tmp Skrevet 24. August 2016 Rapporter Share Skrevet 24. August 2016 2 timer siden, Bellare skrev: Kvar får man kjøpt lita barbermaskin som passar for fjerning av potehår? Om det finst sånne små Aesculap Exacta er en liten fin maskin til sånt. Hundihuset vet jeg selger. Du finner dem på Facebook eller finn.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 24. August 2016 Rapporter Share Skrevet 24. August 2016 6 timer siden, Bellare skrev: Kvar får man kjøpt lita barbermaskin som passar for fjerning av potehår? Om det finst sånne små Clas Ohlson har hatt trur eg.. lita søt Wahl Edit: Finner ikkje på nett, so dei har sikkert ikkje lenger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 24. August 2016 Rapporter Share Skrevet 24. August 2016 6 timer siden, Bellare skrev: Kvar får man kjøpt lita barbermaskin som passar for fjerning av potehår? Om det finst sånne små [emoji14] Clas Ohlson har hatt trur eg.. lita søt Wahl [emoji4] Edit: Finner ikkje på nett, so dei har sikkert ikkje lenger.. Var innom nettbutikken og såg tidlegare i kveld, fant 2 forskjellige. Er dei dugandes til slikt? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 24. August 2016 Rapporter Share Skrevet 24. August 2016 @Bellare Nå er kanskje disse litt dyrere, men det finnes noen mindre barbermaskiner til hest for hode, ører og mindre steder. Kanskje det kan være verdt å sjekke ut? Har sett noen rimelig små, men det var i en nedlagt hestesjappe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 25. August 2016 Rapporter Share Skrevet 25. August 2016 9 timer siden, Bellare skrev: Var innom nettbutikken og såg tidlegare i kveld, fant 2 forskjellige. Er dei dugandes til slikt? Jeg bruker en slik, jeg... liten batterisak som fungerer finfin til småklipping (jeg barberer under potene med den): https://home.wahl.com/products/travel-trimmer-9962-717 Ikke så lett å finne dem på nett om man ikke vet navnet tror jeg... jeg ser de har den på dyrebutikken her på Hamar også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 25. August 2016 Rapporter Share Skrevet 25. August 2016 Jeg har også en sånn og den kjøpte jeg hos Clas Ohlson. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thea Skrevet 26. August 2016 Rapporter Share Skrevet 26. August 2016 På 8/24/2016 at 6:59 PM, Malamuten skrev: Gummimatte fra biltema el. som kan klippes opp i passe str og legges under kjølematta dere har så den ikke sklir? Hm, ja, det ville nok hjulpet, men kjølematta er en sånn med noe flytende greier inni, så innholdet i den sklir også. Og det er den eneste kjølematta han har likt å ligge på, sånn for å gjøre det enkelt Derfor skulle jeg gjerne hatt tips til noe som ikke er så varmt. Vet mange bruker vetbed, men det virker veldig varmt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 26. August 2016 Rapporter Share Skrevet 26. August 2016 2 timer siden, Thea skrev: Hm, ja, det ville nok hjulpet, men kjølematta er en sånn med noe flytende greier inni, så innholdet i den sklir også. Og det er den eneste kjølematta han har likt å ligge på, sånn for å gjøre det enkelt Derfor skulle jeg gjerne hatt tips til noe som ikke er så varmt. Vet mange bruker vetbed, men det virker veldig varmt. Brukte vetbed med kjølematte under til min eurasier. Normalt likte han ikke å ligge på tepper, men det var greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thea Skrevet 26. August 2016 Rapporter Share Skrevet 26. August 2016 Kjølematte under var en idé! Han liker soggy doggy-matter, og med en kjølematte som ikke sklir under den går det sikkert. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Noen som vet hvor jeg får kjøpt matskåler/metallboller som er farget på innsiden? Jeg har for mange hunder der alle får ulike typer fòr og det er vanskelig å holde orden på hva som er til hvem... Har skåler med farge på utsiden, men vil ha farge på innsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Noen som vet hvor jeg får kjøpt matskåler/metallboller som er farget på innsiden? Jeg har for mange hunder der alle får ulike typer fòr og det er vanskelig å holde orden på hva som er til hvem... Har skåler med farge på utsiden, men vil ha farge på innsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Akkurat nå, borderen skrev: Noen som vet hvor jeg får kjøpt matskåler/metallboller som er farget på innsiden? Jeg har for mange hunder der alle får ulike typer fòr og det er vanskelig å holde orden på hva som er til hvem... Har skåler med farge på utsiden, men vil ha farge på innsiden. Du får male med bengalack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Akkurat nå, borderen skrev: Noen som vet hvor jeg får kjøpt matskåler/metallboller som er farget på innsiden? Jeg har for mange hunder der alle får ulike typer fòr og det er vanskelig å holde orden på hva som er til hvem... Har skåler med farge på utsiden, men vil ha farge på innsiden. Du får male med bengalack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Noen som vet om lignende produkt som selges i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 2. September 2016 Rapporter Share Skrevet 2. September 2016 Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt vannskål til å bli hengende på bilburet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 5. September 2016 Rapporter Share Skrevet 5. September 2016 Hunter melaminskål i 1400ml? Evt annen skål som står stødig med en skål oppi man kan ta ut? Desperat! Ikke hunderelatert, men fuglerelatert: UV pære til fugl? Føler jeg har lett overalt... Edit: Animail hadde endelig fått inn Da mangler jeg bare melaminskål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 5. September 2016 Rapporter Share Skrevet 5. September 2016 14 minutter siden, Paranomia skrev: Hunter melaminskål i 1400ml? Evt annen skål som står stødig med en skål oppi man kan ta ut? Desperat! Her f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 5. September 2016 Rapporter Share Skrevet 5. September 2016 Akkurat nå, Siljus skrev: Her f.eks. Åh, endelig. Takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. September 2016 Rapporter Share Skrevet 15. September 2016 Millers klotang, nettbutikk, helst billigst mulig De selger på røros, men laaangt å reise bare for ei klotang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 15. September 2016 Rapporter Share Skrevet 15. September 2016 14 minutter siden, Raksha skrev: Millers klotang, nettbutikk, helst billigst mulig De selger på røros, men laaangt å reise bare for ei klotang. http://linio.no/klotang-negltang-millers-forge http://www.hektapatur.no/utstyr/millers-forge-klotang?externalsearch=1 prisjakt.no er din venn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. September 2016 Rapporter Share Skrevet 15. September 2016 2 timer siden, simira skrev: http://linio.no/klotang-negltang-millers-forge http://www.hektapatur.no/utstyr/millers-forge-klotang?externalsearch=1 prisjakt.no er din venn Tenkte ikke på prisjakt engang takk!! Edit: Men syntes 99kr i frakt var stiv pris... Fant billigre frakt her http://www.fuglehundensverden.no/ så da ble det to derfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 27. September 2016 Rapporter Share Skrevet 27. September 2016 Hvor får jeg kjøpt ny x2 strikk til baggenbeltet mitt?? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 28. September 2016 Rapporter Share Skrevet 28. September 2016 Rundsydd sele, helst Hunter, som ikke er til små hunder(petite)? Blir gal av å børste ut floker hver gang Uno har hatt sele eller halsbånd på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 28. September 2016 Rapporter Share Skrevet 28. September 2016 13 timer siden, Shlush skrev: Hvor får jeg kjøpt ny x2 strikk til baggenbeltet mitt?? ? Hos Norsk hundeutstyr ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts