Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han mer nedfor. Også sa han "men da snakkes vi, og gratulerer med hus". Jeg skjønte iiiingenting, og spurte "hæ?". "Vi fikk det!". "Kødder du?????". "Nei".

VI HAR HUUUUUUUUUS!!!!! (Det er vel lov å skrike nå?) Herregud, det er helt uvirkelig. :lol::D

Huset vårt!

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=39440648&areaId=20243

GRATULERER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Ser heller ikke sammenhengen mellom å gå pent i bånd og å oppnå resultater.

Det er en diskusjon på ett FB forum for hvor den sammenhengen har blitt trekt fram ;)

Man er dårlig til å trene hund om man ikke får hunden til å gå pent i bånd. Og alle hunder skal jo gå pent i bånd- end of discussion liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Ane.

Da stikker jeg straks hjem, dyrlege time kl 17.

Takk! Håper gutten blir frisk og fin igjen :)

Veldig gøy, Ane! Glad på deres vegne at det ble dette og ikke noe 14. etasje ;):):D !

Hehe, det er jeg også! Takk, :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå jeg skal si at jeg synes faktisk litt det ja? :P Liker folk me tæl jeg :aww:

:lol:

Og jeg vil ha en trekkhund jeg :devil:

Duuuu - nå har du misforstått litt her altså... Skal du ha trekkhund, kjøper du husky vøtt :P

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han mer nedfor. Også sa han "men da snakkes vi, og gratulerer med hus". Jeg skjønte iiiingenting, og spurte "hæ?". "Vi fikk det!". "Kødder du?????". "Nei".

VI HAR HUUUUUUUUUS!!!!! (Det er vel lov å skrike nå?) Herregud, det er helt uvirkelig. :lol::D

Huset vårt!

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=39440648&areaId=20243

Ææææææ, så moro :). Grattis (også nevner vi ingenting om at sånne sure tanter nesten fikk litt tårer i øynene akkurat nå :lol:)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det n堪eg skal si at jeg synes faktisk litt det ja? :P Liker folk me t欠jeg :aww::lol: Og jeg vil ha en trekkhund jeg :devil: Duuuu - n堨ar du misforst崴 litt her alts宮. Skal du ha trekkhund, kjper du husky vtt :P Ƴj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer p堤et. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for 堩kke gjre han mer nedfor. Ogs堳a han "men da snakkes vi, og gratulerer med hus". Jeg skjnte iiiingenting, og spurte "h濢. "Vi fikk det!". "Kdder du?????". "Nei". VI HAR HUUUUUUUUUS!!!!! (Det er vel lov 堳krike n忩 Herregud, det er helt uvirkelig. :lol::D Huset v岴!http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=39440648&areaId=20243'>http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=39440648&areaId=20243 Ʀ榦欠s堭oro :). Grattis (ogs堮evner vi ingenting om at s宮e sure tanter nesten fikk litt t岥r i ynene akkurat n堺lol:)
Er du en sur tante?? :huh: Du som alltid er s堫oselig og trivelig! Tror ikke noe p塊 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nå måtte jeg også lese selediskusjonen. Og sele er nok bare en motegreie ja... :lol:

Balrog kan absolutt ikke gå pent i halsbånd, han vil bare frem - men til gjengjeld er han en fantastisk trekkhund på ski (i sele) og utrolig lydig å ha løs. Så da er det helt greit for meg! :)

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han mer nedfor. Også sa han "men da snakkes vi, og gratulerer med hus". Jeg skjønte iiiingenting, og spurte "hæ?". "Vi fikk det!". "Kødder du?????". "Nei".

VI HAR HUUUUUUUUUS!!!!! (Det er vel lov å skrike nå?) Herregud, det er helt uvirkelig. :lol::D

Huset vårt!
http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=39440648&areaId=20243


JIPPI! :D

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:teehe: Er du gal. Jeg kunne aldri gitt bort katten min.

0112_zps7b20ae51.jpg

Perfekt! DA kommer han frem vettu :lol: !

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han mer nedfor. Også sa han "men da snakkes vi, og gratulerer med hus". Jeg skjønte iiiingenting, og spurte "hæ?". "Vi fikk det!". "Kødder du?????". "Nei".

VI HAR HUUUUUUUUUS!!!!! (Det er vel lov å skrike nå?) Herregud, det er helt uvirkelig. :lol::D

Huset vårt!

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=39440648&areaId=20243

Åååh grattis! (men jeg tror jeg hadde blitt suuur på mannen som lurer deg sånn! :lol: )

Nå har jeg fått i meg to pizzastykker. Ganske sunn pizza, påstår den, er bare bunn, tomtat og ost, og uten sånn farlig fett sier den. Akkurat det blåser jeg i, bare den blir i magen min. :aww: Prøvde å skru på stekeovnen for et par timer siden for å steke den da, men det skar seg, så Bonden var snill og stekte den da han kom hjem. Nå lufter han gæerningene mine. Han tok hintet da han ble møtt av kasko alene i gangen. :lol: Er mildvær ute - ergo er basenjien så full av energi at det er hakket før han henger i taklamper. At vi var ute og de løp en halvtime i strekk da jeg stod opp, teller ikke. Første luftingen om morran teller nemlig ikke. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han mer nedfor. Også sa han "men da snakkes vi, og gratulerer med hus". Jeg skjønte iiiingenting, og spurte "hæ?". "Vi fikk det!". "Kødder du?????". "Nei".

VI HAR HUUUUUUUUUS!!!!! (Det er vel lov å skrike nå?) Herregud, det er helt uvirkelig. :lol::D

Huset vårt!

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=39440648&areaId=20243

Gratulerer så mye! Det så kjempekoselig ut. Akkurat passe stort og lite! :ahappy:

Likte den ene godt, putt den tynneste tråden du har rundt hunden sin nakke også lærer den å gå pent i bånd :lol:

Er en oppdretter som jeg håper rett og slett er dårlig til å formulere seg, for nå er faktisk 3 gangen jeg sitter igjen med en "Hæææ?" følese og etter det blir svart i slike tråder :teehe:

Geo trekker aldri så mye som når han går i det tynneste retrieverkobbelet mitt, så den teorien der fungerer tydeligvis dårlig. :lol: Jeg skjønner ikke helt hvordan sånne folk går tur, jeg. Jeg mener, hvis de kan ha hundene løse så å si hele tiden er det jo greit nok, da skjønner jeg at de gjerne vil ha hunder som ikke trekker i bånd siden de kanskje tar på båndet kun når de går i bystrøk osv (selv om jeg ikke skjønner hvorfor de gidder å bruke tid på å lære dem å ikke trekke hvis de knapt går med hundene i bånd :P ). Men hvis man går tur for at hunden skal få bruke seg og bli sliten er det da helt bortkastet for en kelpie å skulle tusle avgårde i sakte trav uten å trekke i båndet. Hundene må jo få bruke kroppen ordentlig syns jeg!

(I tillegg til at jeg syns gå pent i bånd-trening er det kjedeligste som finnes. :P )

Akkurat nå sitter jeg og leser om surdeig. Jeg husker mamma fikk en surdeigsstarter for noen år siden og bakte surdeig i en periode, og nå fikk jeg litt lyst til å prøve selv.

Geo på sin side hinter om at vi gjerne kunne finne på noe litt mer gøyalt enn å lære om surdeig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han mer nedfor. Også sa han "men da snakkes vi, og gratulerer med hus". Jeg skjønte iiiingenting, og spurte "hæ?". "Vi fikk det!". "Kødder du?????". "Nei".

VI HAR HUUUUUUUUUS!!!!! (Det er vel lov å skrike nå?) Herregud, det er helt uvirkelig. :lol::D

Huset vårt!

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=39440648&areaId=20243

Grattis! Det er en deilig følelse å vinne budrunden og vite at en har fått det en vil ha!

Vi har trent litt apport på stuegulvet. X'en holder, og Foenix forsøker å ta den fra munnen hennes. Hun trodde det var en leke, hun... Som i at når hun fikk tak i den, løp hun til senga si for å gnage. Den frøkna trenger litt andre strategier enn mora gjorde.

Nå skal jeg ta ned julegardinene på stua, for det trenger jeg ikke vann til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Det så kjempekoselig ut. Akkurat passe stort og lite! :ahappy:

Tusen takk! Jaaa :)

Grattis! Det er en deilig følelse å vinne budrunden og vite at en har fått det en vil ha!

Tusen takk! Ja, det er det :D

.. er jeg blitt en god poet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Ane :D

Her er det uggent vær, men vi skal krype på fjellet i dag også vi tenk :aww: Nå skal vi bli spreke på ordentlig, Em og jeg! Desverre for henne passet ikke ruffwear-skoene hennes... Akkurat for store :gaah: Stakkars barnet, hun er sårbeint hun.

Forresten er det litt skummelt hvor hardt det er å komme i gang igjen etter man har skulket trening alt for lenge. Samtidig er det så utrolig digg å kjenne at kroppen både kan, vil og får energi ut av det igjen, at det virkelig er verdt strevet. Man får en helt annen energi i hverdagen av å kravle seg full av melkesyre :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en sur tante?? :huh: Du som alltid er s堫oselig og trivelig! Tror ikke noe p塊 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Yesss I am :D

Takk! Og skriver som Nina, du er ingen sur tante! :D

Fu_ck... hvem har kødda med imaget mitt??? :|

En kollega påstod i lunchen her i dag også at nei, hun kunne ikke skjønne at jeg kunne bli sur og sint? Hæhhhhh liksom? :huh:

*skynde seg å ta tilbake SGT-tronen*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor grattis til Ane med hus! Det der er en av livets gleder altså. Nå kan du begynne å planlegge! :ahappy:

Raksha: Hunder er vanedyr! Før gubben flyttet ut var det nesten alltid han som gikk den siste kveldsturen, det gjorde han som regel når jeg gikk for å legge meg. Selv om jeg gikk en skikkelig kveldstur i ellevetida så hadde de avtalefestet rett til ennå en tur med eksgubben når jeg gikk opp trappa for å legge meg.

Jeg har vært hos fysioduden, og i dag var det vondt! Han gnukka og gnei på dødsømme muskler, bøyde på et ubøyelig kne, for ikke å snakke om at han rettet ut et kne som var ikke utrettbart! :cry: Nå har jeg fortjent å bare sitte under et ullteppe og synes synd på meg selv!


  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...