Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2013!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Og der var det endelig bestemt Hils på Poecilia Pretty in Pink

Valpen har nå vært her en snau uke. Morsom sak

Lykke 14,5 uke gml

Posted Images

  • 4 weeks later...

Mandag drar jeg for å være med på fødsel som antakelig blir midt i neste uke. Ikke lenge til jeg vet om det blir krøllebebis på meg nå. Tispa er diger som et berg, og UL viste 9-10 stk. Hoho, dette blir spennende :D

*ikke jinxe, ikke jinxe*

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om to timer går toget ut av Budapest.

Om tre timer møter jeg oppdretter + valpiss og blir masse penger fattigere, men ett hjerte rikere.

Om 5 1/2 timer skal Kuma få møte den nye broren sin og valpehelvete begynner <3 Gleder meg!

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom den endelige bekreftelsen på at hannhunden vi ønsket å parre med ei av frøknene vår, er godkjent og vi har en avtale i boks :D :D

Så nå kan jeg begynne å glede meg til nyyyydelige Whippet valper til sommeren/høsten igjen. :twitch:

Her er et bilde av mor&datter fra det forrige kullet, blir ikke valpesyk i det hele tatt!

post-11717-0-13897900-1357492377_thumb.j

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble parring før helgen på tispa, så da håper jeg på at det kommer en flott tispe om ca 60 dager! :| Herregud jeg er gal.. Akkurat fått en voksen og fornuftig mutte av den gale valpen, også er det på'n igjen..
Da kan vi være like gale!! :D

Tispa her holder på å sprekke. Jeg blir overrasket om de ikke kommer i dag/natt altså. Hun lekker melk over hele stuegulvet her. Og hun er DIGER! Kan fort bli 10+ valper dette...

Iiik! Gleder meg til å være jordmor! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den største gladmeldingen jeg har fått noen gang for noen dager siden. Drømmevalp, fra drømmeoppdretter, og alt var som jeg har drømt om siden... Ja..
I går kom kontrabeskjed, jeg får ikke valp allikevel.

Så de neste dagene/ukene nå, blir brukt til stirring på telefonen, og oppdatering av mailboksen,i håp om at jeg får kontra-kontrabeskjed..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den største gladmeldingen jeg har fått noen gang for noen dager siden. Drømmevalp, fra drømmeoppdretter, og alt var som jeg har drømt om siden... Ja..

I går kom kontrabeskjed, jeg får ikke valp allikevel.

Så de neste dagene/ukene nå, blir brukt til stirring på telefonen, og oppdatering av mailboksen,i håp om at jeg får kontra-kontrabeskjed..

Var det staby? Og hvorfor denne kontrabeskjeden da?

Jeg sitter skikkelig fast i tenkeboksen... og hadde egentlig falt på toller. Munsterlanderen sniker seg på stadig inn igjen, farlig med slike hjerteraser altså. Særlig i kombinasjon med ekstremt støttende foreldre som hjelper til så mye som trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi være like gale!! :D

Tispa her holder på å sprekke. Jeg blir overrasket om de ikke kommer i dag/natt altså. Hun lekker melk over hele stuegulvet her. Og hun er DIGER! Kan fort bli 10+ valper dette...

Iiik! Gleder meg til å være jordmor! :D

Så spenneden! Lykke til Maria! Så håper vi virkelig at den perfekte valpen kommer til deg i løpet av kort tid! :D

Jeg fikk den største gladmeldingen jeg har fått noen gang for noen dager siden. Drømmevalp, fra drømmeoppdretter, og alt var som jeg har drømt om siden... Ja..

I går kom kontrabeskjed, jeg får ikke valp allikevel.

Så de neste dagene/ukene nå, blir brukt til stirring på telefonen, og oppdatering av mailboksen,i håp om at jeg får kontra-kontrabeskjed..

Off.. Så utrolig synd. Får håpe du får en kontra-kontrabeskjed..

Var det staby? Og hvorfor denne kontrabeskjeden da?

Jeg sitter skikkelig fast i tenkeboksen... og hadde egentlig falt på toller. Munsterlanderen sniker seg på stadig inn igjen, farlig med slike hjerteraser altså. Særlig i kombinasjon med ekstremt støttende foreldre som hjelper til så mye som trengs.

Jeg hadde bestemt meg for å gå for golden igjen sist jeg skulle ha valp. Jeg stod på valpeliste hos en god oppdretter, og skulle ha min golden nr. 2. Likevel kom malamuten snikende inn i hodet mitt hele tiden. Jeg tok spontant kontakt med en oppdretter jeg kjente godt til fra tidligere, og vips er jeg eier av verdens beste hjerterase! :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bestemt meg for å gå for golden igjen sist jeg skulle ha valp. Jeg stod på valpeliste hos en god oppdretter, og skulle ha min golden nr. 2. Likevel kom malamuten snikende inn i hodet mitt hele tiden. Jeg tok spontant kontakt med en oppdretter jeg kjente godt til fra tidligere, og vips er jeg eier av verdens beste hjerterase! :heart:

Haha hjelper jo ikke akkurat med sånt :P Og heller ikke at mamma mer enn gjerne passe når det måtte ønske, pappa vil deleie, noe som innebærer at hunden er garantert en uke med jakt hver høst, og jeg kan fokusere på jaktprøver som er min interesse (samt apportprøver). Valpen koster heller ikke en krone, ikke at det har så mye å si, men det er jo litt ekstra cash som kan investeres i valpekurs og slikt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...