Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Det er bare til å gi beskjed det da.

Jeg er borte i morgen formiddag og ettermiddag, men det er bare til å låse seg inn ;)

Hvis ikke rørleggeren kommer i morgen, må jeg nok låne dusjen. Jeg begynner å føle meg litt... glad for at jeg bor alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Hvis ikke rørleggeren kommer i morgen, må jeg nok låne dusjen. Jeg begynner å føle meg litt... glad for at jeg bor alene.

Ååh, been there done that :lol: Var uten varmtvann i halvannen uke i desember for noen år siden. Takk og lov for at det var eksamenstid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er av de vanskjøttete staffene så vær så snill å legg det i spoiler, jeg blir rett og slett deppa av sånt.

Det er derfor jeg spør hvordan man gjør det, skjønner at ikke alle tåler å se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn så fjerna vi ringeklokken her, og det funker fin fint. Utrolig nok så kan folk fortsatt banke på når de ikke finner dørklokke, og Peppes har alltid klart å lever (at de sliter med å finne huset er en annen ting :P )

Grattis med hus Ane! Satt å leste om budrunden på jobben idag og hadde helt sommerfugler i magen, og så ble jeg lei meg på deres vegne at dere ikke fikk huset, og så kjempeglad for at du har en tulle samboer!

Nå sitter jeg å prøver å drepe litt tid før jeg skal på utstillingsmøte, har sikkert noen burder, men etter tortur av kroppen idag så er sofaen veldig fin :)

Husker ikke hvorfor jeg siterte dette, men jeg skulle nok helt sikkert si noe lurt :) Jo, nå husker jeg det. Det var noe med at det huset deres er da lett å finne. Etter fem telefoner med detaljert beskrivelse og man står 200 meter unna :lol:

'10opøa

Ja, det sier jeg, og.

Mhm!

Akkurat nå ser jeg på Svenske Hollywoodfruer, for en gjeng!

Særlig hun dronningmora som er hentet fra Sverige. Hun var superdement og stakars, stakkars lille, søte dame. Pleieren fra Serbia som kunne sverbisk, snerpisk eh sviberisk var kanskje fjorten. Bevares.

Peip det fra hun som påstår at det går an å spise Napoleonskake UTEN romkrem *rister skikkelig skikkelig oppgitt på hodet*

:lol:

Tenk så mye nyttig vi lærer om hverandre her inne :lol:

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor jeg spør hvordan man gjør det, skjønner at ikke alle tåler å se det.

Måtte bare forsikre meg om at du ikke la det ut uten spoiler. Jeg synes det er kjempebra at du engasjerer deg altså. Hvordan går det med dem? Kommer de til å klare seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare forsikre meg om at du ikke la det ut uten spoiler. Jeg synes det er kjempebra at du engasjerer deg altså. Hvordan går det med dem? Kommer de til å klare seg?

Det går bra etter forholdene, de får alt de trenger der dem er nå. Men de har en lang vei før de er normale igjen. Får bare håpe hun får straffen hun fortjener, men blir vel bare ei bot og klaps på lanken...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra etter forholdene, de får alt de trenger der dem er nå. Men de har en lang vei før de er normale igjen. Får bare håpe hun får straffen hun fortjener, men blir vel bare ei bot og klaps på lanken...

Liker den første delen. Håper også at det blir tatt så alvorlig at hun får den straffen hun fortjener. Det finnes ingen unnskyldning i verden for dyremishandling.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med de to andre hundene?

Ut i fra bildene så ser det til at hjelpen kom i grevens tid.

Det går bra dem dem og, men har ikke sett bilder av dem. Tror kanskje de var i hakket bedre form enn Silas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...