Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Det var bra du sa! Må jo ha sånt for å komme inn i Norge igjen, også kan det vel være greit å printe ut sånn egenmelding sak.

Jupp, egenerklæringsskjema må også med.

Nå har jeg skrevet pakkeliste, så skal jentene få mosjonere seg litt i dag, så må jeg vel pakke, og finne noen gardiner jeg skal droppe innom mamma med så hun kan legge opp og jeg hente på vei hjem igjen. Det er pelsstell på agendaen. Også må jeg handle hundematsubstitutt. Skulle hente vom i dag, men det ble ikke levert fra fabrikken likevel. Mon tro om jentene har lyst på koteletter? Jeg tror jeg skal ha grandiosa i dag, hektisk dag som det blir (særlig når en sover til fire...). Notere ned noen adresser til GPS'en. Finne de 75 svenske kronene jeg snuble over i romjula. Noe annet jeg må huske på da? Bader jentene i morgen, men klipper i dag. I den grad de har noe pels igjen å klippe i.

Jeg gleder meg, jeg. Jeg har skikkelig lyst til å dra til Göteborg og stille jentene mine, selv om begge bare er halvt i pels, og selv om jeg har nylig fått vite at lørdagens dommer har gitt ut gammeldags gul (altså kan det bli sufficient med dagens skala) for feil som begge jentene mine har. Jeg gleder meg til å treffe svenske venner, se nye hunder, og være på tur med meg selv. På søndag har jeg derimot litt mer ambisjoner enn sufficient.

Også må jeg kjøre fort-fort hjem på søndag, for å få med meg sesongpremieringen på Glee 20:00 - da har jeg en optimal helg, kjenner jeg.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Fått flyttet de første eskene til den nye leiligheten, i morgen regner jeg med vi får flyttet resten, nå har jeg vært innom jobben med sykemeldingen min, hater hater å måtte sykemelde meg, men med hjernerystelse har jeg visst ikke noe valg, tilbake til jobb på mandag! :) Så fikk jeg skravlet litt med kollegene mine, og kjørte N på trening.. Så fikk jeg luftet Only og postet et brev :P Og nå har jeg spist og venter på at N skal komme tilbake fra trening :P



Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri: Jeg mente å ha lest at noen gir hverandre gave 13. dags jul. Husker ikke hvilket land, men du kan jo bare adoptere de tradisjonene. :aww: Og når ingen gir deg gave, er det vitkig å kjøpe gave selv. :P

DEN tradisjonen adopterer jeg glatt :D.

Hvor kjøper du sånne menn? :aww:

:lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgon reiser vi til Afrika :lol: . Woho!

Dei som vi skulle sove hos, let ikkje folk bu hos seg i halve helgar, så der måtte vi betale frå i morgon kveld av, sjølv om vi ikkje kom før laurdagen. Lite interessant. Dermed vart det dette i staden:

http://www.waterbergwilderness.co.za/accomodation/

Vi leiger eit såkalla luksustelt ("telt"), ettersom 4 vaksne personar blir i meste laget i eit taktelt berekna på to.

Blir ein litt annan type overnattingsplass enn det vi hadde tenkt. Her hoppar vi rett i det, med skikkeleg Afrika frå natt 1 :ahappy: .

Evelzz (eg får ikkje til å skrive under sitatet, så det får bli over i staden :icon_confused: ): Eg har sendt deg PM :) .

(fjerne irrelevant innlegg)
  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snip*

Jeg er litt misunnelig kjenner jeg :aww: Ha en super helg, kos deg masse og kom hjem med fantastiske kritikker :D

Ble det så du meldte på til Expo?

Dundrende hodepine, men ikke sulten lenger i alle fall. Ringe Per og så skal jeg skli ned i liggende stilling på sofaen her etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgon reiser vi til Afrika :lol: . Woho!

Dei som vi skulle sove hos, let ikkje folk bu hos seg i halve helgar, så der måtte vi betale frå i morgon kveld av, sjølv om vi ikkje kom før laurdagen. Lite interessant. Dermed vart det dette i staden:

http://www.waterbergwilderness.co.za/accomodation/

Vi leiger eit såkalla luksustelt ("telt"), ettersom 4 vaksne personar blir i meste laget i eit taktelt berekna på to.

Blir ein litt annan type overnattingsplass enn det vi hadde tenkt. Her hoppar vi rett i det, med skikkeleg Afrika frå natt 1 :ahappy: .

Vi bodde på enda litt mer fancy sånn teltplass i sørafrika, det fungerte helt strålende. Selv om konseptet med badekar i telt var litt snodig. :lol:

Kos dere masse!!

Tror ikke basenjien har slappet ordentlig av mens jeg var borte, for nå ligger han på beina mine og snorker HØYT :lol: Sover tungt han.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgon reiser vi til Afrika :lol: . Woho!

Dei som vi skulle sove hos, let ikkje folk bu hos seg i halve helgar, så der måtte vi betale frå i morgon kveld av, sjølv om vi ikkje kom før laurdagen. Lite interessant. Dermed vart det dette i staden:

http://www.waterbergwilderness.co.za/accomodation/

Vi leiger eit såkalla luksustelt ("telt"), ettersom 4 vaksne personar blir i meste laget i eit taktelt berekna på to.

Blir ein litt annan type overnattingsplass enn det vi hadde tenkt. Her hoppar vi rett i det, med skikkeleg Afrika frå natt 1 :ahappy: .

God tur og nyt alt dere opplever!

Jeg er litt misunnelig kjenner jeg :aww: Ha en super helg, kos deg masse og kom hjem med fantastiske kritikker :D

Ble det så du meldte på til Expo?

Dundrende hodepine, men ikke sulten lenger i alle fall. Ringe Per og så skal jeg skli ned i liggende stilling på sofaen her etterpå...

Tusen takk - det er innmari mye bernere påmeldt, men jeg vet også om mange nordmenn som skal dit, så vi skal vel til utlandet og bli slått av nordmenn - IGJEN! :D

Jupp, meldte på begge dager, i håp om å få stilt frøkna på et par utstillinger hvor det ikke er 60-70-80 påmeldte bernere.

God bedring!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OlavEmil - gooood tur! :) vi vil ha 'trip report' etterpå....!!!! ;)

(Og litt sånn internt mellom oss: det ble ikke island i desember pga eksamensflytting, tar det igjen en annen gang :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, egenerklæringsskjema må også med.

Nå har jeg skrevet pakkeliste, så skal jentene få mosjonere seg litt i dag, så må jeg vel pakke, og finne noen gardiner jeg skal droppe innom mamma med så hun kan legge opp og jeg hente på vei hjem igjen. Det er pelsstell på agendaen. Også må jeg handle hundematsubstitutt. Skulle hente vom i dag, men det ble ikke levert fra fabrikken likevel. Mon tro om jentene har lyst på koteletter? Jeg tror jeg skal ha grandiosa i dag, hektisk dag som det blir (særlig når en sover til fire...). Notere ned noen adresser til GPS'en. Finne de 75 svenske kronene jeg snuble over i romjula. Noe annet jeg må huske på da? Bader jentene i morgen, men klipper i dag. I den grad de har noe pels igjen å klippe i.

Jeg gleder meg, jeg. Jeg har skikkelig lyst til å dra til Göteborg og stille jentene mine, selv om begge bare er halvt i pels, og selv om jeg har nylig fått vite at lørdagens dommer har gitt ut gammeldags gul (altså kan det bli sufficient med dagens skala) for feil som begge jentene mine har. Jeg gleder meg til å treffe svenske venner, se nye hunder, og være på tur med meg selv. På søndag har jeg derimot litt mer ambisjoner enn sufficient.

Også må jeg kjøre fort-fort hjem på søndag, for å få med meg sesongpremieringen på Glee 20:00 - da har jeg en optimal helg, kjenner jeg.

Det blir nok en kjempefin helg! God tur, kose deg masse! :)

...Fått flyttet de første eskene til den nye leiligheten, i morgen regner jeg med vi får flyttet resten, nå har jeg vært innom jobben med sykemeldingen min, hater hater å måtte sykemelde meg, men med hjernerystelse har jeg visst ikke noe valg, tilbake til jobb på mandag! :) Så fikk jeg skravlet litt med kollegene mine, og kjørte N på trening.. Så fikk jeg luftet Only og postet et brev :P Og nå har jeg spist og venter på at N skal komme tilbake fra trening :P

Jeg leste at du hadde fått flyttet de første eksene til den nye leiligheten :lol:

I morgon reiser vi til Afrika :lol: . Woho!

Dei som vi skulle sove hos, let ikkje folk bu hos seg i halve helgar, så der måtte vi betale frå i morgon kveld av, sjølv om vi ikkje kom før laurdagen. Lite interessant. Dermed vart det dette i staden:

http://www.waterbergwilderness.co.za/accomodation/

Vi leiger eit såkalla luksustelt ("telt"), ettersom 4 vaksne personar blir i meste laget i eit taktelt berekna på to.

Blir ein litt annan type overnattingsplass enn det vi hadde tenkt. Her hoppar vi rett i det, med skikkeleg Afrika frå natt 1 :ahappy: .

Evelzz (eg får ikkje til å skrive under sitatet, så det får bli over i staden :icon_confused: ): Eg har sendt deg PM :) .

Kuuult! Det tror jeg blir en knalltur! Bildetråd når dere kommer hjem! :D

Nå er det restemat og hvitløksbaguette. Slett ikke værst egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus
Operasjon sunn lunsj gikk skikkelig skeis her, rakk aldri å gå opp i kantina og dermed ble det ut og kjøpe noe. Med verdens beste kebab 5 minutter unna så var det vanskelig å velge noe annet. Men det er heldigvis masse salat og jeg spiste bare halvparten av kjøttet så liiitt sunn var jeg jo.
Ååååhhhh kebab :|:heart: Det gikk til ******* her også, spiste nettopp en sundae med en god del sjokoladesaus :P selve isen var liten da, men ikke sunt læll :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde på enda litt mer fancy sånn teltplass i sørafrika, det fungerte helt strålende. Selv om konseptet med badekar i telt var litt snodig. :lol:

Kos dere masse!!

Du veit du har bra telt når du har badekar i teltet :lol: .

God tur og nyt alt dere opplever!

Takk :) . Dette skal nytast, det skal eg love deg! Sit på kontoret og prøver å få unna det eg MÅ gjere før vi dreg, har framleis ein del att... Blir godt å sleppe alt og berre sose rundt i Afrika i ein liten månad :) .

OlavEmil - gooood tur! :) vi vil ha 'trip report' etterpå....!!!! ;)

(Og litt sånn internt mellom oss: det ble ikke island i desember pga eksamensflytting, tar det igjen en annen gang :) )

Takktakk :D . Må prøve på det. Har iallefall kjøpt oss speilrefleks med video, OG stativ! Det MÅ jo bli bra. Satsar òg på å låne gåopråo av bror min, og prøve å feste det på bilen når vi skal køyre i bushen :) .

Det var trist. Må jo berre ta det att ein annan gong, og då skal eg ha trip report!

Kuuult! Det tror jeg blir en knalltur! Bildetråd når dere kommer hjem! :D

Det blir det :D . Får prøve på det (æsj, eg er altfor dårleg til slikt).

Men i mellomtida kan folket kose seg med Lina Kristine sin oppsummering av Ukrainaturen :ahappy: :

http://leikogmorskap.wordpress.com/2012/12/27/tingene-man-burde-vaert-redd-for-pa-lastebiltur-til-ukraina/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig med etterjulsgave, sant? :whistle:

Du må komme med rappoert på hvordan de er å bruke. Må ha noe sånt på hytta, så man slipper og ta på ski eller vasse i snø til skrævet bare en skal på do.

I morgon reiser vi til Afrika :lol: . Woho!

Dei som vi skulle sove hos, let ikkje folk bu hos seg i halve helgar, så der måtte vi betale frå i morgon kveld av, sjølv om vi ikkje kom før laurdagen. Lite interessant. Dermed vart det dette i staden:

http://www.waterbergwilderness.co.za/accomodation/

Vi leiger eit såkalla luksustelt ("telt"), ettersom 4 vaksne personar blir i meste laget i eit taktelt berekna på to.

Blir ein litt annan type overnattingsplass enn det vi hadde tenkt. Her hoppar vi rett i det, med skikkeleg Afrika frå natt 1 :ahappy: .

Evelzz (eg får ikkje til å skrive under sitatet, så det får bli over i staden :icon_confused: ): Eg har sendt deg PM :) .

God tur :) Og finnes ikke misunnelig i det hele tatt :aww:

Nå er det såpass mange varmegrader her, at det kan virke som isen smelter. Aberet nå er at Tønsberg kommune sparer tydeligvis på strømmen, så det ikke finnes gatelys her og da ser jeg ikke hvor det er is.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Fikk sklidd ned til sivilisasjonen og lege i dag, og jadda her blir det medisiner i "noen" dager fremover. Men i det minste så kan jeg bli frisk av dette da :P

Men for å si det sånn: det er en grunn til at de fleste rasene stopper seg.. For det krever faktisk mer enn å klare og hoppe.. Men det skal bli spennende å følge med. Har vært flere nå som har uttalt seg at de skal starte me sine utrad. raser, så får vi se da :)

Jeg har sagt jeg skal, men dumt å begynne med noen av de her hjemme nå (pga alderen til de). Er så mye grunntrening som mangler.

Men jeg skal bevise at rasen kan, og skal også delta på ukeskurs i Danmark gjennom raseklubben der (med tyske instruktører).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola amigos! Naa kommer vi snart hjem til kulda og sonen :heart: Hadde fint klart aa overvintre her jeg, men pliktene kaller. Haaper dere koser dere der oppe. Det gjoer vi. Man venner seg utrolig fort til sand mellom taerne og rene haandkler hver dag :)

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit du har bra telt når du har badekar i teltet :lol: .

Takk :) . Dette skal nytast, det skal eg love deg! Sit på kontoret og prøver å få unna det eg MÅ gjere før vi dreg, har framleis ein del att... Blir godt å sleppe alt og berre sose rundt i Afrika i ein liten månad :) .

Takktakk :D . Må prøve på det. Har iallefall kjøpt oss speilrefleks med video, OG stativ! Det MÅ jo bli bra. Satsar òg på å låne gåopråo av bror min, og prøve å feste det på bilen når vi skal køyre i bushen :) .

Det var trist. Må jo berre ta det att ein annan gong, og då skal eg ha trip report!

Det blir det :D . Får prøve på det (æsj, eg er altfor dårleg til slikt).

Men i mellomtida kan folket kose seg med Lina Kristine sin oppsummering av Ukrainaturen :ahappy: :

http://leikogmorskap.wordpress.com/2012/12/27/tingene-man-burde-vaert-redd-for-pa-lastebiltur-til-ukraina/

Hun oppsummerer artig hun fruen :D .Gleder meg til Afrika bloggen :D

Du må komme med rappoert på hvordan de er å bruke. Må ha noe sånt på hytta, så man slipper og ta på ski eller vasse i snø til skrævet bare en skal på do.

God tur :) Og finnes ikke misunnelig i det hele tatt :aww:

Nå er det såpass mange varmegrader her, at det kan virke som isen smelter. Aberet nå er at Tønsberg kommune sparer tydeligvis på strømmen, så det ikke finnes gatelys her og da ser jeg ikke hvor det er is.

Phø,du kan da bare krabbe :D ,kommer med kamera jeg :D

Hola amigos! Naa kommer vi snart hjem til kulda og sonen :heart: Hadde fint klart aa overvintre her jeg, men pliktene kaller. Haaper dere koser dere der oppe. Det gjoer vi. Man venner seg utrolig fort til sand mellom taerne og rene haandkler hver dag :)

Koser oss,litt for få kuldegrader men rene håndkler har jeg også :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får de ingen venefloner til å sitte og anestesi ga opp. Øverste sjef må komme inatt og prøve. Har flambitt på de to jeg har brukt opp idah :-P

Sånn ellers er jeg litt bedre, fått i meg mat for første gang på tre dager, t var her et par timer og det var trivelig. Nå bruker jeg disse fancy skjermen med Internett og tv.

Får en del antibiotika, de skal se om jeg kan begynne på piller inatt pga venefloner også kanskje hjem imorgen om jeg er bedre. Magen er fortsatt vond men smålig bedre.

Nå skal jeg fortsette å se på YouTube :-P

Også sover doffen og Issi på min side av senga hjemme. Snikene!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skittentøyskurven der passer til det meste! :D Vi har brukt den vi også... :lol:

Den er veldig kjekk :lol: dog, vi bruker den ikke til skittentøy da, til "vanlig" har vi lekene hennes oppi to sånne, veldig kjekt til mye rart de der :D

Har jeg sovet en liten etter middagslur, skal jeg drikke litt kaffe og surfe litt før jeg skal gå en bitteliten minitur med Oliver&kjetting :) Lyst på noe godt til kveldsmat, må bare finne ut hva da :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...