Rocket Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Vell vi hundefolk er vel kjent for å finne på noe ekstra til de firbente i jula, så da lurer jeg på hva får din(e) hund(er) til jul? Her i huset har bikkjekreket allerede fått julegaven sin, det ble et nytt dekken og potesokker fra PawZ samt noen oksemuskler. Av mammsen får han tørkede oksepeniser tror jeg. (Hun trodde det var struper helt til hun hadde betalt for dem og så hva som sto på kvitteringen! ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Alt på min egen ønskeliste er hundeting, så det blir jo på en måte til hundene. Men fra meg så skal de få noen lys til å ha på selene sine, nye refleksdekken, en leke og sikkert en haug av godbiter og bein...de synes det er veldig stas å pakke opp gavene med godbiter i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 En tur i skogen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klinkekula Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Noe godis i pakker, tenker jeg. Samme som de får hvert år.. Kajsa vil få microfleeceoverall og regnoverall, men de må hun nesten få før jul. Dennis fikk nettopp Back on Track nettdekken og BOT seng, så han er det vel ikkenoe synd på Kan hende jeg pakker inn en Hurttasele til de hver, hvis jeg får det i posten senere enn antatt. Ja, også trenger Kajsa strengt tatt en ny, mer robust, seng.. Kanskje jeg kjøper og pakker inn en slik til henne (... Men da må jo Dennis få noe også! Hmm... Finner vel på noe lurt ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Veit ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Et griseøre på julekvelden og en god tur i skogen på dagen tenker jeg. Jeg kjøper ting til han hele tiden ellers så han skal ikke få noen spesiell gave akkurat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Aïda har fått et nytt refleksdekken i høst, så på julaften blir det bare en god tur og noe godis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 De har fått en biabed på forskudd. Ellers blir det vel litt tyggebein på julaften. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Fleecejakker fra Hurtta! De måtte få dem nå da. Så da blir det heller litt godis på julaften 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Han blir forlatt hos svigerforeldrene mine, og får ingenting av meg. Men jeg er sikker på at han kommer til å få frotse i godsaker hos dem. Jeg kommer til å møte en tjukk liten hund når jeg kommer hjem... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 De skal få 1 år med fôr, kloklipp, pelstell, veterinæroppfølging ved behov, diverse kurs, påmeldinger til utstilling. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 de får jumbone av søs, og kalkun rester av foreldra. Så langt har jeg ikke kjøpt noe spesielt til de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Nora har fått Biabed(som hun har tygget hull i alt...), matskålstativ(regulerbart) og Non-stop trekksele, som tidlig julegave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 De får tur og så får de lov til å forspise seg på pinnekjøttrester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 De får nok diverse godis i løpet av dagen/kvelden, og kanskje ett griseøre. Ellers får de mye i løpet av året, både i form av godbiter, trening, tur, utstyr, kos, kurs og utstillinger Tenker uansett at de blir litt bortskjemt av "bestemor" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Geo sier at han har planer om å gi Tinka er griseøre for å smiske litt med henne. Men han er egoistisk nok til å kjøpe minst to griseører til seg selv i samme slengen. Tinka skal nok gi noen kattegodbiter til Pus, som unnskyldning for all kattematen hun har stjålet i høst. Pus er katt, så hun går ikke ned på det nivået at hun gir gaver til andre. Men hun kan vel kanskje vurdere å gi Tinka en kos (som Tinka kommer til å hate) og Geo et rapp over snuten. Mamma og særlig pappa syns det er gøy å gi gaver til dyrene, så det kan nok hende det dukker opp en pakke eller to under treet med leker eller tyggebein. Selv lurer jeg i grunnen mest på hva hundene har planlagt å gi til meg, jeg... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Tia: Dekkenhåndkle + en pakke muskler Cita: Nytt rosa halsbånd + en meter langt Bravo-bein (gleder meg VELDIG mye til å se ansiktet til Cita da. Hun kommer ikke til å vite hvor hun skal gjøre av seg, det er jeg sikker på. Hun kommer til å være i labradorhimmelen hele julekvelden). Pim: En pakke griseører + rød og hvit puppiasele + hurtta-fleece I tillegg har kjæresten kjøpt julegaver til alle sammen (bein og leker stort sett), min mor har kjøpt bein til dem og fra min far ønsker hundene seg ny hundeseng og nytt bilbur 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullen Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Jeg kan ikke skrive her hva hundene mine/våre får til jul, for det vil ødelegge moroa og spenninga for Mona på julaften... 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Han blir forlatt hos svigerforeldrene mine, og får ingenting av meg. Men jeg er sikker på at han kommer til å få frotse i godsaker hos dem. Jeg kommer til å møte en tjukk liten hund når jeg kommer hjem... Eine blir også forlatt hos mine svigerforeldre og det aner meg at jeg også komer til å få en tykk hund når jeg kommer hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 De trenger faktisk hundeseng, så det skal de få. Det blir biabed fra Sverige. Så skal de få margbein å kose seg med, og hvis jeg får tak i en sånn sparkebukse-sak som Talli og Blaze har, skal Dany få en sånn. Et blinkelys skal de få, sånn at jeg har en til hver hund i mørket. Jeg har bare én nå. Så har hundene planlagt å gi meg en refleksvest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Jeg vurderer Biabed. Og så skal de få den årlige julaftenturen som i år er flytta fra oppe ved Sognsvann til her vi bor. Begge skal få løpe løse, og Imouto kommer slett ikke til å ta seg en runde, fordi hun vil være så fylt av julens mirakel og nestekjærlighet. I tillegg får de det samme som Lill sine hunder, bare at her er det bare en som får delta på utstilling. Muligvis får knertis lov til å reise på charterferie til Nederland i løpet av året også... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Mine får nok et griseøre hver eller noe annet godt, og en god tur i skæven De får så mye ellers i året atte, bortskjemte krek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Mine skal være alene hjemme mens jeg er hos søsteren min på juleaften. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe noen nye leker og litt godis som de kan kose seg med imens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Luna får julegaven å få lov å komme opp i stua og kjøkkenet (2 etasje) etter 4ukers rekovalisens Hun er veldig deppa for å være eksludert fra flokken og ikke få lov å komme opp til hennes plass, så det tror jeg blir helt fantastisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Supra får 10 dager med skiturer i snødekt fjellheim - og for ikke å glemme: en total rakettfri nyttårsaften 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts