minimoo Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Lurer på hvor de tjukke draleke/taukobbel-greiene er fra? Noen som vet? Vil ha! Siter
Debbie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 CleanRun??? Og stakkars gutten som gikk finalen i ag,og bikkja tisset i ringen LENGE.. stakkars. Siter
Aslan Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Neopolitansk mastiff not awarded, står det gitt. 1 Siter
Debbie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Herregud den Shiban var sjarmerende:) Siter
Ganzie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Wow. dersom denne ekvipasjen kom på 2.plass i freestyle, så gleder jeg meg til å se vinneren Steike, de var flinke Siter
Monab88 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Working group går nå. Berneren likte jeg ikke i den hele tatt. Ut i fra førsteintrykket liker jeg foreløpig Alaskan malamute, Pinscher, Portugisisk vannhund, Rottweiler og tibetansk mastiff. Siter
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Boxer og Bullmastiffen så langt. Den Bull'en likte jeg veldig godt. Siter
Artemis Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Er det samme boxer som i fjor? Husker at jeg irriterte meg over handleren i fjor og det gjør jeg i år også. Var så "masete". Siter
Cloudberry Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Både dobermannen og pinscheren var nydelig, synes jeg! Siter
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Er det samme boxer som i fjor? Husker at jeg irriterte meg over handleren i fjor og det gjør jeg i år også. Var så "masete". Jupp er vel det for 3 året på rad. Det var hun som strødde godbiter i hele ringen i BIS Men syns den viser litt mer alder nå enn tidligere. Liker forresten veldig godt den dommeren til gruppen i dag. Han har jeg virkelig hatt sansen for som rase og gruppe dommer i Norge. Siter
Debbie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Den GD var redd ja Likte boxeren. Synes det var noen rare overlinjer her Siter
Ozzy Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Syntes Grand Danoisen var kjempeflott, men hvorfor tok handleren å "klappet" den på munnen hele tiden? Syntes heller ikke at den så fryktelig lykkelig ut, men stusset veldig på at hun "slo" på munnen flere ganger.. Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 GD'en var nydelig, men ikke helt komfortabel... B.D'en hadde innmari lange bakben i forhold til forbena... men de skal vel være sånn. Siter
Artemis Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Synes at GDen var flott, men den så ikke ut til å like seg i ringen nei. Siter
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Legger til Nuffen, men var ikke mye bra der så langt syns jeg. Litt skuffende.. Siter
Debbie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Nuffen showet jo da. Vært mange daffe til nå synes jeg. Ingen som skriker velg MEG. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Nuffen var fin, men MYE dævve bikkjer - likte schnauzeren, men den var litt "utrent" - doberen var også ok - men dævv i bevegelse Siter
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Rottis med saggerygg i bevegelse er IKKE pent Siter
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Er det russisk sort terrier? Den ble holdt HARDT Siter
tulip Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Hvis det er GD som BIR/BIM dere snakker om, så har de fullskandinaviske linjer på farssiden, og noe på morssiden. Jeg så på res.listene at de linjene gjorde det kjempebra i år, så det er tydelig at de trengte massen de fikk herfra. (engelske linjer er veldig små og spinkle i forhold til resten av verden) Siter
SusanneL Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 De tillater vel kupering i en god del land ennå - så hvorfor IKKE kuperte hunder der, liksom... Russiske sorte terrieren var ganske stilig! Susanne Siter
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Men GD'en var litt engstlig... men den dommeren (jeg har ikke lyd) - hvem er det? Siter
Monab88 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Working group går nå. Berneren likte jeg ikke i den hele tatt. Ut i fra førsteintrykket liker jeg foreløpig Alaskan malamute, Pinscher, Portugisisk vannhund, Rottweiler og tibetansk mastiff. Holder på disse og legger til nuffen - den var flott! Litt usikker på portugiseren, men den hadde i det minste effektive bevegelser i forhold til de fleste andre. Siter
Recommended Posts