Hermes Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Jeg har en, ser for meg to i nær fremtid, og tror det blir med to frem til de begge er pensjonert og vel så det, da kan det kanskje bli en tredjemann... og sånn kommer hjulet til å gå, tror jeg, så lenge jeg har mulighet til å ha flere hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Jeg har 1,5. Den ene er helt min, og den andre "deler" jeg med min mor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 3 i mitt navn, men føler bare at 2 av dem er mine nå. Aussien ble igjen hjemme på gården Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 1 pr dags dato. Trives egentlig veldig godt med bare 1 hund, men samtidig har jeg lyst på 2 pga det gir så mye til den andre hunden. Samt at jeg har lyst å prøve å få valpekull så da må man jo få en tispe. Men nårtid det blir, ja det vet jeg ikke. Dere blir de første til å vite det uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 2, og håper på 2 til ila året 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 akkurat nå har jeg 8, men 6 er 5 dager gamle valper om noen mnd har jeg forhåpentligvis 4, men minst 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sillychampion Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Har ikke sett eller hørt om en statistikk over noe slikt, og det er vel kanskje vanskelig å finne ut også. NKK har vel heller ingen oversikt over hvor de forskjellige hundene bor henn, bare hvor medlemmene av klubbene bor. Men om NKK hadde hatt en undersøkelse feks sendt ut til alle medlemmene sine så kan det jo hende vi hadde fått ett slags gjennomsnitt. Igjen er det jo utallige blandingshunder der eiere ikke er medlemmer i NKK, og de er det jo noe værre å få med .. Vi har iallefall 3, nr 4 kommer i påsken om alt går etter planen. Nr 5, 6 og 7 kommer også etter hvert. Men vi holder på å skal begynne med hundekjøring, så da må man vel ha litt flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Tre store og en liten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Har ikke peiling på statistikken, men tror som mange andre her har skrevet, at det ikke finnes. Har selv 1 hund, og ønsker meg en til med tiden. Har lest at Bærum kommune er den kommunen i Norge som har flest hunder pr. innbyggere, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Har to nå. Og er kronisk valpesjuk... Men neste hund er nok veldig lenge til! Drømmen er å ha en liten "flokk" med hunder. Kanskje 4-5 stk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 To Per i dag har jeg nok med to, men vi får se hva som skjer med tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 En, men tar meg stadig i å ønske meg flere... selv om jeg tror at jeg har nok med den ene jeg har.... men kanskje en til.... skjønner?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Tre store og en liten. Me too.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 3 per dags dato mulig det blir fler med tiden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 To. Kaaanskje tre med tiden. Får sjå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 4, 6 kanskje 7 innen året er omme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Én. Og det holder i massevis. Sambo foreslo at vi kunne få oss to på en gang. Huttetu. (Han er vant med katter...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 statistikk blir vanskelig, men jeg kan jo bidra: har ni, skal muligens ha inn en til i løpet av sommerhalvåret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Jeg har 3 voksne hunder som bor hjemme og to ute på fôr. Akkurat nå har jeg også et valpekull på 8 Regner med at det blir 1 til hund hjemme i løpet av året, og i allefall 2-3 til ute på fôr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Har to, en voksen og en valp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Har 9, og øker sansynligvis på med 2 i løpet av året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Jeg har to hunder hjemme nå - og det er mer enn nok. Det blir nok bare en i årene framover. Jeg har ikke kapasitet til å gi to hunder det de trenger av trim og trening må jeg bare erkjenne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Jeg har to og kjæresten en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts