Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2013!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Det var alt som skulle til og jeg vet hvor du evt skal ha valp fra :lol:

"Mine" valpeplaner er jo en uendelig historie, så den fortsetter nok ut i 2013 :lol:

hahaha, ja nei! Du er jo såpass kjent i miljøet at jeg ikke hadde forventet noe annet :D Ikke minst kjenner du godt til hannhunden :angel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Og der var det endelig bestemt Hils på Poecilia Pretty in Pink

Valpen har nå vært her en snau uke. Morsom sak

Lykke 14,5 uke gml

Posted Images

Nå skrev jeg ikke noe i valpetråden for 2012, for å ikke jinxe valpeplan nummer X. Men det hjalp ikke, tispen gikk tom. Fikk tilbud om valp fra et annet kull, men det passet ikke med all jobbingen min for tiden, så nå legger jeg valpeplaner for 2013. 16th time is the charm? :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Ehmm...

Venter i spenning på om det kommer en tispevalp i oktober :D

Så da blir det i såfall en 2012-valp...

Jeg er så spent at jeg nesten dævver! :w00t:

Og der ble jeg passe nysgjerrig på hvor du skal ha fra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke skulle dukke opp en passende omplasseringshund før den tid er det en viss mulighet for valp her også. For andre år på rad strong>ression.gif

En til svarting? :)

Men dere, om valpen blir født i 2012 og leveringsklar i 2013, hører man da til i valpegjengen 2012 eller 2013? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere, om valpen blir født i 2012 og leveringsklar i 2013, hører man da til i valpegjengen 2012 eller 2013? :P

Jeg regner det som en 2013 valp, for det er da jeg får den i hus.

Hector feks er født i 2010. Men jeg fikk han ikke før i 2011, så han er min 2011 valp.

(Boris fikk jeg 30 desember 2007, han var 2007 valp :D )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ville forhåpninger om en valp i 2012 men pga jinx-guden, så blir det sikkert ikke noe.. kanskje i 2013??

Ønsker veldig en liten kelpiefrøken som skal være Pippi til Striders Emil.. (Eller eventuelt en Annika til Striders Emil.. den ikke være like.. hva skal man si .. like få-ting-til-å-skje som Strider.. moro hvis den er det da, og moro hvis den ikke er det.. denne lille hypotetiske kelpiefrøkna..)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier eg hvilken rase det er går det sikkert gæernt :P Neida, kikker litt på pyreneisk gjeterhund med korthåret hode :)

Haha, tvilsomt :P

Tvi tvi, gi meg en lyd om du vil han noe innputt på oppdrettere :)

Har ville forhåpninger om en valp i 2012 men pga jinx-guden, så blir det sikkert ikke noe.. kanskje i 2013??

Ønsker veldig en liten kelpiefrøken som skal være Pippi til Striders Emil.. (Eller eventuelt en Annika til Striders Emil.. den ikke være like.. hva skal man si .. like få-ting-til-å-skje som Strider.. moro hvis den er det da, og moro hvis den ikke er det.. denne lille hypotetiske kelpiefrøkna..)

Med Strider som utgangspunkt hadde jeg muligens ønsket meg en Annika fremfor en Pippi tror jeg! :lol:

Tvi tvi, krysser fingrene for positive tilbakemeldinger snart :)

Jeg skal forøvrig ikke ha 2013-valp. Det holder i lange baner med 2012-valpen min. :lol:

Helt sikker? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...