WelshenNemi Skrevet 22. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2017 EZ groomer dezolve shampo i 1gallon flaske? Som faktisk har på lager? Har kjøpt liten flaske på 2dogs før, men de har aldri de store på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unicorn Skrevet 10. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2017 Noen som vet hvor man kan kjøpe leiebånd på ca 2-3meter, for liten hund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2017 Leke med bjelle inni? Iraia blir helt koko av katteleker (sånne plastballer med bjelle), men hun er litt for stor for de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 10. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2017 8 timer siden, Ozzy skrev: Leke med bjelle inni? Iraia blir helt koko av katteleker (sånne plastballer med bjelle), men hun er litt for stor for de Baby rangle av et eller annet slag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2017 Akkurat nå, Snøfrost skrev: Baby rangle av et eller annet slag? Ja kanskje det. Holder sikkert ikke så lenge, men katteleka holdt et sekund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 10. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2017 5 minutes ago, Ozzy said: Ja kanskje det. Holder sikkert ikke så lenge, men katteleka holdt et sekund Vet eg hadde en ball med bjelle inni beregnet til hund, men kan ikke huske hvor den ble kjøpt. Biltema kanskje? Mener det var ball med tau. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 Jeg minnes å ha sett Hurtta Polarvest (den refleksvesten som vanligvis er gul, rosa eller oransj) i blå/turkis. Noen andre som har sett det og evt vet hvor jeg kan få tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 Hvor finner jeg billige puppiaseler (eller samme type sele)? Er det trygt å bestille fra ebay? Evt noen som har link til en selger dere ville ansett som trygg å handle fra? Tenker å bruke på kattene ved reise, og kattungen når han etterhvert skal lære seg å være ute. Siden de ikke vil bli veldig mye brukt så ønsker jeg ikke å legge altfor mye penger i de.. Tidligere har vi kjøpt typiske katteseler, sånn h-seler, men synes ikke de ligger bra,og de er lett å komme utav om katten bestemmer seg for det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unicorn Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 På 10. februar 2017 at 11:51 AM, Unicorn skrev: Noen som vet hvor man kan kjøpe leiebånd på ca 2-3meter, for liten hund? altså, et bånd som er lett og har liten krok. De nettbutikkene jeg har sett på har liksom ikke skrevet noe om det er til små eller store hunder, bare lengden på båndet. Og de jeg har funnet i butikk som er beregnet for små hunder er veldig korte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 10 minutter siden, Unicorn skrev: altså, et bånd som er lett og har liten krok. De nettbutikkene jeg har sett på har liksom ikke skrevet noe om det er til små eller store hunder, bare lengden på båndet. Og de jeg har funnet i butikk som er beregnet for små hunder er veldig korte.. Jeg har dette fra Rukka, finnes i 180 cm også https://www.musti.no/rukka-mini-comfort-kobbel-3-m-c78424 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 Hvor finner jeg billige puppiaseler (eller samme type sele)? Er det trygt å bestille fra ebay? Evt noen som har link til en selger dere ville ansett som trygg å handle fra? Tenker å bruke på kattene ved reise, og kattungen når han etterhvert skal lære seg å være ute. Siden de ikke vil bli veldig mye brukt så ønsker jeg ikke å legge altfor mye penger i de.. Tidligere har vi kjøpt typiske katteseler, sånn h-seler, men synes ikke de ligger bra,og de er lett å komme utav om katten bestemmer seg for det..Jeg kjøpte til 10 kr på ebay, passet perfekt til pus [emoji106]Kjøpt 4 til nå til fremtidig valp [emoji23] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unicorn Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 8 timer siden, Wilhelmina skrev: Jeg har dette fra Rukka, finnes i 180 cm også https://www.musti.no/rukka-mini-comfort-kobbel-3-m-c78424 Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 10 timer siden, laikamor skrev: Hvor finner jeg billige puppiaseler (eller samme type sele)? Er det trygt å bestille fra ebay? Evt noen som har link til en selger dere ville ansett som trygg å handle fra? Tenker å bruke på kattene ved reise, og kattungen når han etterhvert skal lære seg å være ute. Siden de ikke vil bli veldig mye brukt så ønsker jeg ikke å legge altfor mye penger i de.. Tidligere har vi kjøpt typiske katteseler, sånn h-seler, men synes ikke de ligger bra,og de er lett å komme utav om katten bestemmer seg for det.. Jeg kjøpte flere hos hidtop (79018) til valpen og var godt fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 12. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2017 11 timer siden, tonjek skrev: Jeg kjøpte til 10 kr på ebay, passet perfekt til pus Kjøpt 4 til nå til fremtidig valp Har du link til noek som selger så billig? Jeg klarer ikke finne 11 timer siden, tmp skrev: Jeg kjøpte flere hos hidtop (79018) til valpen og var godt fornøyd Takk for tips, skal se om jeg klarer å finne!  (Edit: jeg fant, men ikke den typen jeg ønsker meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 12. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2017 2 minutter siden, laikamor skrev: Har du link til noek som selger så billig? Jeg klarer ikke finne Takk for tips, skal se om jeg klarer å finne!  (Edit: jeg fant, men ikke den typen jeg ønsker meg) http://m.ebay.com/itm/Pet-Dog-Harness-Adjustable-Soft-Mesh-Fabric-Padded-Vest-Harness-Puppy-Cat-/191606073662?varId=490680196931&txnId=1356525534009 http://m.ebay.com/itm/Soft-Mesh-Fabric-Dog-Puppy-Pet-Adjustable-Harness-Lead-with-Clip-xs-s-m-l-xl-/191914615517?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20150519202348%26meid%3D2d88b40a1fa0484ba3db72ad99aa0b57%26pid%3D100408%26rk%3D1%26rkt%3D25%26sd%3D182133656447&_trksid=p2056116.c100408.m2460&varId=490981142259 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2017 På 11. februar 2017 at 5:25 AM, SiriEveline skrev: Jeg minnes å ha sett Hurtta Polarvest (den refleksvesten som vanligvis er gul, rosa eller oransj) i blå/turkis. Noen andre som har sett det og evt vet hvor jeg kan få tak i det? Det var sikkert berre et veeeldig begrensa antall tenker eg. Dei hadde en konkurranse med blå treningsvest ein gong og, men den var ikkje mulig å få kjøpt. Eg sende dei ei melding og fikk følgande svar: "Hi Monika,thank you for your message!Unfortunately this Ocean colored training vest was our Designer's Sample Edition and these were never sold in the stores Best Regards,Hurtta Team" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2017 6 minutes ago, mnika said: Det var sikkert berre et veeeldig begrensa antall tenker eg. Dei hadde en konkurranse med blå treningsvest ein gong og, men den var ikkje mulig å få kjøpt. Eg sende dei ei melding og fikk følgande svar: "Hi Monika,thank you for your message!Unfortunately this Ocean colored training vest was our Designer's Sample Edition and these were never sold in the stores Best Regards,Hurtta Team" Typisk.. sikkert noe av det samme. Mener jeg så det hos veterinæren min, men kan jo være de fikk noe rester etter noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 2. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2017 Tror jeg midlertidig har mistet evnen til å lete på nett. Er det noen som har sett, i nettbutikk, en Hurtta Slush Combat i granitt/bringebær i str 45 eller 50 M? Jeg klarer bare ikke finne det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Forslag til sted å finne bra retriverkobbel og en dummy passelig til cocker"valp" på seks mnd? Vi skal på kurs til jaktanleggsprøve nemlig :-) Jeg går meg vill på Retreq sine sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 On 2.3.2017 at 10:42 PM, Pixie said: Tror jeg midlertidig har mistet evnen til å lete på nett. Er det noen som har sett, i nettbutikk, en Hurtta Slush Combat i granitt/bringebær i str 45 eller 50 M? Jeg klarer bare ikke finne det! https://www.minbestevenn.no/produkt/hurtta-slush-combat-regnoverall/ Veeeeldig dyr, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Ikke fargen du er ute etter, men du kan få tre stk til prisen av en som i den forrige linken. Bare klikke av momsen og klikk på Norge. Hurtta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 ... halsbånd med strikk som ikke er veldig bredt? Som altså skal være sikkert dersom hunden setter seg fast. Evt vet om noen som kan lage dette på bestilling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 ... halsbånd med strikk som ikke er veldig bredt? Som altså skal være sikkert dersom hunden setter seg fast. Evt vet om noen som kan lage dette på bestilling? Minipina, tenker jeg [emoji1] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilje Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Noen steder hvor det er greit å bestille denne sengen? Må ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 @tonjek Takk for svar, de/hun kan tydeligvis lage med strikk, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts