Gå til innhold
Hundesonen.no

Copy+Paste, tør du?;)


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En svenske i veivesenet fikk i oppdrag å male den gule midtstripen på riksveien. Den første dagen malte han 400 meter, den andre dagen 250 meter og den tredje dagen bare 100 meter. Sjefen hans var mis

Posted Images

  • jeg beundrer måten fotografen har holdt kamera på, som får bildet til å se levende ut i et e perspektiv som utspeiler seg i sin naturlige form på lerretet i objektets gang under fotofiltreringen. Lyseffektene treffer objektene på en måte so...m fører til en følelse av livets gang på grønne enger. Kontrastene varierer nok til at ting kommer litt ut av sin naturlige bane rundt klokkas gang. Ellers så er skyggene fremhevet på en måte som fører til altfor lys ringlinje. Alle fargelagene gjør at kameraet har tatt et bilde som har filtrert virkeligheten i noe som ser ut som et variert vindu av ekstraordinære skjørheter på analysepunktet. Selve midtpunktet i bildet blir litt svakt framhevet av den S ugjevne variabelheten på spekterinstillingen. Jeg legger merke til at bildet er tatt med en krysningskonkav speilreflekslinse av krystall, som dermed har ført lyset inn på minnebrikken på en måte som gjør at bildet forskrur seg selv rundt sin egen rundspeilakse.

    Maskevariabelheten får kontrastene til å flatere seg i ut i den uendelige stillgang som gjør at mønsteret på hovedhetsberegnigsjon' blir alt for mørk. Bildet skulle vært trimmert i en 50 graders Y opposisjon så det hadde blitt mer overgangshøydepunktitert. k Pixlene er avhengige av en fargelevel som får dem mer opplyst gjennom de mørke, skyggebelagte stilverktøyresultatene. Ellers så synes jeg at lagene er gruppert i en flott rekkefølge av en eksepsjonell G følelse av livsglede. Men alle seksjonene ser ikke ut til å virke som dem skal i evigheten, det blir for nedtona. Jeg vil si at det e litt A for mye blåfarge, og litt for lite rødfarge, men grønnfargen passe fint. Jeg syns du burde vekterisere saturasjonsenhetene før du legger ut et sånt bilde ihvertfall!
    Etter å ha sett på F bildet en stund, finner jeg ut at det er en slags form for forrstyringsmoment som klargjør bildet på en snerten F måte. Det får den variable fargebalansen til å gå litt i stå, for å si det sånn. De purgerte linjen blir ekstraktert inn på siden på en E fin måte, som gjør at midtpunktet L blir litt mer fremhevet, selv om det er altfor svakt. Så, blåkopien av posteriseringsmekanikken blir brilliant i forhold til de vandaliserte likirumiantanomian.
    I følge mine kalkuleringer, har bildet voergått de omplasserte RGB- gråaktige skalaoppsettingene.

    Lol :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Different types of rock emit different amounts and different spectra of natural gamma radiation. In particular, shales usually emit more gamma rays than other sedimentary rocks, such as sandstone, gypsum, salt, coal, dolomite, or limestone because radioactive potassium is a common component in their clay content, and because the cation exchange capacity of clay causes them to adsorb uranium and thorium. This difference in radioactivity between shales and sandstones/carbonate rocks allows the gamma tool to distinguish between shales and non-shales.

Wiki :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

§ 9. Unntak fra plikten til å ha energiattest

Følgende boliger og bygninger er unntatt fra plikten til å ha energiattest:

a) frittstående bygninger med mindre enn 50 m2 bruksareal,

b) selvstendig enhet i yrkesbygg hvor flere enheter har felles varmeanlegg,

c) eldre bygninger som benyttes til gudstjenester eller andre religiøse formål,

d) boliger og bygninger som er vedtatt vernet på grunn av miljøet, arkitektur eller historikk, der gjennomføring av energisparetiltak ikke er gjennomførbare på grunn av vernekrav,

e) driftsbygninger i landbruket med lavt energibehov til oppvarming og drift av bygningens tekniske anlegg, f) industrianlegg og verksteder med lavt energibehov til oppvarming og drift av bygningens tekniske anlegg, g) bolig eller bygning som etter avtale selges for nedrivning.

Dersom over halvparten av det samlede areal i en bolig eller bygning brukes til formål som nevnt i denne paragrafen, er boligen eller bygningen som helhet unntatt fra plikten i denne forskriften. 0 Endret ved forskrifter 29 juni 2010 nr. 1034 (i kraft 1 juli 2010), 12 des 2011 nr. 1240 (i kraft 1 jan 2012).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...