Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar

Mirai
 Share

Recommended Posts

Den behavioral biology of dogs kunne jeg tenkt meg. Vet du hvor jeg kan få kjøpt den? Og andre bøker innenfor adferd, eller annet dere har på pensum?

*nerd*

Jeg kjøpte den på boksmia i Ås, men du får kjøpt den på amazon, the book depository o.l. Den er skrevet av Per Jensen. Jeg kan finne frem noen av de bøkene jeg har hatt som pensum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Jeg laget en poll for å finne ut hvor gamle sonenhundene er (jeg synes det er så veldig få skikkelig gamle), men da jeg skulle launche hele greia så forsvant den sporløst! Gidder ikke gjøre det en gang til. :aww:

Jeg laget en sånn tråd for noen år siden, og ble overrasket over at det var endel gamle. Så blir spennende å se om det er det samme nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den på boksmia i Ås, men du får kjøpt den på amazon, the book depository o.l. Den er skrevet av Per Jensen. Jeg kan finne frem noen av de bøkene jeg har hatt som pensum!

Nettet er stort sett billigere enn studentbokhandlerne. F.eks. her eller her. Gratis frakt begge steder.

Har sett litt på den boken selv, samt Adam Miklosi sin Dog Behaviour, Evolution, and Cognition.

Tusen takk begge to, da blir det noen bøker til her om ikke alt for lenge! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer ikke holde meg oppdatert her jeg :huh:

Stikker bare innom for å fortelle at jeg overlevte turen til øyenlegen i dag også. Fått info og program for å trene det opp musklaturen i øynene igjen. Kosta masse det men snilleste foreldrene mine som gledelig betaler :wub: ... Så kom jeg hjem til en stooor eske med back on track produkter så nå har resten av dagen gått til å sende ut fakturaer, pakke inn, skrive ut fraktetiketter og få orden på ting. Nå prøver jeg å få en liten oversikt over hvor mange fleecdekken som sannsynligvis skal sendes rett ut igjen når jeg får de inn i neste uke. Såå hvis noen fler skal ha så burde de si i fra for jeg har ikke bestilt inn veldig mange i hver størrelse. Fikk faktisk også flere tepper og vanlig dekken enn jeg skulle hatt i dag så det har jeg visst også på lage. Oooog ankelstøtter og hansker... Puuuh puste litt ut så skal jeg legge meg tror jeg. Har vært mye bestillinger den siste tiden og enda mer som skal lages men det får bli i morgen.

Er det lov å legge seg nå? :| Eller er det for tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAJA!!!! Jeg skvatt så ******!!! :frantics: Haha, er det MULIG å være så mongo?!? Jeg er håpløs, ferdig snakka! :lol: Tør ikke å trykke på videoen engang. :teehe: Først etter å ha avreagert oppdaga jeg at du hadde skrevet navnet mitt på den. :P

Spent på å se om min standhaftighet fra forrige natt vil ha noe å si nå, eller om det er fritt fram for å forsøke å komme seg oppi den "ordentlige" hundesenga i natt også, i følge jentene.

Det er hvordan de laga henne daaaaa, avskumler det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers god bedring og blås på kasko og hils fra meg :P

Kan du lære Kamar at det ikke er greit at han dasker folk i fjeset når man blåser neste gang han er på besøk? Det å daske i det hele tatt. Daske mat ut av munnen på folk, for eksempel - misfornøyd besøk.

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeften på Dem! :getlost:

Mihihihihi :spell::raksha:

Helt enig Siri. Tror ikke det er så mange femtenåringer lenger, men jeg synes liksom ikke at det er så mange tiåringer heller?

Nei, det er vel egentlig ikke det.... veldig trist, egentlig...

Ha ha! Supra hjalp gubben å stable ved, og når vi er ute å henter, får hun bestandig en kubbe å bære inn. Vansklighetene her i huset er å få henne til å gi den fra seg :lol:

Hahahahahhahaa, jeg hadde blitt henrykt om DET var problemet med Willy... Han er ikke så himla glad i å gå og bære på ting, han, egentlig :).

Og madammen fikk rett, hun... det ble ikke utelptrening på guttungen, for kjerringa gadd ikke å gå ut igjen etter å ha stabla ved til den store gullmedalje og dermed blitt svett og våt... Da ble det indretjeneste i stedet:

• Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banen går bare til stortinget btw :P feil på majorstua, og feil på oslo s :P Stakkars T er nå på busen etter toget ikke fungerte og tbanen ikke fungerte :P

Jeg slapp kaoset, hehe! Litt forsinkelse tilbake men det var bare et par minutt. Skulle bare til Tøyen og hjem igjen, hehe!

Mana er på plass og har funnet seg riktig så til rette. For andre gjør det hele litt mer vondt.

0142800x536_zpsa9d6d1a9.jpg

Haha! Se der jaaaa.. :lol: baaanet mitt <3 Kommer nok til å gå finfint det der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, mon tro om man skal legge seg? Dustearmen sier at betennelsen ikke er helt borte enda, selv om det føltes sånn noen dager. Nå har jeg vondt i håndleddet, og vurderer å ta en sånn betennelsesdempende sak. Men jeg har unngått de, siden jeg får så himla vondt i magen av de. Men den hjelper på det andre. What to do, what to do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt
Jeg slapp kaoset, hehe! Litt forsinkelse tilbake men det var bare et par minutt. Skulle bare til Tøyen og hjem igjen, hehe!

Haha! Se der jaaaa.. :lol: baaanet mitt <3 Kommer nok til å gå finfint det der :D

Apropos Tøyen, holdt jeg på å si. Jeg merker at jeg sliter litt med navnene her. Mana og Ulla blir litt for lett Mullah når jeg skal være kjapp. Og jeg som har en moskè som nærmeste nabo. Jaja. De har hørt meg rope mye rart der ute på glattisen. Ellers er Mana et snilt, lite lam, så vi skal ha det så fint, atte. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joshi glefser... :aww: Litt skummelt å blåse på henne.

:lol: Det gjør kahlo og, og svigermor har en greie med å blåse på henne, og jeg holder pusten hver gang! Heeeldigvis gjør hun det ikke på svigermor, men på alle andre hopper hun opp og snapper rett foran nesa :lol:

E er skikkelig dårlig :( Legen i morgen, med mindre hun blir verre.

Åååh :hug: God bedring!

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, mon tro om man skal legge seg? Dustearmen sier at betennelsen ikke er helt borte enda, selv om det føltes sånn noen dager. Nå har jeg vondt i håndleddet, og vurderer å ta en sånn betennelsesdempende sak. Men jeg har unngått de, siden jeg får så himla vondt i magen av de. Men den hjelper på det andre. What to do, what to do!

Har du hatt vondt lenge? Hvis du har hatt det anbefaler jeg en tur til legen hvis du ikke har vært der :) Som skremsel kan jeg vise til et langt og stygt arr på høyre arm + at jeg er på sykehuset hver 3.måned for å svi bort nerver slik at jeg ikke føler smertene så veldig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Det gjør kahlo og, og svigermor har en greie med å blåse på henne, og jeg holder pusten hver gang! Heeeldigvis gjør hun det ikke på svigermor, men på alle andre hopper hun opp og snapper rett foran nesa :lol:

Åååh :hug: God bedring!

Får skikkelig vondt av henne :( ikke spesielt høy feber, men utrolig slapp. Sikkert streptokokkinfeksjon hos henne også. Hun har spist to skjeer med grøt i dag, that's it... Drukket litt mer heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg vekke sovende hunder og jage de ut i "hagen" her så de får tissa før natta. Blaze har heldigvis tisset normalt igjen, så han hadde vel bare drukket veldig mye her forleden. Puh! Ei veterinær-regning er det siste jeg trenger nå :P

*Opp av sofaen med seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt vondt lenge? Hvis du har hatt det anbefaler jeg en tur til legen hvis du ikke har vært der :) Som skremsel kan jeg vise til et langt og stygt arr på høyre arm + at jeg er på sykehuset hver 3.måned for å svi bort nerver slik at jeg ikke føler smertene så veldig :P

Det har vel vært sånn i tre uker nå. Er "potetmel" inni enda når jeg beveger hånda opp og ned. Var hos legen for ca. 2 uker siden. Betennelsesdempende skal nok hjelpe, men jeg orker ikke ta de i og med at jeg får vondt i magen. Iiih! Hvorfor, om jeg kan spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel vært sånn i tre uker nå. Er "potetmel" inni enda når jeg beveger hånda opp og ned. Var hos legen for ca. 2 uker siden. Betennelsesdempende skal nok hjelpe, men jeg orker ikke ta de i og med at jeg får vondt i magen. Iiih! Hvorfor, om jeg kan spørre?
artotech er snill mot magen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svært sjokkert, Birk begynner å bli voksen :shocked: På skituren i dag travet han i riktig så fint og rolig tempo (helt til han fikk viltlukt i nesa), så svært veloppdratt ut altså :P

:lol:

Jeg visste vel at det lå an til at den stakkars bikkja måtte jobbe på kjøkkenet i dag også for en liten Frolic-bit. Som han måtte hente seg sjæl når han syntes at han hadde gjort seg fortjent til en liten bit. Takars Willy. :no:

Sånn er det når man er dreng på Godset, vettu... Her syr vi ikke puter under armene på ungdommen :D

Kul video da!! Han er bare råstilig. :wub:

Er det rart svenskene har et sånt slagord: förvirrad och glad - Briard! :lol:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg fjerne stingene på kneet. Jeg vet fra tidligere at man plutselig føler seg veldig mye bedre når stingene er borte. Lurer på om jeg skal satse på å jobbe 50% fra mandag jeg. Kunne sikkert fått mer sykemelding, men det er liksom ikke noe mål i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...