tm100021 Skrevet 14. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2012 Jeg krysser fingre for noen hjemmelaget valper neste år 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2012 Her er ingenting sikkert annet enn at jeg savner hund. Pluss at Chico parres til juletider med ei flott tispe som jeg liker veldig godt og med gode linjer. Jeg har jo sagt at om jeg skal ha KLM igjen, så vil jeg ha etter Chico for da vet jeg at jeg at jeg får et roligere gemytt. Så mulig det blir en tispevalp derfra. Jeg må bare finne ut hvor langt jeg ønsker å nå innen lydighet og slik. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Venter og venter og venter.... Synes det uendelig sakte etter parring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Venter og venter og venter.... Synes det uendelig sakte etter parring! Du har ikke hørt noe om noen planlagt UL feks? Det burde vel være på tide med det nå?? Er så spent altså.. 2 små sorte ekorn er bedre enn 1 sort ekorn nemlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Hmpf. Vet ikke om jeg liker denne traaden her. Noen som vil starte valpetraad for 2015 eller 2016? Gjelder aa planlegge frem i tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Venter og venter og venter.... Synes det uendelig sakte etter parring! Ekorn ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Du har ikke hørt noe om noen planlagt UL feks? Det burde vel være på tide med det nå?? Er så spent altså.. 2 små sorte ekorn er bedre enn 1 sort ekorn nemlig Nei, sånn som jeg har forstått det så pleier ikke oppdretter å ta UL på tispene sine! Det burde ikke vært lov! Ekorn ? Japp, en liten dansk frøken om alt går etter planen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Det blir helt sikkert valp her i løpet av 2013. Foreløpig heller jeg vel mot springer, OM det blir noe av det kullet jeg drømmer om. Men jeg er fortsatt bare i planleggingsfasen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Noen som vil starte valpetraad for 2015 eller 2016? Gjelder aa planlegge frem i tid! Eller 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 åh, jeg drømmer, og jeg drømmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 (endret) Har fått sett magebilde, jeg tror det er småekorn inni der altså! 4 uker siden parring nå, om jeg har telt riktig Edit; Danskemagen! Endret 23. Oktober 2012 av *mokken* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Har fått sett magebilde, jeg tror det er småekorn inni der altså! 4 uker siden parring nå, om jeg har telt riktig Synes også det så litt bebodd der *hoppe rundt også* Mokken skal ha danske! Jeg skal ha Finne - og Jeanette skal ha begge deler! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2012 Om jeg blir rik i løpet av kort tid så! Men siden sannsynligheten er liten for det, og gamlefrøkna her robber meg for penger med div. vet.regninger så blir det nok ikke 2013 hund på meg nei.. Kaaanskje 2014? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2012 Jeg synes du skal få en hund i 2013, Heidi. Så kan vi ha valpetreff! Jeg blir mer og mer sikker på at jeg vil ha valp i 2013! Omg! Det er uutholdelig å vente til våren for å se hva det faktisk blir til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2012 Om jeg blir rik i løpet av kort tid så! Men siden sannsynligheten er liten for det, og gamlefrøkna her robber meg for penger med div. vet.regninger så blir det nok ikke 2013 hund på meg nei.. Kaaanskje 2014? ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2012 Nei, altså... Det ble jo nesten schäfer, men jeg feiga jo ut :/ Men så spurte jeg samboeren her om hva han ønsker seg til jul, og da svarte han basenjivalp! Og det var jo det vi egentlig hadde planer om... Men den skulle liksom komme til neste år. Men så ble vi så oppsatt på valp da... Så nå er det to kull som ventes i løpet av november... Vi vil helst ha ei brindle tispe! Så om det ikke kommer brindle tispe i det kullet som ventes om 3 uker, så kanskje den kommer i kullet som ventes om 4 uker??? Og om det ikke kommer brindle tispe i noen av kullene, så får vi heller ta det som kommer da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2012 Jeg synes du skal få en hund i 2013, Heidi. Så kan vi ha valpetreff! Jeg blir mer og mer sikker på at jeg vil ha valp i 2013! Omg! Det er uutholdelig å vente til våren for å se hva det faktisk blir til Ja, det hadde vært noe! Malamute-papillon-valpetreff ?? Bare drømmer altså :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2012 *2-3 2013 valper er jo fint? * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Ja, det hadde vært noe! Malamute-papillon-valpetreff Bare drømmer altså :angel: Neinei! Malamute og portis! Ikke flere papillons her på en stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M. Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2012 Hmm, poste innlegg her eller ikke? Haha bare poster jeg, for morro skyld Jeg har egentlig ikke satt meg på valpeliste noe sted, og jeg vingler utrolig mye mellom to raser (gjett hvilke ), men jeg vil veldig gjerne skaffe meg hund før/ikke lenge etter jeg flytter ut, så da blir det jo i løpet av 2013 om alt går som jeg vil. Så nå Hvis ikke så håper jeg det blir en Valpegjengen 2014-tråd, for da blir det 100% sikkert hund på meg Så nå håper jeg ikke jeg har jinxa noe, kryss fingra for meg! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Hmm, poste innlegg her eller ikke? Haha bare poster jeg, for morro skyld Jeg har egentlig ikke satt meg på valpeliste noe sted, og jeg vingler utrolig mye mellom to raser (gjett hvilke ), men jeg vil veldig gjerne skaffe meg hund før/ikke lenge etter jeg flytter ut, så da blir det jo i løpet av 2013 om alt går som jeg vil. Så nå Hvis ikke så håper jeg det blir en Valpegjengen 2014-tråd, for da blir det 100% sikkert hund på meg Så nå håper jeg ikke jeg har jinxa noe, kryss fingra for meg! Tvi tvi! Oppdretter har vært på besøk hos tispen nå (som bor hos fòrvert). Hun tror ikke det er så mange valper inni der, håper så inderlig det er en tispe eller to inni der. Dette kullet liker magefølelsen min veldig, veldig godt! Tispen skal røntges, men jeg vet ikke når. Er litt sånn om dagen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Tvi tvi! Oppdretter har vært på besøk hos tispen nå (som bor hos fòrvert). Hun tror ikke det er så mange valper inni der, håper så inderlig det er en tispe eller to inni der. Dette kullet liker magefølelsen min veldig, veldig godt! Tispen skal røntges, men jeg vet ikke når. Er litt sånn om dagen Krysser fingrene for at det er en finfin frøken til deg der! Pappan er jo sååå fin Så lurer jeg bare, hvorfor frøken denne gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Oi. *melde seg forsiktig inn* 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Oi. *melde seg forsiktig inn* Yay! Når da? Rase? Forteeeeell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Er litt sånn om dagen Fortell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts