Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2013!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Og der var det endelig bestemt Hils på Poecilia Pretty in Pink

Valpen har nå vært her en snau uke. Morsom sak

Lykke 14,5 uke gml

Posted Images

Fortell!

Ak tispe fra Danmark, om alt går bra :D

Termin like etter d4a om jeg har telt riktig.

Sommeren neste år, Rottweiler. :) Er litt sånn at jeg bare hvisker om det, enda, for har ikke noen sånn 100%-oppdretter enda. Bare vært i kontakt med noen få.

Spennende! Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parring i helgen.. *host*

Jeg har visst sagt at jeg skal ha valp i mars om rette tispa blir født jeg. Jaaaavel! Det kan bli spennende. :P

Iiik!

En parring med heng foretatt i går kveld.

Edit!

Det ble i alt 3 paringer. Helt knirkefritt. De valgte liksom hverandre de to, så det ble riktig så romantisk.

Krysser fingrene for en svart, wavy tispe. Men er åpen for å fire på fargekravene, så kanskje det blir brun?! Vi får se! :D Jeg blir i alle fall med på fødselen i januar.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parring i helgen.. *host*

Jeg har visst sagt at jeg skal ha valp i mars om rette tispa blir født jeg. Jaaaavel! Det kan bli spennende. :P

Iiik!

En parring med heng foretatt i går kveld.

åååh, brune portiser er jo såååå nydelige :wub: Jeg stemmer for brun, du har jo svart fra før :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh, brune portiser er jo såååå nydelige :wub: Jeg stemmer for brun, du har jo svart fra før :D

De er ikke dumme de brune heller altså. Men har en ting for de svarte må jeg innrømme. Tiden får vise. Den mest lovende valpen med "riktig" gemytt skal til meg, uansett farge ;) leeeenge igjen da. UL om en måneds tid! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles en liten fare for at jeg jinxer meg selv nå, men... om alt går etter planen sitter jeg med en liten akita den 6. januar. Valpene er født og er allerede 4 uker gamle! Holder en knapp på en tispe, men om det blir en hann så depper jeg ikke av den grunn.. så fine er de!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se at det er så mange som venter valper i 2013 :) Gleder meg veldig selv, kryss fingrene for at jeg ikke jinxer noen ting da. Jeg har ikke noe garanti for valp da, men jeg mååå bare dele et lite bilde av det jeg håper blir mor til min kelpievalp om et halvår eller så :angel: (ikke jinxe ikke jinxe!)

qiwi3.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se at det er så mange som venter valper i 2013 :) Gleder meg veldig selv, kryss fingrene for at jeg ikke jinxer noen ting da. Jeg har ikke noe garanti for valp da, men jeg mååå bare dele et lite bilde av det jeg håper blir mor til min kelpievalp om et halvår eller så :angel: (ikke jinxe ikke jinxe!)

qiwi3.jpg

Qiwi er peen dame da :wub: krysser fingrene for at det kommer valp til deg derifra. Da skal jeg snoke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Qiwi er peen dame da :wub: krysser fingrene for at det kommer valp til deg derifra. Da skal jeg snoke :D

Hun er virkelig nydelig :) Og det jeg har lest og fått fortalt om henne gir absolutt mersmak. Så gleder meg til å hilse på henne (når valpene er født) altså, og håper veldig på valp etter Qiwi ;) Som gjerne arver en del fra sin mor (og onkel Qarat). hehe!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...