfint. Skiturer (ikke jeg da), fisketur på isen, pølsegrilling på bål og masse god mat og drikke i koselig lag :D

Det beste av alt nå, er at jeg har gått tur med Supra i dag, for første gang på fire og en halv måned. Det gikk ikke fort og ikke ble turen altfor lang, men jeg er på rett vei :D :D

Ikke lett og oppdatere seg på sonen etter så langt fravær, med god bedring til alle som trenger det - og en spesiellt stor klem til "løvemor" Margrethe :hug:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste "takras" og lurte på om du ikke så at SaraS skrev at de sendte opp raketter :P

Godt nytt år sonen. Er jo noen dager siden jeg var tilbake i sivilisasjonen. Med det været som ble meldt, tok vi ikke sjansen på å bli så lenge som plamlagt, men vi fikk åtte fantastisk flotte dager i fjellheimen. Bare en dag med masse vind - 20 meter i sekundet - ellers var det knallfint. Skiturer (ikke jeg da), fisketur på isen, pølsegrilling på bål og masse god mat og drikke i koselig lag :D

Det beste av alt nå, er at jeg har gått tur med Supra i dag, for første gang på fire og en halv måned. Det gikk ikke fort og ikke ble turen altfor lang, men jeg er på rett vei :D :D

Ikke lett og oppdatere seg på sonen etter så langt fravær, med god bedring til alle som trenger det - og en spesiellt stor klem til "løvemor" Margrethe :hug:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente nettopp litt lydighet med Geo. Han kan jo fremdeles nokså få øvelser og momenter, men ting begynner å falle på plass litt allikevel. Han er kjempeherlig! Tror vi skal få en artig lydighetsvinter, altså. :)

Hvis jeg bare hadde fått forbedret denne hosten min nå, så hadde dette blitt en riktig så fin kveld.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler regninger på godt og vel sju tusen spenn for å trene inne... :o (et helt år et sted, en sessong et annet sted og en halv sessong et tredje sted). Ante ikke hvor mye den ene regningen kom til å komme på, men den var enorm! Neste sessong blir det kraftig reduksjon! Da får jeg heller trene ute, det fungerer fint det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel en stund siden den verste hønemorhysterian min nå - så på tide med en påminnelse :D

Ja, det var godt du minte meg på det :D.

Stavmixer har jeg ikke. Men jeg innså også at jeg ikke har fløte eller melk, og jeg skraper ikke is av bilen for å handle kun det på butikken. Så i dag blir det poteter, pinnekjøtt og kokte gulrøtter.

Du vet jula er på hell når du skjender hellige måltider. Og har lilla og røde lys i samme lysestake.

Sånn er det alltid når jula fader ut... man tager hva man haver... :D. Men røde og lilla lys i samme stake - DET er ikke lov, altså!

Jeg kan i hvert fall love at jeg ikke skal jogge!

Hmm, kanskje de har på eBay? Der skal jeg i hvert fall finne både bukseseler og støvsugerposer, tenkte jeg.

eBay har jeg ikke tenkt på - men jeg har ikke tålmodighet til å vente - må ha NÅÅÅ!

Hva TROR du vi snakker om???

Kålrabistappa di, vel!

*Fnis*

Nå er jula ryddet ut av huset her - det er litt trist, kjenner jeg... også har jeg tråkket opp ei skiløype på nesten 500 m - og gikk 5 km i den i kveld. Willy syntes det var kjempeteit, så han hoppa rundt og bjeffa og bar seg når jeg gikk avgårde. Han laga også slike fine bompibjørnhull i skiløypa jeg forsøkte å tråkke opp... Men vi fikk da trimmet oss litt, iallefall :).

... også har jeg skåret opp det sprengte fårelåret - og det smakte faktisk bra, det :). Blir fint pålegg, evt middag, i dagene framover :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på ekspedisjon i egen hage. Den er på litt over et mål, så det ble kanskje en smule begrenset kveldstur. Symra bæsja i alle fall til slutt, akkurat inne i naboens hage, på et bratt og isete sted. Jeg får prøve å komme meg dit for å plukke opp når isen har forsvunnet. Det var i grunnen koselig å labbe litt rundt på sånne steder der jeg aldri er. Sånn ved syrinbusken og nedi der det liksom skal bli rhododendronhage. Gleder meg til å holde på i hagen i sommer jeg. Har store planer! Men jeg håper virkelig at det er mindre holkete i morgen så vi får gått en tur! Stakkars dyrene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en stor sjanse for at den er noe for meg :P

Den er god, men meget brask... Der er ganske mange voldtægter og mange som bliver hængt...

Den om byggingen av katedralen? Pillars of the Earth på engelsk - fantastisk bok, mye bedre enn serien.

Edit: Tusen takk Heidi :D

Nej, det er den næste serie han har skrevet, men i samme stil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Skal jeg se finalen i "Helt Hårreisende" på FEM (er noen karakterer som er med der som er morsomme å se :P Bl.a. en stor mørkhudet mann med de stillethæl-skuene (som han bytter flere ganger pr episode :P) og generelt endel snedige personer :teehe: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...