Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Guest Michellus

They got it ON :banana:

Hmm.. Men Edward er jo vampyr, så det skulle egentlig ikke gått da. Ingen puls ikke sant? Så den skulle i teorien kun vært en.. Floppydisc :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

They got it ON :banana:

Hmm.. Men Edward er jo vampyr, så det skulle egentlig ikke gått da. Ingen puls ikke sant? Så den skulle i teorien kun vært en.. Floppydisc :lol:

Ja, det der er så teit. Men en ting jeg har tenkt litt på, er hva som kommer ut av den når de kommer. Altså, de derre glitrende fjasevampyrene er jeg ikke så opptatt av, men de som griner blod i True Blood feks, DER snakker vi potensielt nasty resultat av sexen. :P
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus
Ja, det der er så teit. Men en ting jeg har tenkt litt på, er hva som kommer ut av den når de kommer. Altså, de derre glitrende fjasevampyrene er jeg ikke så opptatt av, men de som griner blod i True Blood feks, DER snakker vi potensielt nasty resultat av sexen. :P

Edward spruter glitter :aww: Akkurat som en enhjørning :aww::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for sarte sjeler, utsultet hund...

Fy fader altså...... Enig med Nina og håper de der ALDRI får eie et dyr igjen...!

Nå er jeg oppe.. Pakke det siste i ren panikk og så dra! Håper ManaBanana oppfører seg pent hele uka! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt kjøpte jeg kjeks, fordi jeg tenkte det kunne vært godt. Men det smakte jo ikke godt overhode. :getlost: Nå er jeg skikkelig muggen pga kostholdet mitt, føler meg som en giktisk 90 åring og sliter med å gå og bevege håndledd. Og jeg skal enda gå noen dager på den dritten, og kommer garantert til å kjøre kroppen min i dass nå og bli sengeliggende om noen dager. :getlost: Så nå er jeg skikkelig kjærring, og syter på nettet. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt kjøpte jeg kjeks, fordi jeg tenkte det kunne vært godt. Men det smakte jo ikke godt overhode. :getlost: Nå er jeg skikkelig muggen pga kostholdet mitt, føler meg som en giktisk 90 åring og sliter med å gå og bevege håndledd. Og jeg skal enda gå noen dager på den dritten, og kommer garantert til å kjøre kroppen min i dass nå og bli sengeliggende om noen dager. :getlost: Så nå er jeg skikkelig kjærring, og syter på nettet. :aww:
Vi får komme og besøke deg når du blir slapp da. Med noen oppmuntrende dvder og fikse Internett en din!

.. Fikk jeg ikke sove mer og det synes jeg er immari urettferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader stakkars liten staffegutt! Så har jeg lyst til å legge til, selv om hundene har gått for lut og lite vann, så kan det jo hende at barnet har hatt det bra oppi dette. Synes ikke det er noe særlig å spekulere i akkurat den biten.

Lykke til med Gross i dag!!

God tur til Pippin, du må ta masse bilder og kose deg glugg i hjel med alle hundene du skal se :)

Jeg synes slettes ikke noe om været ute nå! Nå går det faktisk ikke an å gå i skogen og det liker jeg svært dårlig! Det betyr at jeg må trene på at hundene mine er under kontroll mange ganger på turen vår. Det er så slitsomt at folk ikke takler tre schæfere som fyker løse hit og dit og har innmari mye å snakke om, de er jo bare snille. Folk bør ta seg sammen og slappe av litt shakinghead%5B1%5D.gif

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rister fortvilet på hodet av de bildene :no: .Fy flate hvor djevelske vi mennesker kan være!

Gross spiser fortsatt ikke,selv om snille Jeanette serverte all verdens godis i dag.Det lille han tok kastet han opp igjen,i morgen blir det røntgen,torsdag ultralyd og der stopper alle ideene mine :icon_cry: .

Jeg er rett og slett livredd for ham :icon_cry:

Sniker meg inn fra jobb her.. Tvi tvi idag Toril tenker veldig mye på dere altså - det å være livredd for dem er sånn en skrekkelig følelse - og god bedring lille Gross.

Og forøvrig utsultet staffegutt, hjertet blør - sånt begriper jeg bare ikke. Hvordan ble det oppdaget?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var kanskje litt vel optimistisk et øyeblikk nå. Snakke med fastlegen først i alle fall.

Flink pike - jeg var nemlig i ferd med å dra fram en fisk her nå :D.

O joy. Oppdaga akkurat at jeg har sletta alle bildene fra nyttårsaften. Det er nesten like ille som at jeg klarte å slette alle bildene fra WDS i 2011, da vi var i Paris. :P

Æææææ, krise! Jeg gjorde det samme med alle bildene jeg tok på en 3 ukers utstillingstur i 2009 der vi var på spesialutstilling i Sverige, dro til spesialutstilling i Frankrike (og oppnådde noe av det største en briard kan oppnå - nemlig å bli seleksjonert som avlshund av franske spesialdommere), reiste langs den franske kysten nordover igjen - og avsluttet på dobelt internasjonal utstillin i Danmark.... Tenk på alle de bildene som ble borte.... :(

Tenk så mye nyttig vi lærer om hverandre her inne :lol:

Lærdom er lærdom :lol:

*Tvinner blonde hårlokker og slafser tyggis og snakker om krig og fred og laks og sånn*

:lol:

Gross spiser fortsatt ikke,selv om snille Jeanette serverte all verdens godis i dag.Det lille han tok kastet han opp igjen,i morgen blir det røntgen,torsdag ultralyd og der stopper alle ideene mine :icon_cry: .

Jeg er rett og slett livredd for ham :icon_cry:

Lykke til med Gross i dag! Håper dere finner ut av hva det kan være :hug:

Og forøvrig utsultet staffegutt, hjertet blør - sånt begriper jeg bare ikke. Hvordan ble det oppdaget?

Jeg får også så himla vondt av å se sånne bilder... stakkars, stakkars liten gutt :(

Jeg bestemte meg brått for at jeg skulle ha hjemmekontor i dag, jeg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på Toril og Tjukkogo og på at dette var tidlig, så jeg har kjøpt kaffe. Gikk på Pippin på Jernbanetorget, helt nedlessa av bagasje. Tenk, for en opplevelse!

Etter en flott natt uten et eneste forsøk fra noen av hundene på å komme oppi senga, irriterer det meg grønn at jeg klarte å reise hjemmefra uten å lukke døra til soverommet. Så nå ligge de sikkert der og mesker seg i min seng, skrekkfrekkene. Har tilogmed på litt romantisk lys der inne til dem. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var Jesper og jeg på valpekurs og han er så flink, altså! Men han ble fryktelig møkkete så vi måtte gi ham hans første bad da vi kom hjem. Det var SKIKKELIG dårlig gjort, mente han :thumbsdown: men, da tørrfisken ble servert umiddelbart etter tørking var alt greit igjen :thumbsup:

I morgen får vi besøk av Roberts to bestevenner, en mops og en heeler. De er superkule å leke med og hver gang vi treffer dem blir han så gira at hele kroppen står i spenn :D

Har én ting å gjøre på kontoret i dag. Tipper det tar 5 minutter, så jeg må prøve å trekke det ut. Starte med en kopp kaffe, da, kanskje...?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel vært sånn i tre uker nå. Er "potetmel" inni enda når jeg beveger hånda opp og ned. Var hos legen for ca. 2 uker siden. Betennelsesdempende skal nok hjelpe, men jeg orker ikke ta de i og med at jeg får vondt i magen. Iiih! Hvorfor, om jeg kan spørre?

Stikk innom legen igjen hvis det ikke blir bedre, og hold armen i ro. Men du er flink som har dratt til legen :) Det gjorde nemlig ikke jeg før sånn ca etter et halvt år :icon_redface: Sitter foran dataen og knotter inn tall hele dagen, så armen min fikk ikke den hvile den trengte, så den ble helt grusom etterhvert. Da jeg endelig kom meg til legen var det litt for sent. Piller og sprøyter (og de tok jeg mange av :P ) hjalp ingenting. Så jeg ble operert etter en stund (da hadde også en nerve i armen begynt å komme i klem). Men da hadde jeg gått med det så lenge at nervene i armen min ikke skjønte at det ikke gjorde vondt lengre, så de mener fortsatt at jeg har vondt. Så derfor bremser/fjerner vi smertesignalene fra armen, og håper at det en gang vil gi seg. Egentlig er det noe veldig snodige greier :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...startet morgenen med at N stod opp halv 5 fordi han ikke fikk sove mer, så totalt unødvendig å vekke meg for å fortelle det, kjørte n til togstasjonen også gikk jeg på butikken og hamstret litt av hvert energiddrikker, iskaffe osv til å lagre på jobben :P Har med Only i bilen på jobb i dag, tenkte det kunne være en grei løsning for da kan jeg gå ut midt på dagen å lufte henne, hun har buret sitt der, og det står åpent, så hun har hele bagasjerommet på berlingoen, bør være greit det, fått noen tyggepinner og, så det bør funke :P Var ett minutt for sen på jobb og fikk en sur telefon ovenifra om at jeg måtte sette over telefonen min, neste gang han ringer får han verbal juling om han fortsetter sånn.. Nå skal jeg surre på nettet litt, for jeg har ikke egentlig så mye å gjøre på jobb i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter jeg og venter på prøveeksamen om en halvtime. Sykt hvor nervøs jeg er!! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

går så fint så :D du er flink! :D

Antall tildelte saker på meg stiger, men jeg får jo ikke jobbe mer enn 50% så jeg får ikke tatt unna så mye :frantics: neste uke får jeg jobbe 80 iallefall da :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben og Arja var på ute på jobb til klokka tre i natt de. Men elgen ble heldigvis funnet, og Arja var flink jente :) Så i dag når jeg våknet var det ei veldig sliten jente ved siden av sengen. Hun orket å krabbe opp i senga da, og jeg regner med at både gubbe og hund fortsatt ligger og snorker i senga :ahappy:

Veldig stolt av gubben da, som virkelig gjør en innsats :heart:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene var helt grusomme å se, håper inderlig at det går bra de staffene.

Og så håper jeg de finner ut av hva som feiler Gross og at det ikke er noe alvorlig.

...har jeg så mye som skulle vært gjort på jobb at jeg ikke får gjort noe.... *skrive liste og rydde i hodet først*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Et oppstillingsbilde.  Tempo 3 måneder. 8,7 kg og 36 cm høy.   
    • Få hunder krever pelsstell mer enn 2-3 ganger i uken, spørsmålet er mengden klipping og børsting. Med kravene dere har ville jeg vurdert en voksen omplasseringshund, der dere vet litt mer hva dere får. En valp er mye jobb, både å lære inn renslighet, hverdagslydigheten og det å lære inn å være alene hjemme. Ingen hunder er født trent til å være alene, og det kan ta mye tid. Selv med en omplasseringshund må dere regne med å bruke noen uker på tilvenning til å være alene hjemme en hel arbeidsdag i nytt hjem. Med valp må dere regne med å være hjemme de første 4 ukene eller så, og videre ha mulighet for tilpasning, ha med valp på jobb, korte dager eller hjelp fra andre, for å gradvis tilvenne lange dager alene hjemme. Vår forrige hund kunne ikke være alene en arbeidsdag før han var 6 måneder. I tillegg til daglig tur må dere huske at hunden må også ut innimellom for å gjøre fra seg, morgen og kveld. Den skal fôres, stelles, oppdras, og selvfølgelig ha kos og kvalitetstid. Det går mye tid på å ha hund utenom de 1-2 timene med tur. De fleste hunder setter også pris på mental stimulering i form av søk, triksetrening eller lignende. Jeg tenker umiddelbart at en collie kunne passet dere, enten kort- eller langhår. De krever litt børsting, røyter en del, men er relativt enkle hunder som ikke krever veldig mye. Men jeg vil også forslå at dere låner/passer en hund en ukes tid eller to, for å se om dette er et liv dere kan tenke dere. Det er ofte koslig med tanken på å ha en hund til selskap, men få er klar over hvor mye tid og fokus det faktisk tar i hverdagen.    
    • Jeg og min samboer ønsker oss veldig en pelskledd venn i vårt selskap, vi har følt oss klare til å skaffe oss en hund det siste halvåret. Vi har noen ønskelige krav når det kommer til hundens personlighet og atferd, men vi syntes det er vanskelig å finne den mest perfekte rasen for oss. Blant de kravene vi har er: - lite bjeffing. Dette er en grunn ved at vi bor i leilighet og ikke vil være til sjenanse for de andre beboerene.  - ikke en alt for aktiv hund. Vi har ikke hatt vår egen hund før, og er bekymret for om vi får gitt nok fysisk stimuli for rasen. Vi vil rett og slett ha en hund vi ikke er bundet til å måtte gå mer enn 2 timer om dagen med, fordi vi er usikre på vårt eget energinivå i denne sammenhengen.  - ikke et krav om å være mye ute i hagen. Vi bor i borettslag uten egen hage, men vi har et fellesområde med hage som vi kan benytte.  - vi trenger en hund som kan være alene hjemme. Vi er begge i 100% stilling i jobb på dagtid og hunden må være hjemme i opptil 8 timer alene på hverdagene. (utenom jobb er vi stort sett alltid hjemme). Som personer er vi veldig avslappet og rolige og ser etter en selskapshund som kan bli vår venn i hverdagen. Vi er ikke spesielt aktive av oss nå, men vi håper vi kan bli det med en hund i hus. Vi tar gjerne hunden med oss hvis vi skal bort, for å være mest mulig med hunden. Vi er i en familiekjær familie som vi er mye sammen med og ønsker å ha med oss hunden på besøk. Vi har ikke barn nå men vi ønsker oss det i fremtiden.    vi bor i en leilighet på 70 kvadratmeter på et boligfelt utenfor sentrum, med muligheter for både bading og skogsturer med voffsen.  selvom utseende på hunden ikke skal bestemme hvilken rase man skal velge så har vi noen ønsker til utseende. Vi ønsker en hund med en god pels å kose med, men som ikke krever noe særlig mer en pelsstell mer enn 2-3 ganger i uken. Vi har mest lyst på en hund mellom 7-25 kilo +/- som kan trives i leilighet.   vi har lenge vært inne på tanken på en golden retriver, men er usikker med tanke på aktivitetsnivået og størrelsen.
    • Jeg har heller ikke lov å gjerde inne utenfor, så jeg har en hau kompostgrinder stående som jeg drar ut og bruker som gjerde når jeg vil. Funker gull og ikke noen som kan si noe på det. 😊 Dog er egen hage et must når jeg en gang flytter, firte på det kravet her fordi jeg fikk så mye annet jeg ville ha og jeg kan gjøre som jeg gjør nå med grindene. 
    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...