Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2013!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Og der var det endelig bestemt Hils på Poecilia Pretty in Pink

Valpen har nå vært her en snau uke. Morsom sak

Lykke 14,5 uke gml

Posted Images

Her er ingenting sikkert annet enn at jeg savner hund. Pluss at Chico parres til juletider med ei flott tispe som jeg liker veldig godt og med gode linjer.

Jeg har jo sagt at om jeg skal ha KLM igjen, så vil jeg ha etter Chico for da vet jeg at jeg at jeg får et roligere gemytt.

Så mulig det blir en tispevalp derfra. Jeg må bare finne ut hvor langt jeg ønsker å nå innen lydighet og slik.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke hørt noe om noen planlagt UL feks? Det burde vel være på tide med det nå?? Er så spent altså.. :) 2 små sorte ekorn er bedre enn 1 sort ekorn nemlig

Nei, sånn som jeg har forstått det så pleier ikke oppdretter å ta UL på tispene sine! Det burde ikke vært lov! :P

Ekorn ?

Japp, en liten dansk frøken om alt går etter planen :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei, altså... Det ble jo nesten schäfer, men jeg feiga jo ut :/ Men så spurte jeg samboeren her om hva han ønsker seg til jul, og da svarte han basenjivalp! Og det var jo det vi egentlig hadde planer om... Men den skulle liksom komme til neste år. Men så ble vi så oppsatt på valp da... Så nå er det to kull som ventes i løpet av november... Vi vil helst ha ei brindle tispe! Så om det ikke kommer brindle tispe i det kullet som ventes om 3 uker, så kanskje den kommer i kullet som ventes om 4 uker??? :P Og om det ikke kommer brindle tispe i noen av kullene, så får vi heller ta det som kommer da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal få en hund i 2013, Heidi. Så kan vi ha valpetreff!

Jeg blir mer og mer sikker på at jeg vil ha valp i 2013! Omg! Det er uutholdelig å vente til våren for å se hva det faktisk blir til :o

Ja, det hadde vært noe! Malamute-papillon-valpetreff :D

??

Bare drømmer altså :angel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, poste innlegg her eller ikke? :icon_confused: Haha bare poster jeg, for morro skyld :P Jeg har egentlig ikke satt meg på valpeliste noe sted, og jeg vingler utrolig mye mellom to raser (gjett hvilke :rofl:), men jeg vil veldig gjerne skaffe meg hund før/ikke lenge etter jeg flytter ut, så da blir det jo i løpet av 2013 om alt går som jeg vil. Så nå Hvis ikke så håper jeg det blir en Valpegjengen 2014-tråd, for da blir det 100% sikkert hund på meg :D Så nå håper jeg ikke jeg har jinxa noe, kryss fingra for meg! :thumbs:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hmm, poste innlegg her eller ikke? :icon_confused: Haha bare poster jeg, for morro skyld :P Jeg har egentlig ikke satt meg på valpeliste noe sted, og jeg vingler utrolig mye mellom to raser (gjett hvilke :rofl:), men jeg vil veldig gjerne skaffe meg hund før/ikke lenge etter jeg flytter ut, så da blir det jo i løpet av 2013 om alt går som jeg vil. Så nå Hvis ikke så håper jeg det blir en Valpegjengen 2014-tråd, for da blir det 100% sikkert hund på meg :D Så nå håper jeg ikke jeg har jinxa noe, kryss fingra for meg! :thumbs:

Tvi tvi! :D

Oppdretter har vært på besøk hos tispen nå (som bor hos fòrvert).

Hun tror ikke det er så mange valper inni der, håper så inderlig det er en tispe eller to inni der. Dette kullet liker magefølelsen min veldig, veldig godt!

Tispen skal røntges, men jeg vet ikke når.

Er litt sånn om dagen :blissysmile::P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvi tvi! :D

Oppdretter har vært på besøk hos tispen nå (som bor hos fòrvert).

Hun tror ikke det er så mange valper inni der, håper så inderlig det er en tispe eller to inni der. Dette kullet liker magefølelsen min veldig, veldig godt!

Tispen skal røntges, men jeg vet ikke når.

Er litt sånn om dagen :blissysmile::P

Krysser fingrene for at det er en finfin frøken til deg der! Pappan er jo sååå fin :wub: Så lurer jeg bare, hvorfor frøken denne gang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...